נגישות
נגישות

24 רופי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על 24 רופי

Adir - תמונה
Adir מבקר מתחיל
הצילו !
2.0
13/11/16

חוות הדעת שלי היא במיוחד עבור אלו שרוצים להגיע וקוראים בעיקר חוות דעת מפרגנות שמטעות מאוד . אציין כי חלילה לא מעוניין לפגוע בבעלי המקום אבל חשוב להיות אובייקטיבי. אנחנו זוג יוצאי הודו... שאוהבים כל מה שיש לו נגיעה בהודו וברור שגם את האוכל. לצערינו אין בארץ מסעדות הודיות מפותחות ושוות אבל כל אחת שאנחנו שומעים עליה אנחנו משתדלים לבקר . נכנסנו לרופי 24 בתקווה וציפייה מאוד גדולה ובעיקר מחוות הדעת שקראנו אבל הנפילה הייתה כואבת ביותר. האווירה מתאימה למי שרק אתמול חזר מהודו ועדיין מוכן להיזרק במקום לא נקי וזאת מחמאה , הצטרפנו לשולחן שישבה בחורה אשר כבר סיימה מזמן את ארוחת הצהריים שלה אך החליטה למצוא בשולחן הזה בית לשינה ומנוחה ובעיקר לכאלו שאין להם בית אז היא פשוט נשכבה ונרדמה וכל זה עם הרגליים כמעט ונוגעות בנו ( מזכיר שלמקום נכנסים ללא נעליים כך שריח רגליים וגרביים נישא באוויר ) מבחר האוכל מאוד דל הכולל מנת טאלי ספיישל וסמוסה , וזה מה שהיה ניתן להזמין לפחות באותו היום , חיכינו לא מעט והאוכל הגיע פושר . למעט היוגורט שהיה מצוין , שום דבר לא היה טעים וזה בלי להרחיב. צר לי על הביקורת הנוקבת אבל זה מפני שזה נראה כי לבעלי המקום אין באמת מודעות למה שהם עושים ולא מבינים שהם במדינה מערבית והם רחוקים מלהבין שמה שקורה במקום הוא לא פחות ממשהו שאסור שיתקיים. אני מניח שקהל היעד הם כאלו שמוכנים לאכול בזול ולא משנה מה יתנו להם וגם זה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/11/2016
הי שלום, וואו זה בהחלט פספוס שלנו. ואנחנו מצטערים עליו. רצינו לתת מרחב נעים ואוכל טעים בסוף נתנו לך את החוויה הפוכה. אנחנו מקבלים את הפידבק שלך באהבה ומבטיחים להמשיך בדרך החשיבה של: ״אם איבדת לקוח, אל תאבד את השיעור״. היינו שמחים לדעת באיזה תאריך היית במסעדה שלנו? זה אומר לנו הרבה, מי בישל? מי שאב את השטיחים בבוקר? בגלל שפספסנו אותך קצת רק נספר שהעובדים שלנו אוהבים לעבוד אצלנו, שלקוחות אוהבים לפעמים לישון אצלנו (וכל פעם זה מרגש אותנו מחדש), לא חובה להוריד נעליים, ואפשר לבקש מאדם שפולש לטריטוריה שלך להזיז רגליים, והכל הכל בסדר. ועוד דבר, אנחנו פתוחים כבר 13 שנים, אנחנו מסעדה שעובדת בתל אביב (עם כל המשתמע מכך), שמשלמת שכר כחוק לכל עובדיו (עם כל המשתמע מכך), וקמים כל בוקר כבר 13, שנים לבשל אוכל באהבה ומתרגשים כל פעם מחדש שהמסעדה מתמלאה. אז אולי בכל זאת אנחנו עושים משהו נכון? היית עושה אותנו מאושרים אם היית מסכים לקבל מאיתנו פיצוי הולם. אתה יכול להשתמש בזה בכדי לתת לנו עוד צ׳אנס, או לתת לחבר/חברה שיהיו מוכנים לתת לנו סיכוי למרות כל הנאמר. ועוד דבר אחרון כתבת שאין לך כוונה לפגוע בבעלי המקום, אז רק להגיד שאני לגמרי סולח והכל הכל בסדר. תודה שקראת
Amir - תמונה
Amir 2 ביקורות
מקום איכותי, אוכל נפלא, מאד ידידותיים לילדים
5.0
12/07/16

היה כל כך מוצלח לטבעוני שכמוני שלא התאפקתי וצילמתי את נטע, בעלת המקום, ושחחנו. באתי עם זוגתי ותאומים בני שנה וחברים. היתה חוויה קולינארית והילדים נהנו מהמרחב ומהמשחקים שהיו שם בשבילם.... מקום נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
מושלם! אוכל שהוא ביסים של אושר!
5.0
04/05/16

אני וחברה מעריצות של אוכל הודי מאז הטיול שלנו למזרח, אפשר לומר שעם כמות הפעמים שאכלנו אוכל הודי הוא דיי גדול. חיפשנו מסעדה הודית טובה במרכז (אני גם טבעונית) והתלבטנו בין כמה שמצאנו... באינטרנט. ניסינו להשיג את 24 רופי בטלפון ולא הצלחנו, חששנו שהם יהיו סגורים אך החלטנו לנסות בכל זאת. ואני ממש שמחה על ההחלטה הזו! כבר מהעליה במדרגות מרגישים את הקסם שאופף את המקום! (למי שלא מכיר עלול להיות קצת קשה למצוא את המקום, יש שם דלת זכוכית פשוטה עם מדרגות לקומה 2). כנהוג סמקומות כאלה ובמלוא החיבורים לשורשים- מורידים נעליים (ואת האגו) בכניסה. התיישבנו ובמלוא ההתרגשות מיד הזמנו טאלי ספיישל! (1 לכל אחת, בכל זאת מדובר באוכל שאהוב עלינו מאד)האוכל הגיע מאד מהר, וזו גם מנה דיי גדולה. לא הייתי מסיימת אותה לולא זה היה כל כך טעים. אני לא אחת שעושה קולות בזמן האוכל אבל כמעט עם כל ביס הסתנן לו "ממממ" של עונג. ישבנו םש על הספות בערך 3 שעות, כשבשלב מסוים הצטרף אלינו חבר שלי שהזמין גם הוא ספיישל טאלי. השירות היה מקצועי, אדיב וחם. הם לא הציקו בשאלות מיותרות ודאגנו לשאול לשביעות רצוננו בדיוק במידה הרצויה! לקינוח לקחנו גם בנאפי שהיה מעולה ממש. וכל זה במחיר כל כך טוב! בהחלט מומלץ! וללא ספק זהו מקום שנכנס לרשימת המועדפים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tiki - תמונה
Tiki מבקר מתחיל
אוירה נעימה פשטות הודית הזמן עוצר מלכת
4.5
01/04/16

נעים נקי טעים מאוד ומתובל במידה...מסעדה עם אוירה, ישבנו לארוחה משפחתית לא רצינו ללכת. כלכך נעים ונינח והאוכל בונוס אמיתי. מסעדה צמחונית...מגוון לא עשיר של מאכלים כאילו הוזמנת לארוחה... ביתית הצאי בסוף הארוחה תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zami Ben-chorin - תמונה
Zami Ben-chorin 5 ביקורות
ממש לא שווה את הכסף
2.3
30/12/15

אכלנו עם קופון של גרופון. גם עם קופון לא ממש שווה כי לחשבון לכאורה מכניסים קינוחים ושתיה שבאופן רגיל אולי לא היינו רוכשים. אוכל הודי אכלתי כבר במקומות רבים, בטעמים שערבים יותר לחיכי. לא... שניתן לציין משהוא שלילי באופן בולט, אבל גם לא הצטיינות ייתרה במרכיב מסויים. לא התרגשתי. הגישו לי סיידר טפל, כשהערתי, המלצרית אמרה לי שזה תרכיז. החלפתי ללימונדה, לא הרבה יותר טוב. המאכלים הרגילים -לא חוויה לרוץ ולספר לחברה. לא בטוח שנחזור לשם שוב. בסוף עוד המלצר או אחמ״ש די באגרסיביות מחשב לנו בכמה אכלנו, ״שנדע״ להשאיר טיפ למלצרית. אנחנו הבורים וחסרי הנימוסים, אולי עוד נשאיר טיפ (וולונטרי כידוע לנו) שלא תואם את ״השווי״. דבר כזה עוד לא קרה לנו, ואנחנו אוכלים המון בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lin27 - תמונה
lin27 מבקר מתחיל
השם של המסעדה מטעה
2.8
17/11/14

מסעדה שנראת פשוטה לכאורה וזולה, מאד יקרה, היינו שם ביום שבת משפחה, 2 מבוגרים ו3 ילדים ויצאנו בחשבון של 150 ש"ח כאשר לא לקחנו הרבה מנות, מחיר המשווה למסעדת יוקרה כאשר המסעדה מתהדרת בדגל... הצניעות והענווה, גם המלצרים לא היו כ"כ מסבירי פנים, יצאנו בהרגשה שאכן האוכל טעים אבל בהחלט לא שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/11/2014
שלום חברים, בשביל להגיע לחשבון של 150 ש״ח הייתם צריכים לקחת 2 צלחות טאלי ספיישל (שכוללות כל אחד מנת אורז, שתי סוגים של תבשילי ירקות, דאל-תבשיל עדשים, פיתה הודית, יוגורט מתובל, ופאפדם. סהכ 800 גר של אוכל בכל צלחת בנוסף לקחתם אולי 3 לאסי 14 ש״ח כל אחד ו2 צ'אי (או צלוחית אורז ותבשיל ירקות לכל ילד). יכולים להיות כל מיני שילובים של מנות בשביל להגיע ל150 ש״ח. בכל מקרה המסעדה שלנו עובדת כחוק ומשלמת תשלומים כחוק לכל העובדים והרשויות. התמחור שלנו הוא הכי נמוך שאנחנו יכולים פיות מזה לא ניתן יהיה להחזיק מקום כזה. בבקשה תאמין לנו שאנחנו אומרים שהמחירים שלנו הם תולדה של חומרי הגלם, שכר לעובדים, שכ״ד והמציאות בארץ ולא מתוך העיניים הגדולות שלנו. אנחנו מתנצלים אם קיבלת שירות לא טוב, נשמח לפצות אתכם אם תסכימו להגיע שוב. תודה אורי
תמונה של Sapir Lustigman
Sapir Lustigman
19/02/2015
150 ש"ח ל5 אנשים זה סביר מאוד! אחלה מסעדה, הכל שם טעים טעים טעים!
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
הודי בסיסי
3.0
24/08/14

למען הגילוי הנאות, אני לא אוהבת אוכל הודי, אבל הלכתי עם חברים כי זה מה שהם בחרו. המקום יש בעיקר טאלי, בכל מיני סוגים, יש סומסה, ויש מומו, אבל כשאנחנו הגענו גילינו שאין. כל החברים הלכו... על הטאלי ספיישל (שכולל בתוכו סמומסה), ואני לקחתי טאלי רגיל. המנות גדולות מאוד, אבל לא חריפות מספיק לדעת האכלנים. האוכל מאוד בסיסי, בהודו יש כל כך הרבה סוגים של אוכל, והמבחר כאן היה ממש מצומצם. המקום הוא בישיבה על הרצפה, ואפשר להוריד נעליים. השירות נעים, ויש מוזיקה ערבית מעניינת ברקע. המחירים ממש לא זולים יחסית לאוכל כל כך בסיסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל הודי טעים
3.5
08/05/14

מקום נחמד, אוכל טעים (צריך מראש לדעת שזה רק צמחוני). המקום מעט התייקר עם השנים אבל עדיין נחשב לארוחה משתלמת. בימי שישי שבת בשעות העסקיות צהריים מאד צפוף ורועש. כמו כן מחכים כמעט בכל... שעה המון זמן למלצרית, למרות שבערב המצב יותר טוב. למרות שאולי זה חלק מהאווירה שכוללת ישיבה על כיסאות ומוזיקה שאנטית, כדאי לשמור על המקום יותר נקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 52 ביקורות
מסעדת פועלים שמתיימרת להיות זולה
2.5
04/05/14

המנות העיקריות, מעין צלחת מחולקת עולות לפחות 39 ש"ח. במחיר הזה מקבלים כוס אורז או אורז מלא, מבושלים באופן בסיסי וחסר טעם, ותבשילים שאפשר לקנות דומים להם בכל "קייטרינג" שמוכר אוכל מזרחי... כמו במיה וקוסקוס לארוחת שישי. בנוסף מקבלים מיני לאפה (צ'פאטי) או עיגול של מעין מצה/קרקר. מזון בסיסי, משביע, אכיל. לא שווה את המחיר. ארוחת ילדים שכוללת רק אורז, סלט קטנטן ופיתה, עולה 24 ש"ח. שוב, מופרז. תמורת בירה שחורה בבקבוק זכוכית 330 מ"ל שילמנו 12 ש"ח. תמורת קולה בבקבוק זכוכית שילמנו 10 ש"ח. במחיר הזה אפשר לקבל את אותו דבר במחיר זהה בכל מסעדה אחרת. הזמנו עוגת בגסו לקינוח. שאלנו מראש מה גודל המנה, שמחירה 24 ש"ח. המלצר אמר שזו "עוגה בגודל סטנדרטי". אבל לא, היא קטנה. טעימה מאוד, וכנראה הדבר היחיד בארוחה שהיה שווה את הכסף. כדור השוקולד היה סתמי, עם טעם חזק של פתי בר, שזה בטח מרכיב מרכזי במטבח ההודי האותנטי. השירות היה ילדותי. את הצ'אי שכחו להביא, חלק מהמנות הזכרנו יותר מפעם אחת עד שהביאו. הכי מרגיז זה שכשעושים חשבון בסוף, המלצר לא טורח לתת ללקוח את העסקה הכי טובה שאפשר. למשל, לקוחה שאכלה ארוחת ילדים אבל אמרה שאכלה אורז, סלט ופיתה, הוא חייב במחיר של כל מנה בנפרד. ההפרש במחירים היה 6 ש"ח לרעתנו. הוא לא הסכים לחייב על ארוחת הילדים. לא נורא, ממילא אנחנו לא לקוחות קבועים ואין סיבה להיות אדיבים אלינו. המסעדה נמצאת בקומה שנייה שהדרך אליה עוברת על שטיחים מאובקים. את הנעליים משאירים בכניסה. הישיבה על כריות לא נוחה לטווח ארוך. מביני עניין מיהרו לתפוס את הספות לאורך הקירות. כסא המדיטציה מעולה, הכריות לא. פעם ראשונה ואחרונה שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן מבקר מתחיל
תודה על חוויה מדהימה וטעימה
4.3
19/12/13

לפני שלושה ימים הגענו למסעדת 24 רופי עליה אנחנו שומעים כבר שנים אבל טרם הספקנו לטעום אותה... לשמחתנו גילינו שבימי שני חוץ מהטאלי הרגיל והטאלי ספיישל יש גם מסאלה-דוסה - אוכל מדרום הודו -... מיד הזמנו מנה, אם כי בחשש כי אין מצב להצליח לשחזר את עושר הטעמים של דרום חצי היבשת... להפתעתנו כבר מהביס הראשון "תקפו" אותנו כל גווני הטעמים המוכרים אליהם כל כך התגעגענו מאז ביקורנו האחרון בהודו. בול! בול כמו הדוסה אצל רג'ו בטירוונהמלאי! ממש בכינו מרוב עושר וגעגועים. גם הטאלי ספיישל היה מעולה, עד שעפנו לנו על פעמיים ריפיל (היינו רעבים והיה ממש טעים). חוץ מזה השרות הלא פורמלי, הישיבה הנינוחה, וצלילי הסיטאר ברקע העיפו אותנו לגמר2י. בקיצור - מקום מעולה ומומלץ ואיך לקח לנו כל כך הרבה שנים להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה