נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

Revital - תמונה
Revital 2 ביקורות
מאכזב
1.5
07/07/12

יום שבת בצהריים ...המקום עצמו נחמד קצת ריקני בלי הרבה חשיבה על העיצוב השירות היה בסדר לא מי יודע מה המלצריות מרוב שלא היה להם מה לעשות הסתובבו כל שנייה לידנו.הזמנו מנת ספגטי עם פטריות... ושמנת די סביר מלא מלא מלא חמאה כמעט בלי שמנת ובלי טיבול הזמנו עוד מנה של שניצל בקר מאוד עלוב הגיעו 3 חתיכות של שניצל לא בנוניות אפילו ואיזה 8 חתיכות של תפוחי אדמה פיצפוניים ..הגשה של מנה ריקה ומעליבה . אנחנו לא נחזור לשם ולא נמליץ לאף אחד כי אין אפילו על מה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/02/11

מס. הטלפון לא מחובר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sean - תמונה
Sean 2 ביקורות
3.7
02/01/11

ספגטי זוקיני חמאה שום לימון: מנה מפתיעה, טעימה ומיוחדת. המלצות אישיות לפעם הבאה: פחות לימון-החמיצות הייתה מודגשת מדי. פחות זוקיני ולהשתדל לא לשרוף אותו. יותר ספגטי-הצלחת שיוועה להיות... מלאה בספגטי. סה"כ-מנה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/12/10

כגודל הציפייה כך האכזבה! החל ביחס על גבול הזלזול מצד המארחת; מלצריות שלא יודעות לימינן ולשמאלן (למשל, 3 יינות שהזמנו מהתפריט חסרו במלאי ועד שזכינו "למצוא" יין שכן היה במלאי, כבר היינו... בעיצומן של המנות העיקריות...); הפסטות היו סבירות אולם שאר האוכל שהזמנו (דגים, ריזוטו ובשר) היה תפל ועשוי כאילו בידי חובבנים. במחירים הנדרשים ציפינו להרבה יותר! לא נחזור ולא נמליץ. לא חסרות בת"א איטלקיות מצויינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמלי ורוני - תמונה
אמלי ורוני 2 ביקורות
4.3
16/11/10

בילינו ערב מקסים בקנטינה! האווירה הייתה מעולה - פשוטה ובייתית בלי פלצנות מיותרת. האוכל היה מצויין: הדג החריף היה טעים ומדוייק בטעמים שלו והפסטה שרימפס ואספרגוס הייתה טעימה. השירות היה... אחלה ואפילו קיבלנו קינוח סתם ככה ללא סיבה. האמת היא שקראתי כמה ביקורות ממש לפני שהלכנו וקצת חששתי אבל אחרי שחזרנו משם הרגשתי חובה לכתוב עד כמה זה לא נכון!!! מקום מצויין - אולי לא מסעדת גורמה פלצנית, אבל מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד פינקלשטיין - תמונה
אלדד פינקלשטיין 2 ביקורות
1.0
12/09/10

ישבתי עם בת זוג בשבת לארוחת צהריים.קבלת הפנים הייתה קרה ולא נעימה. לאחר כ 40 דקות קיבלנו את המנות שהיו מחוממות,פסטה בולונז (שלא מזכירה בשום אופן בולונז ) שרופה. כאשר שאלנו לטיב המנה... נענינו כי זו המנה ואין מה לעשות ! לא הציעו להחליף את המנה ובטח שלא זיכו אותנו למרות שלא אכלנו. יחס מגעיל ומזלזל,שירות מעליב,מחירים מופקעים ואוכל דוחה. לא נחזור ונמליץ לא להגיע !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 2 ביקורות
4.7
14/08/10

ערב שישי מדהים בקנטינה. השירות האוכל האווירה הכל מושלם! מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamar - תמונה
tamar מבקר מתחיל
2.0
31/01/10

הגענו לקנטינה בשעות הצהרים המאוחרות לחגוג יום הולדת.נמסר לנו כי אין ארוחה עסקית. המנה של פירות הים שהיתה היקרה ביותר,סתמית ולא מיוחדת למרות שהיתה נדיבה מאוד בכמות המולים. הסלט הירוק היה... בעל רוטב נהדר והברוסקטה עם הקלמרי ועגבניות חריף היה בסדר,לא יותר מזה.המלצריות לא מקצועיות, המחירים יקרים מאוד לצהרים,כאשר ברוב המסעדות היום קיימת עסקית. אני לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa 3 ביקורות
3.0
05/01/10

הגענו למקום עם ציפיות ולצערנו יצאנו מאוכזבים. המנה הראשונה- קרפצ'ו היה טעים עם לחם טוב וטרי, המנות העיקריות (פסטה עם פיטריות ופסטה עם שרימפס) היו טובות אך לא מפתיעות באופן מיוחד וכמובן... לא שוות את המחיר המופקע, השיא היה הקינוח שתואר כ-2 פחזניות ממולאות בקרם שמנת, תותים וסירופ שוקולד, בסופו של דבר קיבלנו קינוח קטן ממש שנראה כאילו הוציאו אותו מהמקרר והכינו אותו לפני שבועיים, לא מוגש יפה וממש לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/12/09

הייתי בקנטינה הערב, יום שישי, עם בת אחותי, שירות אדיש, מלצריות שלא יודעות חיוך מהו. האוכל סביר לא בשום יחס לתמחור המוגזם שלו. הזמנו סלט ירוק, קיבלנו כמה עלים מקופסא של הסופר שאפילו לא... חתכו להם את הקצה החום, שוכבים בשורה כמו שהוציאו אותם מהקופסא, עםכמה חצאי עגבניות. החזרנו אותו כמובן. התלבטנו אם להשאיר טיפ בכלל. יש הרגשה שהמלצריות ממש עויינות אותך. כמובן שהחלטנו מיד שלא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה