נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

Moty - תמונה
Moty מבקר מתחיל
אוכל טעים
3.8
29/04/15

אמש אכלנו במסעדת קנטינה .היינו 2 זוגות ,אני ורעיתי הזמנו ספגטי עם דג חריף מתובל בשמן זית ועוד תבלינים .הרגשתי כמו ברומא שבה אכלתי מנה דומה בקיץ האחרון במסעדה אותנטית אטלקית ברומא.נהנינו... מאוד מהאוכל.השירות גם הוא היה אדיב מאוד שנעשה ע"י עלמת חמד צעירה.לצערי לא אוכל לצרף חישבונית כהוכחה מאחר והחבר שלנו שלם עבור הארוחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eve - תמונה
Eve מבקר מתחיל
נורא ואיום
1.3
08/01/15

הייתי במסעדה ביום שני בערב, דבר ראשון התנהגותה של המלצרית היה מחריד שאלנו מה ממולץ והיא ענתה ״אני לא יכולה להמליץ לכם אין לנו את אותו הטעם״ או במילים אחרות קחו את רגליכם מפה וצאו למסעדה... שממול... הזמנתי פסטה זוקיני הגיע קר ולא אכיל מחירים בשמיים, לא ממליצה בחום על המסעדה, אל תלכו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YuriS - תמונה
YuriS 11 ביקורות
שירות מתנשא ולא אדיב
1.5
28/05/14

המלצרית נתנה לנו להבין בפירוש שהיא עושה לנו טובה שהיא משרתת אותנו. מצב שהוא מוזר בייחוד לאור העובדה שהמסעדה הייתה חצי ריקה - היה ניתן לתת יחס קצת יותר טוב. מצפה להרבה יותר ממסעדה בסדרי... המחיר האלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 4 ביקורות
מתחת לכל ביקורת
1.0
02/05/14

הגענו ביום רביעי לאחר שהזמנו מקום מראש שבוע ימים קודם לכן, המסעדה היתה כמעט ריקה. הזמנו מנה ראשונה ומנה עיקרית. סועד אחד נשכח לחלוטין והמרק אשר נקרא מינסטרונה היה בעצם מרק עגבניות פשוט... ביותר. הלחם אשר היה אמור ללוות את המנה הראשונה הגיע מאוחר. למנה העיקרית (פסטה) חיכינו 60 דקות. לאחר שעה הגיעה המלצרית והודיעה שאין מים חמים ולכן לא ניתן להכין את הפסטה. קמנו ויצאנו רעבים ובבושת פנים ועוד נאלצנו לשלם על מה שנקרא במסעדת קנטינה "ארוחת ערב" המלצרית בזמן הזה עמדה בצד ועישנה, אולי לכן היא לא שמה לב לזמן שחלף. אנחנו לא ממליצים על המקום בשום צורה שהיא

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתיו - תמונה
סתיו 8 ביקורות
אוכל איטלקי מקורי וטעים
5.0
08/02/14

הגענו אני ובת זוגי במוצאי שבת, המסעדה חמימה ונעימה, הזמנתי מינסטרונה שהיה נחמד ובת זוגי סלט, עיקרית-פסטה עם פילה דג ברוטב חריף-מנה מקורית וטעימה מאוד! פילה הדג היה טרי הספגטי היה בדיוק... אלדנטה והרוטב עם עגבניות טריות ופלפל חריף היה נפלא! אשתי הזמינה פסטה עם פטריות פורטבלה שהייתה מנה מצויינת גם. בסך הכל מסעדה איטלקית מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
d1234 - תמונה
d1234 מבקר מתחיל
קמצני ולא נעים
1.3
18/10/13

השירות גרוע. לא יודעים לומר שם תודה ובבקשה. המנות קטנטנות. אולי כדאי להציע למסעדה לחלק זכוכית מגדלת לאוכל וזכוכית מקטנת לקיבה. והמחיר.. המחיר בשמיים. יש חלופות טובות בהרבה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין גלבוע - תמונה
מעיין גלבוע מבקר מתחיל
למרות הביקורת היום בצהריים היה מעולה
4.0
30/09/13

סעדנו אורח ואורחת מחו"ל אני והבוס שלי הבעלים של מרום. החויה הגסטרטנומית היתה מושלמת. השרות של הצוות היה מעולה ( אם כי לבוש יותר מכובד של חלק מהמלצריות היה משלים את החוויה ). 3 מאיתנו... אכלות דג שהיה טרי וטעים מעבר למצופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 2 ביקורות
פשוט מקום נורא
1.8
25/09/13

אחד המסעדות הכי מוזרות שפגשתי הזמנו דג שהיה טפל ביותר מתחת לשולחן היו חתיכות אוכל של הסועדים הקודמים והמחיר מטורף יחסית לאיכות הנמוכה

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 9 ביקורות
אוכל בינוני במחיר שערוריתי
1.5
04/03/13

ישבנו לצהריים, ולהפתעתנו: אין עסקיות! זו כמובן זכותו של הבעלים, אבל באזור רוטשילד יש אינספור מסעדות טובות יותר עם עסקיות שוות וזולות יותר. מתוך 4 המנות שהזמנו, שלוש היו בסדר גמור, אחת... לא אכילה: דג על הגריל שהוגש יבש ותפל, וכשביקשנו רוטב, הסתכלה עלינו המלצרית כיאלו נפלנו מהירח ולא התייחסה. השרות היה ממש לא ראוי: מים שביקשנו לא הגיעו למרות שתי תזכורות, מלח ופלפל הגיעו אחרי שסיימנו מנה ראשונה, הדג שנשאר כמעט כולו בצלחת לא זכה להתייחסות, לנקות שלחן בין המנות? הס מלהזכיר. בקיצור: חפשו לכם מקום אחר, בו יתייחסו אליכם ולא יעזקו אתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelhmmm - תמונה
yaelhmmm 4 ביקורות
לא שווה את המחיר
1.8
17/09/12

קראנו כמה ביקורות שליליות לפני שנכנסנו אבל אמרנו לעצמנו, נו, שיהיה, ניתן צ'אנס. הזמנו בסה"כ סלט עגבניות ושניצל בקר. סלט העגבניות היה סתמי ביותר. סתם כמה עגבניות ששחו בשמן זית (וזהו.... ללא בצל או עשבי תיבול או משהו). המחיר לעומת זאת, היסטרי לחלוטין: 42 ש"ח עבור 3-4 עגבניות חתוכות! על זה יאמר, וואו, איזו גרידיות. שניצל הבקר עלה 85 ש"ח וגם הוא הרגיש לא מספק כלל. 3 פרוסות שניצל צנועות ביותר שמוגשות עם כמה חתיכות ספורות של תפוחי אדמה ליד. (אגב, בתפריט כתוב שהמנה מוגשת עם ירקות אבל היא לא, רק עם תפוחי אדמה). השניצל עצמו היה די טעים, אבל תחושת העושק הכללית הפריעה לטעם. המלצרית ששירתה אותנו הייתה נחמדה ומקצועית אבל יכולנו לשמוע מלצריות אחרות מרכלות בקולי קולות ויורדות על לקוחות אחרים לידנו, וזה היה ממש חוסר מקצועיות מדרגה ראשונה. בקיצור, לא. פשוט לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה