נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

איל - תמונה
איל 11 ביקורות
ארוחת ערב
3.8
16/02/14

ישבנו אתמול בערב 4 מבוגרים לארוחת ערב קלה באויאמה. הזמנו מנת פד תאי צמחונית אחת קומבינציית סושי, 4 כיסונים של עגל ובקר ומנת וונטון אחת ושתינו בקבוק קאווה. סה״כ המנות טעימות ומוגשות... בצורה אסטתית. רק מנת הפד תאי היתה קטנה בצורה מפתיעה יחסית למנה עיקרית. לסיום הזמנו שתי מנות אחרונות שהמצטיינת היתה מנת הקרפ שוקולד. סה״כ מסעדה נחמדה ומומלצת אך מעט יקרה ( 12 שקלים לכיסון בשר? )

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagait - תמונה
hagait מבקר מתחיל
שרות גרוע ממנהלת משמרת
1.0
15/12/13

הזמנו ארוחה בכ 400 ש"ח. באחת הקומבינציות שהזמנו לא אהבנו את חלקה. ביקשנו ממלצרית וממנהלת משמרת להחליף לנו את החלק שלא אהבנו, נענו בסירוב משפיל ובהסבר למה אנחנו לא ראויים להחלפה, בגלל... שנגענו בחלק אחר מהקומבינציה. אני לא חוזר למסעדה היקרה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachela_ - תמונה
rachela_ 12 ביקורות
אחת המסעדות!
4.8
07/12/13

היינו אתמול בערב פעם שניה והיה ממש ממש טוב! האוכל טעים, השירות אדיב, המקום מעוצב בצורה ייחודית. אנחנו בהחלט נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shohat.d - תמונה
shohat.d 12 ביקורות
מאוד מאכזב
2.5
24/10/13

אנחנו לקוחות קבועים של אויאמה ובביקור אחרון שלנו היה פשוט על הפנים. הזמנו מנות שאנחנו רגילים להזמין. הכל הגיע מלוח מאוד. שאמרנו למלצרית, היא דיברה עם המנהלת ולקחו בחזרה את המנה של... הסלמון טאקו (שוב, זה משהו שאנחנו תמיד מזמינים) כי היה יותר מדי מלוח ואחרי מספר דקות שחשבנו שהם מכינים אחד חדש, החזירו את אותו אחד (עם השתי ביסים שלקחו) ששתפו במים כדי להוריד את הרוטב שהם טענו שזה מקור המלח (שזה לא היה, היה מלא גושים של מלח גס). הזמנו עוד מנה שהמנה הגיע גם מלוח מאוד וגם היה חסר חצי מהרכיבים במנה. ששאלתי את המנהלת, היא אמרה שזה בגלל הסויה (מזכיר לכם שזה מנה שאנחנו לוקחים הרבה) ולא היה כל הסבר למה חסר חצי מהרכיבים. מלהיות לקוח שהיה מגיע קרוב לפעם בשבוע, עכשיו ספק שאני אחזור אחרי היחס המגעיל מהמנהלת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
simco - תמונה
simco 4 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בארץ
5.0
12/10/13

לא אני לא עובד במסעדה, ואני לא קשור אליה אני והמשפחה שלי הולכים לשם בכל אירוע משפחתי, האוכל הוא אסאיתי מעורב (סושי, נודלס, אורז, דים סאם) והכל, הכל! מעולה חוץ מהקינוח של הסושי... שוקולד כדאי גם להזמין את התה פקעת יסמין, נראה מגניב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 17 ביקורות
מסעדת אויאמה
4.0
12/10/13

מסעדה שנעים לשבת בה. האוכל טעים. מנות מגוונות. הזמנתי מנת אורז פאד קפאו - מצויינת!! מנה אחרונה "צנצנת הפתעות" - מעולה. השירות ומחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadia Plugovoy - תמונה
Nadia Plugovoy מבקר מתחיל
אליה וקוץ בה....
1.8
24/09/13

5 שנים שנהנו מאוכל טעים ואיכותי גם במקום עצמו וגם כשהזמנו משלוח. יום חמישי שעבר כהרגלנו הזמנו משלוח והופתענו לגלות שאבוקדו לא בין הנמצא.... לא בעונה כך נמסר... למרות שבסופר ניתן להשיגו... בקלות...לא וותרנו והזמנו... כעבור שעה גלינו שלא טרחו כלל לארוז את ההזמנה ובמקום סושי משובח קבלנו עיסה לא ברורה... לאחר שהתקשרנו כרבע שעה שכנענו כי אין לנו טעם להמציא והרולים התקבלו הרוסים חסרי צורה. בסופו של דבר לאחר שיחה עם אחרי המשמרת יוליאן שכלל לא ניסה להרגיע את הלקוח המאוכזב, אמר כי יגיע לנו רולים חלופיים לאלו שלא נגענו - העיסה שהתקבלה ובנוסף פיצוי 2 קינוחים.... כעבור המתנה נוספת הגיעו הרולים ללא שום פיצוי... התאכזבנו... עכשיו נשאר למצוא מקום חדש שמאמין ששרות אדיב ואמין זה חלק מהעסק...

עוד פרטים
הוספת תגובה
n - תמונה
n 15 ביקורות
אויאמה מסעדה ברמה גבוהה לפתח תקווה.
3.8
17/09/13

מסעדה מקצועית, עם אוכל אסייאתי-אמריקאי איכותי וברמה גבוהה יחסית למסעדות באיזור. למעשה אולי המסעדה ברמה הגבוהה ביותר בפתח תקווה מבחינת אוכל. מאוד שווה לבקר לאוהבי אוכל אקזוטי. נהנתי... מהרבה מהמנות אך בעיקר ממנת הנודלס שהייתה מושקעת ועם טעם נדיר. וגם מההום פרייז (!) הם פשוט מפתיעים לטובה בכל הרמות האפשריות - הכי טובים שאכלתי מיימי. בקיצור מסעדה איכותית ברמה גבוהה לאוהבי תרבות אכילה מעניינת. תושבי פתח תקווה בוודאי לא רגילים לרמה כזאת. חסרונות: די יקר. והשירות יכל להשתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
בזבוז כסף - כל ביקור הימור
2.3
24/08/13

היינו במסעדה מספר פעמים, כשבכל פעם אני מקווה שמה שהיה רע יתוקן - מלבד הסושי שהוא הדבר הטוב ביותר שהמסעדה מציעה, כל (כן, כל) המנות האחרות שהזמנו - עם איטריות או אורז לקו בתיבול מוגזם:... מנה מתוקה היתה מאוד מתוקה, חריפה יותר מדי חריפה, מלוחה - שקועה ברוטב סויה וכו׳. היתרון היחיד של המסעדה הוא בכך שהיא פתוחה בשבתות ובחגים - וזהו. השירות, סביר. בשורה התחתונה, אולי בעלי המסעדה יפנימו שכדאי לבקר את הטבחים ואז אשמח לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדרה - תמונה
אלכסנדרה 4 ביקורות
היה מעולה
4.3
13/08/13

נהננו מאוד.שירות היה מצוין,המליצו לנו על המנות.הזמנו מאלזיאן פיק - מוקפץ מאוד מאוד טעים הזמנו גם סושי שיכולתי להרכיב לפי הטעם שלי אינסייד אאוט ו סנדוויץ' והיה מעולה. המרגריטה שלהם מאוד... מומלצת. פשוט מקום ברמה! אוירה נעימה שירות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה