נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
יחס מזלזל ומתנשא כלפי הלקוחות
2.0
16/01/13

עם היחס שקיבלנו במסעדה בפעם האחרונה בחיים לא אחזור לשם וגם אמליץ לאחרים שלא להתקרב אליה. זה התחיל מזה שהביאו מנה אחרת במקום זאת שהזמנו. כשהם גילו את הטעות ניגשו אלינו ושאלו אם רוצים... להחליף או להשאיר את המנה שקיבלנו. בגלל שכבר התחלנו לאכול לא רצינו להחליף וגם מה שקיבלנו היה טעים. בסוף מקבלים חשבון על המנה שהביאו (שהיא גם יקרה יותר) ולא אחת שהזמנו. חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר לא המחיר של המנה "החדשה" ולא שנצטרך לשלם אותו במקום מה שהזמנו.כשביקשנו שיתקנו את החשבון הגיע אחמ''ש והתחיל להתווכח איתנו ולהוכיח שהוא צודק במקום להתנהג כפי שמצופה ממנו במקרה כזה. לא היה לנו עניין בוויכוח או הוכחת צדקינו מה שגם נסיתי להסביר לאחמ''ש. גם כשאמרתי לו שבסך הכל נהננו מהאוכל ומהמקום וזאת לא הפעם הראשונה שם הוא המשיך בשלו. בשלב זה לא נותרה לנו בררה אלא לשלם ולעזוב ולא לחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון אברמוביץ - תמונה
סיון אברמוביץ מבקר מתחיל
חוויה מקסימה
4.5
16/01/13

אני ומשפחתי הגענו לחגוג לאבי יום הולדת. הגענו 6 אנשים ובנוסף שני האחייים הקטנים שלי. התיישבנו בשולחן ונגשה אלינו מלצרית מקסימה. ישר המליצה לנו על שתייה- הזמנתי את הסנגריה החמה , היא... הייתה מהסנגריות הטעימות ששתיתי. (ויוצא לי הרבה ללכת עם המשפחה למסעדות). כאשר חזרה המלצרית לשולחן ולקחה מאיתנו הזמנה הצגתי בפניה אתגר קטן שכן אני צימחונית וביקשתי שתמליץ לי על מנות.... חשבתי שזה יהווה בעיה אך מיד המלצרית הציעה לי מספר אופציות שונות. הזמנתי מנה ראשונה של דים סאם אפוי עם ירקות מעט פיקנטי שהיה ממש מצויין ולמנה שניה לקחתי שני רולים של סושי .. שהמלצרית עזרה לי לבחור שיכיל בדיוק מה שאני אוהבת . הסושי היה טעים להפליא והיה ממש מיוחד, אני כאחת שלא אוהבת דגים שמחתי כל כך לגלות שיש הרבה אופציות לסושי גם בירקות. המשפחה שלי הזמינה מנות של פירות ים ונודלס בעיקר כאשר לכולם ממש היה טעים וכל מנה הייתה שונה וטעמנו אחד מהשניה. גולת הכותרת הייתה הקינוחים שכן המלצרית הגדילה ראש לשאול אותי בשקט אם אנחנו חוגגים והציע לנו זיקוקים עם הקינוח. הקינוחים היו מיוחדים - אחד היה נראה כו רול של סושי מתוק והשני הגיע בצנצנת. תודה על חוויה נעימה מאוד ביום ההולדת של אבי. אחנו בטוח נחזור. סיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קונסטנטין - תמונה
קונסטנטין 4 ביקורות
סושי מעולה, קינוחים משהו משהו
4.8
13/01/13

סושי הכי טוב בפ"ת! האוכל - מעולה, השירות - ברמה! והקינוחיםםםם... מאקי שוקולד - פשוט להיט :) ונסו גם קרם ברולה! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
ביזיון !!!! שיתבישו להם!!
1.0
09/01/13

התקשרתי להזמין משלוח. נציגת השירות פתחה בהבהרה שמשלוח יקח עד שעה וחצי - יובהר שהתקשרתי ביום רביעי והשעה הייתה 22:00 בערב.... אחרי שהנציגה לקחה את מספר הטלפון שלי היא ביקשה ממני להמתין... בלי להסביר למה. אחרי 10 דק של המתנה היא חוזרת אלי ואומרת לי שאני לא יכולה להזמין משלוח משום שפעם שעברה שהתקשרתי להזמין ביטלתי אחרי שהמשלוח יצא. המומה ביקשתי לשוחח עם האחראית. אחרי עוד 5 דק המתנה ענתה לי הדר האחראית שסרבה להזדהות בשמה המלא אבל הבטיחה לי שיש רק הדר אחת באוימה. הדר הסבירה לי שיש לאויאמה רשימה שחורה ומי שביטל משלוח לא יוכל להזמין משלוחים שוב. הסברתי להדר שפעם שעברה הזמנתי משלוח באינטרנט והתקשרתי אחרי 10 דק כדי לבטל מרק מיסו ולבקש שיוסיפו מלאזיאן פיק מנה יקרה פי 4 מהמרק אבל הם סירבו וטענו שהשליח כבר בדלת - נזכיר התקשרתי אחרי 10 דק והם מתחייבים ל75 דק משלוח תמוהה לא ? אחרי שעמדו בסירובם לשנות את ההזמנה ביטלתי.... בכל מקרה המומה מהרשימה השחורה ביקשתי לדבר עם המנהלים. הדר ענתה שהם לא נמצאים ושיהא המנהלת עכשיו. ביקשתי את שמו של המנהל , הדר ענתה ששמו של המנהל אלון... ושם משפחה אין לו ״ אני לא חייבת למסור שמות משפחה״ . בכל מקרה אלון מנהל אויאמה היקר יש לי חדשות בשבילך אתם לא כאלה טובים באוכל יש טובים מכם ואפילו ממש קרוב אליכם. בשירות גרוע באמות מידה נחותות שלא נצפו בארץ זכיתם במקום הראשון! ממש תתבייש לך. למקרא התגובות האחרות באתר אני מבינה שאני לא לבד בדעתי- חבל שאתה אלון לא טורח לקרוא וללמוד מההודעות ובמקום מפרסם ססמאות ריקות מתוכן... מאחלת לתושבי פתח תקוה שיזכו במסעדות אכותיות שמעונינות בלקוחות שלהם. אויאמה לצערי לא נמצאת תחת ההגדרה הזאת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהר - תמונה
זהר מבקר מתחיל
שירות לקוחות גרוע עם הבטחות שלא קויימו
1.3
08/01/13

קיבלתי השבוע מייל מהמסעדה שמזמין אותי להגיע ולהינות משובר מתנה לכבוד יום ההולדת שלי. החלטתי להגיע למסעדה לממש את ההטבה. דאגתי לומר למלצרית בתחילת הערב שהגעתי לממש את ההטבה שהובטחה לי.... אבל בסוף הארוחה, כשקיבלתי את החשבון ראיתי שהמלצרית לא החסירה את סכום ההטבה שהובטח לי. כשביקשתי שהסכום יוחסר היא ביקשה ממני את כרטיס המועדון שלי וכשעניתי לה שהכרטיס לא עלי היא ענתה שהיא מצטערת אבל אי אפשר לממש את ההטבה בלי הכרטיס. גם מנהל המשמרת שביקשתי שיקראו לו לא איפשר לי למממש את ההטבה בלי הכרטיס, לא משנה איזה אמצעי זיהוי הצעתי לו. הנה לפניכם תאור של שירות הלקוחות הגרוע ביותר שקיבלתי במסעדה: מזמינים אותך לממש הטבה לכבוד יום ההולדת ובסוף הארוחה מודיעים לך בחגיגיות שאתה לא זכאי לקבל אותה. אני לא אחזור למסעדה הזו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
גירשו אותנו עם ילדים
1.0
04/01/13

שלום, אנחנו משפחה עם 2 ילדים צעירים בני 5 וחצי ו-3, נוהגים לאכול במסעדת אויאמה אחת לחודש ונהנים מאוד. ב14.12. הזמנו מקום למסעדה בשעה 1 וחצי, הגענו,והושבנו בשולחן בסוף המסעדה (מול... השרותים). הזמנו, אכלנו והכל היה טוב ויפה כרגיל. לאחר שסיימנו את הקינוחים ולמעשה היינו כ-5 דקות לפני יציאה מהמסעדה (נותר רק לסיים את הקפה...), בננו פרץ בבכי עקב שטות כלשהי, ונראה כי קול הבכי הפריע מאוד לאחמ"ש שעמד בעמדה הסמוכה לשולחננו. הנ"ל ניגש וביקש "בנימוס" כי נצא עם הילד מחוץ למסעדה, כיוון שהוא מפריע לאורחים האחרים. יש לציין ולהדגיש כי הילד ישב בכסאו, לא השתולל במסעדה בין האורחים, וכי כאמור השולחן בו ישבנו היה בקצה המסעדה ומרוחק מרוב הלקוחות שהיו באותה עת במסעדה. נראה כי הסיבה העיקרית לכך שקיבלנו "צו הרחקה" היא האחמ"ש עצמו, שלא הצליח להתרכז בשיחות הטלפון ו/או העיסוקים האחרים שהיו לו באותו זמן. אנחנו קיבלנו את הבקשה בתדהמה, מעולם לפני כן לא ביקשו מאיתנו לצאת ממסעדה כלשהי כיוון ש"הילדים מפריעים". נראה לנו שמסעדה שמקבלת בברכה משפחות, לוקחת בחשבון שילדים קטנים לפעמים בוכים, לפעמים צועקים וזה חלק מהעניין. כמובן שהכל בגבולות הטעם הטוב, ולא נראה שבמקרה הזה חרגנו מגבולות אלה בשום צורה שהיא. בסופו של דבר גם לנו ההורים לא נעים לשבת עם ילד בוכה במסעדה, ואנו משתדלים להימנע מאי נעימויות. על אחת כמה וכמה שבמקרה שלנו זה היה מיותר, כיוון שבכל מקרה עמדנו לצאת מהמקום תוך דקות ספורות. כמובן שברגע שקיבלנו פניה כזאת התקפלנו כולנו ויצאנו מהמקום מיידית, כועסים ופגועים (את הקפה כבר לא שתינו...). לא נראה לנו שזו התנהגות ראויה כלפי לקוחות (קל וחומר לקוחות קבועים), ולכן חשנו חובה להתלונן ולהביע את האכזבה העמוקה שאנו חשים. שלחנו מייל למנהל , אחרי שהמנהלת משמרת הבטיחה שקוראים את המיילים , עד היום לא זכינו לתגובה. הפצתי את הסיפור לכל חבריי בעבודה באינטל , ופשוט כמעט כל העובדים מיום ליום מפסיקים להזמין מהמקום בעקבות הסיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה  - תמונה
מרינה מבקר מתחיל
כיף כמו תמיד
3.8
06/12/12

השירות היה טוב ואדיב, המלצרית חייכנית ונחמדה. והאוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס מבקר מתחיל
פשוט שיתביישו להם!!!
1.3
26/11/12

אתמול בצהריי היום אכלתי במסעדתכם. הנני סטודנט בבר אילן ושקלתי איפה לאכול, לאחר בירור קטן באינטרנט ואהבתי לאוכל אסיאתי החלטתי להגיע אליכם. השרות היה בסדר גמור, אבל גם אני וגם בת זוגתי... שהייתה עימי והזמינה פאד תאי , הייתה מאוד מאוכזבת מהמנה שהייתה טפלה וחסרת טעם, הפאד קפאו שלי היה כבד מאוד; פשוט עיסה.חברתי שלא נגעה במנה לאחר שני ביסים, אמרה המלצרית שחבל שלא אמרנו לה קודם. הגעתי עם ציפיה גדולה ויצאתי מאוכזב, בכל זאת ציפיתי שמסעדה שכ״כ גאה בחומרי גלם שלה תקפיד על טריותם טיפה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית יוסף - תמונה
אורית יוסף מבקר מתחיל
שירות מזלזל של מנהלת המשמרת
1.0
07/10/12

שמי רונן , אני לקוח במסעדה וסועד בה מדיי פעם תכופות , אולם חווית השירות בפעם האחרונה הייתה ממש לא נעימה סעדנו ביום ראשון באויאמה , והזמנו מנות נודלס ומנות סושי הנודלס היה בסדר , אולם... הסושי שהגיע היה בלתי אכיל , האצה פשוט הייתה לא ניתנת ללעיסה ובליעה. המלצרית קראה למנהלת המשמרת , שהודיעה לנו שלא ניתן להחזיר את המנה , מכיוון שכבר טעמנו ממנה , הסברתי לה שאני , אשתי ובתי טעמנו את הסושי (הגיע לשולחן לפני שאר המנות) , ולא הצלחנו ללעוס אותו , ולכן קראנו לה , אבל היא התחילה להסביר לי שמכיוון שהמנה מורכבת מ8 חתיכות ואכלנו כבר 3 , לא ניתן להחליפה , זה הגיע למצב שהבת הקטנה שלי (בת שמונה) התחילה להסביר לה שהיא לא מצליחה לבלוע , אולם היא השתיקה אותה (להשתיק ילדה בת שמונה , נו באמת..) ניסיתי לדבר איתה שנית ולהסביר לה שאני חושב שזה לא הוגן שלקוח קבוע יקבל יחס כזה, וכל השיחה היא די מביכה , וביקשתי להזדכות על חצי הרול שלא אכלנו , או להחליפו , אולם היא לא הקשיבה לנו , הלכה ושמה לנו חשבון על השולחן (אפילו לא התחלנו לאכול) , ואמרה שאנחנו יכולים לשלם או שתזמין משטרה. בשלב הזה הילדה הקטנה שלי התחילה לבכות והיה לי כבר ממש לא נעים. למותר לציין שבבדרך כלל חוית השירות היא שהמלצרית מבררת אם המנה טעימה לי והאם אני מרוצה , וכאן כשלקוח קבוע מתלונן (ואני ממש לא מהמתלוננים הסדרתיים , למעשה אני כמעט לעולם לא מחליף מנה) , הוא מקבל יחס מזלזל , וזוכה לחוויה לא נעימה. למותר לציין כי בעקבות ה"חוויה" שעברתי לא אגיע יותר למקום. בתודה רונן

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/10/2012
לרונן שלום, האירוע ידוע לי וצר על חוסר הדיוק בתלונתך. בשולחן שלכם היו עוד סושי מלבד הרול המדובר, המלצרית ששירתה אתכם שאלה מספר פעמים במהלך הארוחה אם הכל לשביעות רצונכם ואמרתם שכן, בנוסף הרול שטענתם שלא "אכיל" זה רול שמכיל 8 יחידות ואכלתם 6 !!!! יחידות ממנו ומיותר לציין שגם את הרולים האחרים שהיו (ומנת הנודלס נאכלה על ידי הילדה עד הסוף) על השולחן אכלתם גם. נאמר לכם שבמידה ויש משהו שהוא לא לשביעות רצונכם נחליף לכם במנה אחרת, אך אתה החלטת להתחיל לצעוק!!! במסעדה על זה שאתה לא רוצה לשלם כלום או סכום צנוע. אם כל הכבוד לך כלקוח, מסעדת אויאמה משרתת כבר 7 שנים לקוחות מרוצים ותמשיך לעשות כך גם בהמשך. בברכה, אלון
תמונה של אורית יוסף
אורית יוסף
25/10/2012
לאלון תודה רבה על תגובתך , ולעניינם של דברים: את הפרטים קיבלת ממנהלת המשמרת שלך, אם היית טורח להתקשר או לברר מדוע לקוח של מסעדה יוצא נסער כל כך , אולי היית מתרשם שהדיווח שקבלת הוא לא מדויק בלשון המעטה היית שומע כי מעולם לא צעקתי , אלא יצאתי מהמסעדה מבויש לאחר שספרו 3 רולים שאכלתי (אני ,אשתי והילדה התחלנו לאכול אותם ביחד שהגיעו ושלושתנו לא הצלחנו "ללעוס" , ויש לי אפילו צילומים מהסלולרי), בנוסף הדיווח של המלצרית שבדקה אם "הכל טעים" אינו נכון (למעשה , אנחנו פנינו אליה ,והיא התפנתה אלינו לאחר שסיימה לטפל בשולחנות אחרים). אז נכון , שאר המנות אכלנו , אבל בבית ולא במסעדה שממנה "סולקנו" , דרך אגב על המנות הללו לא התלוננתי מעולם , אז אני לא מבין על מה ה"פליאה" , אבל להגיד כי אתה "בקיא" בפרטי האירוע , וכי אינני מדייק ,זה מקומם. חווית השירות שקיבלתי הייתה מעליבה , למה מסעדה שמתגאה ב100% לקוחות מרוצים לאורך 7 שנים לא בודקת את העובדות. אני חושב שהכי פשוט היה להתייחס לתלונה של לקוח קבוע ברצינות , אפילו להתקשר (אני חבר במועדון חברים , יש לך את כל הפרטים) , להקשיב בשיחה נעימה ל"חווית הלקוח" , ואפילו להתנצל , אתה יודע מה , היית יוצא בסדר והעניין היה נסגר בו במקום (דרך אגב אני ביקשתי לעשות זאת בעצמי אך מנהלת המשמרת סירבה) , מעציב שבמקום זאת הנך בוחר להמשיך להתנצח , ולהאשים אותי (ועוד עם ארבעה סימני קריאה לאחר כל משפט !) בדיווח שיקרי . אני מאחל לך ולמסעדה הרבה שנות פעילות פוריה , והרבה לקוחות מרוצים , לצערי , בטח ובטח לאחר התגובה , אני אינני חלק מהם. בתודה רונן
מיקי - תמונה
מיקי 2 ביקורות
ביקור מהנה במסעדה
4.5
05/10/12

ביקרנו באויאמה עם זוג חברים מחו"ל, ורצינו להודות על ערב מקסים שכלל אווירה נהדרת שירות חייכני ומקצועי, המנות שהזמנו הגיעו במהירות למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום, הסושי היה טרי וברמה... גבוהה ביחס לכל מקום שאכלנו בו בעבר, ובכלל היה כיף - קיבלנו מחמאות. מהחברים מחו"ל שהיו בישראל לפני 7 שנים - אויאמה היתה בשבילנו שגריר מצוין למה שקורה בענף המסעדות בישראל - כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה