נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
יחס מחפיר
1.0
07/08/13

הגענו למסעדה בשעת צהריים והמלצרית אמרה שידרשו כמה דקות לארגן את המקום שלנו. באופן מפתיע לא אפשרו לנו להמתין בתוך המסעדה והתעקשו שנעמוד בחוץ בחום של צהרי אוגוסט. גם כשדיברנו עם המנהל הוא... סרב לבקשתנו ודיבר בגסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/08/2013
המסעדה הייתה סגורה בשל הכנות וניקיונות של הצוות לפני פתיחת המקום ללקוחות . התבקשתם להמתין מספר דקות באזור מאוורר על מנת שיתאפשר לסיים לארגן ולפתוח את המקום ולהושיב אתכם בפנים . צר לנו על האי הבנה.
מיקי - תמונה
מיקי 2 ביקורות
פשוט תענוג!
5.0
24/07/13

ביקרתי כבר מספר פעמים באוימה, ואף פעם לא "נפלתי". היום הזמנו עוד זוג לארוחה ולכן קראתי את הביקורות כאן באתר, הבנתי כי אנחנו צפויים לנפילה, אך בגלל שהחברים חובבי סושי,החלטנו לנסות בכל... זאת - והפתענו לטובה. כל הביקורות השליליות הקודמות פשוט לא חזרו על עצמן. האוכל היה ממש טעים, מנות גדולות וכמעט כולם לקחו הביתה, "דוגי באג" לאכול את מה שלא הצליחו לאכול - שזה גם איזה שהוא מדד על מה שחשבנו על האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
פספוס של מסעדה
3.3
23/07/13

לאחר שנכנסתי לאתר שלהם והורשמתי מההסברים אודות חומרי הגלם הטריים המוגשים במסעדה, השתוקקתי לבקר בא. ואכן הזמנו סלט וואקמה, חמוצים (ראושונות), ולעיקרית לקחתי 4 רולים הכוללים דגים(דניס,... סלמון וטונה). אני חייב לציין שהורגש שהדגים אכן היו טריים וגם לטוביקו(ביצי דג מעופף) הייתה השפעה נחמדה ובסהכ הכל הסושי היה ברמה גבוהה. אם כי סלט וואקמה היה מעט חסר טעם. בגלל האוכל שהוגש גם יפה וגם טעים המסעדה היא פספסוס ענק בגלל שהשירות ברמה ירודה מאד: גם תחילה ישבנו שם 15 דקות עד שמלצר ניגש אלינו(וזאת ממש לא הייתה שעת עומס-15:00) ולאחר מכן כל בקשה קטנה כמו תוספת ג'יג'ר או מים היינו צריכים לבקש מספר רק של פעמים עד שהביאו לנו את מה שביקשנו. שורה תחתונה פ ס פ ו ס של מסעדה אבל אחלה מקום לTake Away

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום  - תמונה
תום מבקר מתחיל
בושה וחרפה
1.3
13/07/13

בתור לקוחה קבועה של המסעדה גם משירות המשלוחים וגם בישיבה במסעדה אני מזועזעת מהשירות והיחס המחפיר אשר קיבלתי מהם במשלוח האחרון שבצעתי. אויאמה כמסעדה אשר מכבדת את עצמה ממש לא התנהגה... בכבוד הראוי למסעדה שמקבלת ממני באופן קבוע 400₪ שבועיים. 1200₪ בחודש רק מהזמנות וישיבה במסעדה. הזמנו 5 רולים. 4 רולים היו מצוינים וברול אחד האבוקדו היה קשה ולא אכיל. התקשרתי אליהם וביקשתי שבתור לקוחות קבועים פעם הבאה שנזמין רול אז הם לא ייקחו לנו תוספת של אבוקדו. מדובר ב5₪. הם פשוט לא הסכימט לשמוע. העבירו אותי מאחד לשני. אז אויאמה. מסעדה שמכבדת את עצמה לא מתנהגת לאף לקוח ככה. לא לקבועים ולא לחדשים. אני אישית לא אחזור לשם ולא אזמיו מהם בחיים. לא מגיע להם על יחס כזה מזעזע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/07/2013
שלום, אשמח אם תשלחי פרטים במייל לכתובת admin@oyamaa.co.il על מנת שאוכל לטפל בפנייתך. בברכה, הדר.
גילי - תמונה
גילי מבקר מתחיל
יחס מתחת לכל ביקורת!!!
2.3
10/06/13

היי שמי גילי. לאחרונה ישבתי באויאמה עם שני חברים בשישי בערב. הזמנתי 2 רולים עם סלמון ואבוקדו. היה כתוב בתפריט שמחיר רול הוא 30 ש"ח אך יש בו גם שומשום אז ביקשתי להחליף לטמפורה במקום.... המלצרית נענתה בחיוב וציינה כי זה תוספת של שני שקלים - אין בעיה. אך כשהגיע החשבון הופיעו 4 שקלים נוספים ללא קשר לתוספת הטמפורה כי היא הרכיבה את הרול לבד מה שעולה יותר כסף ללא ידיעתי! ניסינו למשוך את תשומת לב המלצרית אך ללא הועיל. ישבנו שם רוצים כבר ללכת כשמלצר אחרי מלצר מנסה לברר אך אף אחד לא חוזר אלינו מה קורה. לבסוף, היא ניגשה אלינו באדישות וכששמעה מה הבעיה אמרה כי היא עשתה לנו יותר זול וכשלימדתי אותה חשבון היא אמרה : "אז זאת הבעיה שלך 4 שקלים??" כשהגיע האחמ"ש כבר היינו ממש עצבניים אך מסתבר שהוא היה יותר. הוא הגיע אלינו בעמדת תוקפנות ושאל: "כן מה הבעיה בדיוק" באגרסיביות. סיפרנו מה קרה כשהוא קוטע אותנו באמצע, טוען כי אנו משקרים ואין מצב שהמלצרית דיברה איתנו על כסף כי אסור לה. הוא המשיך בהתרסה כי הוא לא חייב ליידע אותי על המחיר כשעושים הרכבה עצמית. לבסוף שתק הסתכל עלינו ואמר: "אה אני מכיר אתכם אתם פה כל הזמן ותמיד מתלוננים כשמגיע החשבון! זה הבעיה שלכם המחיר?? 4 שקלים יותר?? אין בעיה אני אוריד את זה עכשיו מהחשבון אבל זאת פעם אחרונה שעושים לכם הנחות". אין מילים לתאר כמה מעליב ופוגע הייתה ההתייחסות שלו. הוא היה גס רוח, חוצפן וממש מעבר לגבול. יש לציין כי ישבנו שם הרבה ולעולם לא התלוננו לא משנה כמה השירות היה גרוע או מחיר התוספות היה מוגזם. הבנו כי אין עם מי לדבר ולא נקבל את ההתייחסות שמגיעה לנו אז אמרנו כי לכאן לא נחזור לעולם והוא ענה בתגובה כי זה כבר בחירה שלנו. הפסידו אותנו והרבה אחרים איתנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרגריטה - תמונה
מרגריטה 3 ביקורות
מסעדה טובה
4.0
10/06/13

הזמנו שולחן במסעדה לארוחת צהריים, התיישבנו בחוץ והאווירה שם מאוד טובה, מאשר בפנים (מאוד חשוך לטעמי). מהר ניגשו אלינו לקחת את ההזמנות, לאחר בחינת עלות מול תועלת בחרנו להזמין עסקיות,... האוכל הגיע גם די מהר, המנות היו טובות. חייבת לציין לטובה שהמלצריות מאוד שירותיות ומהירות וכל הזמן התעניינו אם אנחנו מרוצות מהמנות שלנו. חייבת לציין לרעה, שכאשר רציתי לשנות במנה את האיטריות ביצים לאיטריות אורז דרשו ממני תוספת של 5 ש"ח, באף מסעדה אחרת לא מבקשים תופסת תשלום עבור החלפת איטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
בושה וחרפה
1.5
07/04/13

פשוט אכזבה. שלום קוראים לי מיכל, בתאריך 6.4 בערב הייתי במסעדת אויאמה בפתח תקווה עם ידיד שלי. זו הפעם שנייה שהגעתי לשם כי האוכל שם טוב (למרות המחירים שקצת מוגזמים), אפילו המלצתי על המקום... לחברים אז שמחתי להגיע לשם אתמול.. הזמנתי 2 רולים אחד עם סלמון ובטטה והשני עם סלמון ואבוקדו וזה אכן מה שקיבלתי בצלחת. כל רול עולה 25 שקל. בכוונה לקחתי את הרול הבייסיק כדי לא להוציא הרבה ונהנתי מהסושי. כשקיבלתי חשבון היה כתוב שאני צריכה משום מה לשלם 64 שקל ולא הבנתי למה, מסתבר שהמלצר עשה טעות והזמין לי אינסיידאווט שזה בדיוק כמו שהזמנתי רק שהאצה בפנים.. בדיוק אותם המצרכים: אצה, אורז, סלמון ובטטה/אבוקדו. אז הבנתי מה שקרה והסברתי למלצר, הוא קרא לאחמ"ש ומסתבר שהוא באמת עשה טעות אבל אני צריכה לשלם על הטעות הזו. למה? כי אכלתי את האוכל. למה אני אמורה לדעת איך נראות המנות שלהם? למי אכפת אם זה הפוך או לא הפוך? זו לא אשמתי. לרגע לא ציינתי שאני רוצה אינסיידאווט, זו טעות של המסעדה. אם אני אלך להמבורגרייה ואזמין המבורגר 150 גרם ובטעות יביאו לי 300 גרם, איך אני אמורה לדעת שזה טעות ולא מה שהזמנתי? עכשיו בסדר, עושים טעויות, מה שעצבן אותי זה כפיר האחמ"ש שבמקום לעזור ולפתור את הבעיה הוא הציע "אז תלכי ואל תשלמי על כלום" בצורה מלגלגת ורק זלזל בי בתור לקוחה על טעות שלא אני עשיתי. אני בחיים לא נתתי ביקורת רעה על מסעדה, כשהייתי במסעדה לא מזמן ושכחו לחייב אותי על הלחם, הערתי להם ולא התחמקתי מהתשלום. אני בחורה ישרה ומה שהלך שם זה פשוט לא מקצועי ולא לעניין! ממתי לקוח משלם על טעות של מסעדה? ועוד מקבל יחס משפיל מהאחראי שם? אוכל טוב, שירות גרוע. הפסידו לקוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal.d - תמונה
michal.d מבקר מתחיל
בלגן
2.5
14/02/13

הזמנו מקום במסעדה דרך rest לארבעה סועדים. כשעה וחצי לפני מועד ההזמנה צלצלו לשאול אם נוכל להגיע חצי שעה מאוחר יותר ואנחנו הסכמנו. חמש דקות מאוחר יותר צלצלו שוב להודיע שזמן הישיבה ליד... השולחן שלנו יהיה מוגבל לשעה ורבע כי יש לחץ! כעסנו אבל היות וכבר היה מאוחר מידי למצוא מקום אחר, החלטנט להגיע בכל זאת וקיווינו שלא יקימו אותנו באמצע הביס. כשהגענו (רבע שעה לפני הזמן) התפלאנו לראות שהמסעדה חצי ריקה! ישבנו במשך יותר משעתיים - לא היה לחץ ולא היה לנו ברור מה היה כל הבלגן הזה. האוכל טעים, מנות בגודל סביר אבל התחושה של הבלגן ליוותה אותנו כל הערב. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadarhch - תמונה
hadarhch 2 ביקורות
מסעדה פשוט מעולה
5.0
22/01/13

המסעדה ממוקמת במקום נגיש (יכין סנטר), המנות פשוט טעימות וגם גדולות. מקבלים תמורה מצוינת בעד הכסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eti - תמונה
eti מבקר מתחיל
תודה על החוויה
4.5
18/01/13

אנחנו לקוחות קבועים במסעדה , הגיעו לנו אורחים מחול בני משפחה. החלטנו לקחת אותם למסעדת הבית של אויאמה. הזמנו מקומות מראש ביקשנו שולחן ספציפי על מנת שיהיה לנו נוח . הגענו ואכן ניתן לנו... השולחן שבדיוק ציינו בטלפון שממש חשוב לנו וזאת למרות שהמארחת הנחמדה ציינה מראש כי לא ניתן להבטיח אך ישתדלו ואכן קרה. ניגשה אלינו בתחילת הארוחה מלצרית נחמדה מאוד ושציינו לפניה כי חלק מיושבי השולחן דוברי אנגלית הסבירה להם אישית את המנות באנגלית והביאה להם תפריטים באנגלית על מנת שיהיה להם נעים יותר. הזמנו למנת פתיחה סושי שהוגש לשולחן בתוך בסירה מעץ, היה שם כל כך הרבה סוגים שונים של סושי שזה היה מקסים ובנוסף הזמנו סוגים שונים של דים סאם כולם בלי יוצא דופן היו טעימים. למנות עיקריות הזמנו אני ובעלי את המנות האהובות עלינו שרימפסים מוקפצים עם קשיו וקדירה של בשר . כל האורחים שלנו מאוד נהנו הזמינו מנות שונות אך טעימות בלי יוצא מן הכלל. המלצרית המליצה לי על קוקטייל שלטענתה ממש טעים, אני לא אדם שחובב אלכוהול אך בגלל שבאנו לחגוג הזמנתי סנגריה , מדובר ביין חם זה היה אחד הדברים הטעימים ששתיתי עם אלכוהול. אני מאוד מודה לכם על החוויה , המשפחה שלי שהגיעה מחול התלהבה מאוד מהמסעדה ואנחנו כרגיל נמשיך להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה