נגישות
נגישות

אויאמה - OYAMAA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

214 ביקורות וחוות דעת על אויאמה

Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
נחמד ולא יותר
4.3
21/10/17

פעם ראשונה.שמענו המון על המסעדה.המוקפץ מעולה.מנה גדולה.סושי -טעמנו יותר טובים. קינוח קצת יקר.ביחס לגודל העלוב שלו.שירות קצת איטי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
niso - תמונה
niso 3 ביקורות
משהו לא טוב קורה במטבח של אוימה לאחרונה - וחבל מאד !
3.3
15/09/17

הוגשה מנת ספריבס לא אכילה לחלוטין !!! יותר מ 80% שומן ! אפילו מטבח פושטי לא מעיז להוציא מנה כזו לסועדים ! הנודלס בכל המנות של הסועדים היו קשות כמו גומי או ש עברו בישלו יתר או בעיה אחרת... . . . אבל הרטבים היו טובים ועזרו להתגבר על מנות הנודלס הבינוניות . הקינוח "נמסיס שוקולד" טעים מאד אך הגלידה הגרועה שלצידו עברה כניראה הפשרה והקפאה מחדש ! משהו לא טוב קורה במטבח של אוימה לאחרונה - חבל מאד כי אנחנו אוהבים את המקום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jennifer - תמונה
Jennifer 2 ביקורות
מומלץ מומלץ מומלץ !
4.8
21/08/17

פשוט תענוג כל פעם מחדש!! בין אם זה ישיבה במסעדה, או הזמנת משלוח הביתה. האוכל טעים, מיוחד וטעים בצורה יוצאת דופן! מנות מיוחדות ומגוונות. שירות אדיב ומקצועי, פשוט כיף!! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaroslav - תמונה
Yaroslav מבקר מתחיל
Meh
2.5
17/11/16

פעם זו היית מסעדה ממש טובה. כעת השירות ירוד, נראה כאילו המסעדה לא מתפקדת .אוכל סבבה אבל לא שווה את זה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lyri - תמונה
Lyri מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
3.3
05/11/16

אני אכלתי הרבה פעמים באויאמה, אבל הפעם זה היה מאכזב. השירות טוב והמארחים נחמדים, אבל האוכל לא כל כך. המנות די קטנות והאוכל טעים, לא יותר מזה.. בנוסף לכך, שינו את התפריט בצורה דרסטית... והורידו הרבה מאוד מנות טעימות מהתפריט והעלו את המחירים. לא אחזור לשם עוד פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vera Suprun - תמונה
Vera Suprun מבקר מתחיל
מהכזב
2.8
19/08/16

אנחנו 10 שנים אוכלים במסעדת אוימה אבל הפעם לא הייתי חוזרת שוב. שינו כל המנות לא נשאר כלום ממנות אהובות. מעבר לזה מחירים מטורפים למנות קטנטנות של הסושי ספיישל(שפעם היו ממש טובים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kuk - תמונה
Kuk 18 ביקורות
טעים משביע ובמחיר סביר
4.8
13/08/16

הזמנו בשבת בצהרים טייק אווי של פאד טאי 3 מנות. שש יחידות גיוזה עוף ושני רולים של סושי: אחד טונה ואחד סלמון. באתי לקחת בעצמי. היה מוכן תוך פחות מחצי שעה. האריזה מושקעת. המנות פאד טאי היו... גדולות. שתיים הספיקו. וטעימות מאוד. והמחיר סביר 52 שח. גם הגיוזה וגם הסושי היו טעימים. 32 שח לשלישיית גיוזה גדולים ו 34 שח לרול סושי של 6 יחידות. המסעדה נראית טוב והאווירה נעימה אם כי לא ישבנו במקום. שבת בצהרים והמקום היה די מלא. זה לא השפיע על מהירות הוצאת המנות. בהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
הנודלס הכי טעים
4.0
18/07/16

אכלתי במסעדה צ'יקן סנטה נודלס , מנה גדולה מאוד, משביעה וטעימה. המנה האהובה עליי ביותר במסעדה, ואחד הנודלסים הטעימים שאכלתי. המנה יקרה, אך טעימה. ניתן לחלוק בזוג. השירות היה טוב והמלצרית... היתה חביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
נחמד לא יותר.
3.0
02/06/16

אני והילדה הלכנו לאכל. היא לקחה שני רולים מיוחדים ואני מנה אסיתית של קארי ועוף קיבלנו מנת גיוזה ב 15 שח כמנה ראשונה והוספנו 5 שח למיץ תפוחים .הכל יצא 195 שח לא כולל שירות.אולי לפני... שנים זו היתה תמורה מספקת באיזור למי שרצה סושי היום המסעדה צריכה להתאמץ יותר כדי שאחזור. השירות חביב ,בשירותים לא היה סבון נוזלי אבל אוירה נחמדה בסך הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
נהננו מאוד
4.5
29/01/16

מסעדה אסיתית שאנחנו מאחד אוהבים. מנות מגוונות וטובות. חומרי גלם איכותיים וטריים. שירות טוב. עיצוב ואווירה נעימים. יש חניה בשפע כי זה נמצא במרכז עם חניה מסודרת אך היא בתשלום

עוד פרטים
הוספת תגובה