נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ירדו קצת
2.5
27/10/13

אחרי מספר פעמים שיצאתי מהופנטת מהמקום, האוכל והשירות אתמול היה הרבה פחות טוב. אין לי בעיה עם הקונספט החדש של המנות הקטנות - הזמנו 4 מנות ויצאנו מפוצצים אבל חלק נכבד מהאוכל לא היה כלכך... טעים הפסטה במנה של השוק אווז מתוקה מידי הסינטה היה שרירי ובלתי אכיל - גם אחרי שהחלפנו אותו פעם אחת בניוקי סרטנים היו חתיכות קשות לקראת סוף הארוחה הגיע שולחן גדול לידנו שלקח את תשומת ליבם של כל המלצרים במסעדה, והיינו צריכים לחכות שיאספו לנו את הכלים מהשולחן משהו כמו 20 דקות, לא היה שום יחס ויתרנו על קינוח וביקשנו חשבון גם זה לקח להם הרבה זמן במילה אחת - מבאס מתגעגעת לשגב של פעם ולהתלהבות של מסעדה מדהימה עם שירות מנצח

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי ירושלים - תמונה
שושי ירושלים מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מדהימה
4.5
05/10/13

הגענו פעם ראשונה לחגוג יום הולדת 21 לביתי הבכורה מור כבר מהכניסה למסעדה הבנו שהגענו למקום מיוחד שמעוצב כשכונה תל אביבית ..האוכל המיוחד והטעים הוגש בצורה מיוחדת ובכלים מיוחדים ...היה... שווה ..מידי פעם השף שלח לשולחן פינוקים ...בטוח שנגיע שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 4 ביקורות
סיום מעולה לחגיגות יום הולדת
4.3
29/09/13

בתאריך ה-26.09 חגגנו יום הולדת לבן זוגי במסעדת שגב בהרצליה. נהנו מאוד. פינוקי הביניים בין המנות, ההגשה המדהימה של כל המנות (במיוחד אהבו את ההגשה של קרם הברולה), המנות טעימות להפליא,... השירות מצויין ואדיב - בהחלט מסעדה מפנקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
היה פשוט מצויין!!!
4.8
20/09/13

בלי יותר מדי מילים היה פשוט מושלם. היינו 12 איש, כולל תינוקות. השירות היה מקצועי מאד וסבלני ביותר. האוכל הגיע בזמן והיה מ ד ה י ם!!! קלע לטעמים של כולנו, חומרי גלם טריים וטובים, שילובי... טעמים מרעננים והגשה אסתטית. אני כ"כ הולכת לחזור לשם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
akunin11 - תמונה
akunin11 מבקר מתחיל
האוכל מדהים אבל מה עם כל השאר?
3.3
23/08/13

הזמנו מראש מקום כדי לחגוג אירוע אישי וביקשנו שולחן נחמד ואינטימי. תודה רבה למסעדת שגב שהושיבה אותנו בשולחן הכי קרוב לשירותים. תודה גם שנתנו לנו להמתין כרבע שעה עד שהשולחן יהיה מוכן. בכל... מה שקשור לאוכל-מדובר בחוויה קולינרית. המחיר מוגזם ברמות אבל מי שבא למסעדת שגב יודע שלא מדובר במסעדה זולה. כל המנות היו מצויינות ולכן מגיע שאפו על האיכות,הטעם והסורבה בין המנות. לסיכום - אם בא לכם להוציא 350 ש״ח לאדם וליהנות מארוחה מדהימה - זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
danik.sh - תמונה
danik.sh 5 ביקורות
"הזמנת מקום"
1.0
23/07/13

לא זכינו אפילו לתשובה או טלפון מהמסעדה בנוגע להזמנה שלנו. כנראה מסעדה כזאת עסוקה לא תטרח לענות לזוג שרוצה לבוא לאכול בשישי בערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ta_kat - תמונה
ta_kat 7 ביקורות
נהנו מכל רגע
4.8
23/07/13

חגגנו את יום הולדת 40 של בעלי בארוחה זוגית בעסקית שבת ב"שגב". כל המנות היו ערבות לחך במיוחד ובאותה מידה לעין. המסעדה יפיפה לטעמנו וההגה מרנינה. כאשר הזמנו קינוח קבלנו גם קינוח מטעם... המסעדה למזל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב 13 ביקורות
מסעדה חבל על הזמן
4.3
23/07/13

המסעדה הכי טובה שאכלתי בה מימיי. הפינוקיי ביניים האלה בארוחה העסקית, הכי כיף שבעולם. הגשה מדהימה, מנות טעימות להפליא, מים בטעמים, פרילינים לקינוח - באמת מסעדה מפנקת במיוחד, והעסקית... סבירה בהחלט!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Philip - תמונה
Philip מבקר מתחיל
עקריות מעולות הראשונות פחות
4.3
14/07/13

היינו במסעדה ב-11 ליולי. זה פעם שלישית או רביעית שאנו אוכלים פה ומאמינים שזאת המסעדה הכי טובה בארץ גם מבחינת השירות וגם מבחינת האוכל. הפעם קצת התאכזבנו בגלל המנות הראשונות. משהו השתנה... בהם ולא לטובה. הם עדיין טעימות אבל אין את ה-"וואו". עקריות מעולות וגם שירות מעולה. בכל זאת נראה שנקח הפסקה לפני שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 3 ביקורות
השף מאוהב?
3.3
02/07/13

זו הפעם השלישית שאנחנו אוכלים בשגב. בפעמיים הראשונות (לפני מס' שנים) היה מדהים ולכן שמרנו את זה כאופציה לארועים מיוחדים. אכלנו שם השבוע (עסקית) ונתקלנו בשתי מנות שהיו מלוחות ומתובלות... מדי(ניוקי ורביולי). ראיתי שאני לא הראשונה שכותבת על כך באתר. זה מצער לאור העובדה שהאוכל תמיד היה מאד מדוייק בתיבול. מעבר לכך השירות היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה