נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
26/10/07

המסעדה הטובה ביותר בכל הצפון, חגגנו יום נישואים והחוויה שקיבלנו הייתה מדהימה ראשית מהיחס החם והאדיב של המלצרית שנית האוכל חלומי הבשר נמס בפה והשאיר טעם לעוד, וכמובן האווירה החמה... והרומנטית ויש לציין שהכינו לנו ברכה מלבבת. בטוח שאת ימי הנישואים שלנו נחגוג שוב שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
03/10/07

היות ואכלנו מספר פעמים במסעדה כשהגיעו אלינו אורחים מקנדה שרצינו לפנק ולהרשים הבאנו אותם להדרלה. האורחים התרשמו מאוד והתפעלו מהרמה הגבוהה של המסעדה ואנחנו נהיננו כרגיל. תודה על החויה... המהנה גם אנחנו ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/09/07

הצעתי נישואים לחברתי והצוות עשה הכל כדי לכבד את הארוע. האוכל היה מעולה, בקיצור ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/09/07

הגענו למסעדה בעקבות המלצה חמה של חברים ונהנינו מכל רגע. מקום ממש יוצא דופן בצפון. אוירה חמימה ואלגנטית מלצרית אדיבה והאוכל אני לא יודעת היכן להתחיל, אנחנו חובבי בשרים מושבעים ומאז הטיול... בדרום אמריקה לא אכלנו בשרים כל כך עסיסיים ואיכותיים, הזמנו את תאוות הבשרים מנה מפתיעה ומומלצת בחום, לקינוח הזמנו מוס שוקולד לבן ופאי תפוחים גן עדן. בקיצור בפעם הבאה שנגיע לצפון אנחנו מבטיחים לבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/08/07

היינו אני ובעלי המקסים שהפתיע אותי לרגל יום הולדתי ויש לציין שזו הייתה בחירה מושלמת . האוכל מושלם הכל בטוב טעם המקום היה מלא (יום שישי בערב ) ואל אף זאת היה שירות ממש אישי... ומקצועי. אני ממליצה בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/07/07

התארחנו בצימר בצפון לפני כחודש, והגענו למסעדה בעקבות המלצות חבירנו שכבר ביקרו במסעדה ונהינו מאוד. האוכל היה מדהים בטעמו, החל הראשונות ועד לפילה הבקר בעיקריות, המלצר ידע להמליץ על יין... מעולה אשר הוא יין הבית "לסקוב" שהתאים בדיוק לאופי הארוחה שהזמנו. הקינוח היה טעים נורא, ויש לציין כי עיצוב המסעדה והנוף הנשקף מהחלון (האגם) רק הוסיף ותרם לערב מדהים ונפלא. ממליץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/07/07

חגגתי יום הולדת בערב שישי האחרון והגעתי למסעדה בעקבות המלצות חמות, אני חייבת לציין שבאוכל ברמה כזו גבוהה לא נתקלתי בארץ! לכבוד יום הולדתי קיבלתי ברכה אישית ובקינוח לא שכחו לצרף זיקוקים,... האוכל היה מעדן משגע, הטעם הטוב של האוכל והאווירה החמה בטוח יגרמו לי לשוב שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sor - תמונה
sor 6 ביקורות
3.7
15/04/07

האמת שחיפשתי המון המלצות וביקורות כדי לחגוג עם חברה שלי את האירוע הכי מושלם. ולכן הגענו להדרלה בעקבות כל ההמלצות החמות. היה זה ערב יום שבת והיינו האנשים היחידים במקום, דבר שהיה קצת לא... נעים בגלל מבטיה האינסופיים של המלצרית אך ורק אלינו לאורך כל הארוחה. האוירה ועיצוב המקום ראויים לציון - מקום מצוין לארוחה רומנטית!! השירות נאות אך המלצרית לא הייתה מספיק מקצועית למסעדה ברמה שכזו. הזמנו את ארוחת הטעימות אשר יש לציין שלמרות מחירה הגבוהה קיבלנו הרבה אוכל בתמורה - אני לא יודע אם זה בגלל שהיינו האנשים היחידים והשף החליט לפנק אותנו - אך יש להזהיר שרק מי שבאמת רעב ומסוגל לאכול המון יוכל אולי להתמודד עם זה בכבוד. (הערה למסעדה - אפשר לקצץ שלב בארוחה זו וגם קצת במחיר) - ציפיתי מהמלצרית לשתף אותנו במנות שהיו עתידות לבוא לשולחננו וזאת כדי למנוע אי נעימויות כאשר מקבלים למשל קרפצ'ו לשולחן (ולא כל אחד אוהב בשר נא) , וכן לשאול למידת עשיית הבשר כדי לא לקבל נתח אנטריקוט שנראה מצוין אך כמעט ולא עשוי מבפנים.אני רוצה לציין את מנת הדואט של פילה הבקר וכבד האווז שטעם שכזה עוד לא חשתי בעבר! וכן את שאר המנות שהוגשו בצורה מרשימה וטעימה!לסיכום -> אוכל -9שירות - 6מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/02/07

הגענו במבצע אמריקן אקספרס... מנת החצילים מעולה (חסר לחם הבית לרוטב). הבשר האנטריקוט של בת הזוג היה שמנוני מדי. המדליונים טובים, חסר אולי סלט קטן ליד. הקינוחים מעולים. סה"כ, סביר, רק יקר... מדי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/12/06

מסעדה מעולה, אוכל משגע, עיצוב מנות יוצא מן הכלל והכל כל כך טעים. מהמנה הראשונה ועד הקינוח הכל מפנק! מלצריות עם הרבה טעם וחן, יש תמיד רצון לחזור לשם. מקום ממש מומלץ.אין מסעדה טובה מזו... באזור והרי אנחנו המפורסמים, כל הזמן במסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה