נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

עדינה - תמונה
עדינה 2 ביקורות
טעים ונעים
5.0
21/05/14

אכלנו במסעדה ביום שישי האחרון האוכל ערב מאוד לחיכנו, במנות הראשונות אכלנו קרפציו דק דק בדיוק כפי שאני אוהבת וסביצה מעולה למנות עיקריות הזמנו טורנדו רוסיני (מנה גדולה וטעימה בצורה יוצאת... מהכלל) בעלי הזמין דג סלומון היה עשוי בדיוק במידה הנכונה, בסיום הזמנו אספרסו ולקינוח סופלה שוקולד חם עם גלידה וקרם ברולה, האווירה היתה נעימה, מלצריות חיכניות, מקום אסתטי ונקי, תודה על הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
מושיק - תמונה
מושיק 18 ביקורות
חוויה פשוט מעולה
4.5
17/05/14

האוכל היה מדהים! כל המנות שהזמנו היו פשוט טעימות. השירות היה אדיב וסך הכל יצאנו מאוד מרוצים. אני ממליץ לבוא בזמן הארוחה העסקית. המחיר טוב ומקבלים ארוחה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיה - תמונה
חיה 2 ביקורות
איך מלצרית יכולה להפיל מסעדה
1.8
12/04/14

התארחנו בשבת בצוהריים לארוחה עם שוברי גרופון 5 איש. בביקור קודם שלנו לפני כמה חודשים היתה לנו חוויה יוצאת דופן וחשבנו לשחזר את החוויה. מהר מאוד הבנו שזה לא יקרה וזה התחיל בקבלת פנים לא... מקצועית של מלצרית כבר בשלב הסבר התפריט. אחרי המנה הראשונה הצלחות לא פונו והסכו"ם לא הוחלף. המנה השנייה הגיעה תוך כדי פינוי צלחות במקביל עם אותו סכו"ם, 2 מנות של פילה בקר הגיעו לפני שהגיע סכין מתאימה, וכשהערנו למלצרית אמרה שאנחנו סתם חסרי סבלנות. אותי לימדו שכשמכינים פסטה הרוטב מחכה לפסטה ולא להיפך. על אותו משקל הסכין צריכה לחכות לפילה ולא להיפך! מעבר לכך נתח הפילה היה סיבי ובאוירה של שרות גרוע לא ניתן להינות. ויתרנו על קינוח והלכנו לחפש מקום אחר. בטוח שלא נחזור ולא נמליץ! בוודאי היה שם מישהו אחראי שאפילו לא טרח להגיע ובדוק ולברר מה מהות התלונה שלנו. מימשנו לא פעם קופונים במסעדות טובות ונחשבות וזה לא מור להיות כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנשי הקריות - תמונה
אנשי הקריות 8 ביקורות
עוד סיבה להגיע לגליל העליון.
4.5
16/03/14

הגענו עם לא מעט חששות. מסעדת שף בגליל?! הרי אין פה תחרות כמו במרכז, או אפילו בחיפה הפרובנציאלית משהו...כל טבח יכול להדביק לעצמו כתר של שףולגבות מחירי בית מרקחת...התבדינו. בדיוק בשעה... 12 בצהרי השבת,המסעדה נפתחה.השירות היה מהיר מאוד. בחרנו בדיל של "160 שקל ליחיד", הכולל מבחר ממנות הפתיחה+אחת מהמנות העיקריות+קנקן שתייה+קינוח. הוספנו יין יקב לגזיאל, קברהנה-שירז 2011(מצוין)+שלוש כוסות קפה+ לחם הבית.שילמנו 455 ש"ח, לא כולל טיפ. עוד סיבה להגיע לגליל העליון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.3
27/10/13

היינו בחופשה בצפון, והזמנו מקום בהדרל'ה ע"ב חוות הדעת שראיתי בZAP. האוכל מצויין, (ממליצים בחום על תפריט השרינג), השירות אדיב ומקסים והמסעדה נעימה. בהחלט שווה ביקור. איזה כיף לתושבי... האזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב - תמונה
מרב 2 ביקורות
חוויה טעימה
4.0
20/04/13

הגענו למסעדה עם ואוצ'ר שהגביל אותנו לתפריט ספציפי. קיבלנו סלט גינה שכלל חסה ועגבניות שרי וטבע בתוך רוטב בלסמי, וחבל... אבל, לחם הבית היה טעים מאד ולמנה העיקרית קיבלנו תאוות בשרים זוגית... שהיתה ממש טובה. האנטריקוט ופילה הבקר הגיעו במידת העשייה שביקשנו, והפרגית היתה עסיסית. פרט לאוכל המסעדה יפה והשירות היה טוב. סה"כ נהננו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 3 ביקורות
מאוד מאכזב!
2.0
07/04/13

הגענו אני ואשתי למסעדה בפסח וכבר בכניסה התרשמנו מהמפות הלבנות ומהאווירה האלגנטית של המסעדה, היינו בטוחים שאנחנו הולכים להינות מהערב. בחרנו בתפריט השרינג הזוגי בעלות של 320 ש"ח... לזוג. המנות הראשונות הגיעו יחד עם לחם שהיה ספק לחם ספק עוגה (פסח) אבל היה טוב. המנות הראשונות היו מזעזעות בטעמן, החציל שהוגש היה מתוק מדי והוגש עם רוטב ורוד זרחני ולא ברור, הקרפצ'יו פילה הוגש ללא פרמז'ן כמצוין בתפריט ועם כל מיני קטניות מונבטות שלא השתלבו כלל במנה. מרק הקרם דלעת היה טוב בסך הכל. מנת ה"בומב שמפניון" היתה ערימה של פטריות ספוגות בשמן על רוטב צ'ילי סתמי ביותר ומעל כמה נבטי אלפלפא... מנה סתמית ולא טעימה! לעיקריות הזמנו את ספיישל השף- אנטריקוט ואת מנת מדליוני הפילה בקר. האנטריקוט נעשה במידת העשייה הרצוייה, הוגש על מצע של תפוחי אדמה ספוגים בשמן ושוב עם רוטב הצ'ילי המיותר. מנת הפילה הוזמנה מדיום, הוגשו שני מדליונים, אחד מדיום ריר והשני וול דאן שהוגשו על פירה שהיה טעים בסך הכל אבל לא במרקם חלק. המנה הוחזרה וכנשאלנו מה נרצה במקום ביקשנו את מנת הדג או את מנת הרביולי שאת שתיהן לא היו... חשוב לי לציין שאנחנו בדר"כ לא לקוחות בעייתיים, אבל האוכל באותו ערב פשוט אכזב ובגדול. המשכנו כבר לקינוח, הוגשו שתי כוסיות עם פונדנט שוקולד שהיה טיפה מתוקה בערב של מרור, וכשקיבלנו את החשבון הופתענו לראות ששילמנו את מלוא הארוחה ושלא זיכו אותנו על המנה שהוחזרה. לטענת השף זו ארוחת שרינג שאין עליה זיכוי, רק חבל שגם את האלטרנטיבות שביקשנו לא היו. בקיצור ערב מאכזב ממקום שרחוק שנות אור מהקונספט שהוא מתיימר לספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור 3 ביקורות
ביסטרו צרפתי - כל ביס תענוג
5.0
20/03/13

מסעדת הדרל'ה, ביסטרו צרפתי, מסעדה רומנטית, מעוצבת יפה. בחרנו לאכול מתפריט השרינג - הוגשו לנו מבחר מנות ראשונות - קרפצ'יו עם חומץ בלסמי, סלט הגינה, פטריות מוקפצות וחציל אפוי - הכל היה... טרי, בגודל המתאים, מוגש עם לחם הבית שנאפה במקום וכל ביס היתה תענוג לחיך. במנות העיקריות אכלנו אנטריקוט שהיה עשוי כהלכה, נתח גדול ומושלם ודג סלומון עם ציפוי קריספי - שהיה עשוי בצורה מושלמת. קינחנו בסופלה שוקלד עם גלידת וניל ופירות יער. המלצר היה מקסים והשירות היה מעולה! מסעדת שף מומלצת מאוד, פשוט תענוג לחיך ולנשמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
חלום
4.8
14/03/13

בהיותינו מסעדנים מאילת נפשנו לאחרונה בגליל והתמזל מזלנו לאכול במסעדת הדרל׳ה שבאגם מונפורט מסעדה יפהפיה מוקפדת ביותר עם עיצוב מקסים והקפדה על הפרטים הקטנים מלצר נעים ומקצועי קיבל את... פנינו לתחילתה של ארוחה טעימה ביותר , בחרנו בתפריט השירינג ובו מס, מנות ראשונות טעימות ומעניינות בעיקר אהבנו את מנת מניפת החציל בתחמיץ, מנות עיקריות טעימות ועסיסיות העידו על מקצועיותו של השף , סה״כ ארוחה זוגית במחיר 320 ₪ סביר ביותר מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadar.ag - תמונה
hadar.ag 10 ביקורות
מסעדה מומלצת
4.8
17/02/13

בעלי הפתיע אותי בסופ"ש ולקח אותי למסעדת הדרל'ה. לקחנו את תפריט השרינג וכל מנה שהגיעה הייתה פשוט מעולה ומפנקת. התמוגגנו ואף קיבלנו מספר צ'ופרים מהשף. הייתה חוויה מעולה עם שירות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה