נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

dekel - תמונה
dekel מבקר מתחיל
בינוני
3.3
12/08/15

סעדנו בשישי בערב במקום. המקום מעוצב יפה וברקע התנגנה מוסיקה נעימה בווליום המתאים. השירות היה טוב, קיבלנו את המנות מהר והמלצרים נענו לכל צרכינו. לגבי האוכל - בהתחשב בכך שמדובר במסעדת שף... (במחירים של מסעדת שף) האוכל היה בינוני ביותר. הזמנו ארוחת SHARING שבה יש מגוון מנות ראשונות ומנה עיקרית. החציל המטוגן ומנת הפטריות שחו בשמן והיו מתוקים יתר על המידה. הלחם היה מעולה. הסלט היה סטנדרטי. עיקריות - דג עם פירה שהיה סביר (הדג במרקם פלסטיק) וסטייק בינוני. מנות אחרונות - נפילה רצינית. ה"סופלה" שוקולד קרס וטעמו היה תפל ביותר.ה"סורבה" שלצידו היה מתוק וטעמו כ מי סוכר. המנה הוחלפה לקרם "ברולה" שהתגלה כמחית דני וניל חמימה ועליה שכבת סוכר. חבל שהפינאלה היה כזה. לסיכום - מסעדה בינונית עם שירות טוב וקינוחים לא מומלצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mayag - תמונה
Mayag 2 ביקורות
אחת האכזבות הגדולות
1.8
07/04/15

הגענו להדרל'ה אחרי שקיבלנו המלצות מבעלת הצימר בו שהינו וכמובן המלצות ברשת. ציפינו למנות המתאימות למסעדת שף, קיבלנו משהו שמזכיר את קפולסקי בשנות ה-90. הזמנו את התפריט הזוגי שנראה כמו... עסקה משתלמת, הבעיה היתה שהמנות היו פשוט גרועות. סלט ירקות ששחה ברוטב חציל בסגנון תאילנדי ששחה בשמן קרפצ'ו ששחה בבריכה של שמן ורוטב בלסמי ולבסוף פטריות שכנראה נשארו יותר מדי זמן על האש כי הן היו יבשות לחלוטין. בשלב זה כבר ידענו שהולכת להיות אכזבה קשה, אבל כבר הזמנו אז המשכנו לעיקריות. מנת מדליוני פילה עם פירה היתה בסדר (סטנדרטית, אבל בסדר) ואילו מנת הדג בקרם פטריות היתה חוויה קולינרית שלא אשכח בקרוב. דג שהונח על פירה וכוסה (יותר נכון טבע) ברוטב שמנת פטריות של פעם (ולכן האזכור של קפולסקי). ומעל הכל, נראה שהמנה חוממה במיקרו או שעמדה בחוץ כי על בריכת השמנת פטריות היה קרום. החזרתנו את המנה ולקחנו במקומה את הסלמון שמגיע בלי רוטב. הובטח לנו שהוא אפוי ולא מטוגן וכמובן שהמנה שחתה בשמן... לא כל מסעדה צריכה להתהדר בשם מסעדת שף, אין לנו בעיה לאכול אוכל ביתי או פשוט, אבל כשמשלמים מחיר של מסעדת שף, כדאי שהמנות יעמדו בציפיות (ובינינו, בכל בית קפה שכונתי יש מנות יותר טובות מאלו שאכלנו במסעדה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
reut - תמונה
reut 8 ביקורות
מדהים!!!
5.0
21/02/15

ביום שישי האחרון ביקרנו במסעדה, לא ידענו למה לצפות, לא שמענו עליה דבר ולשמחתנו החוויה הייתה מדהימה! מעבר לאדיבות ומקצועיות המלצרית, המנות היו מעולות. הזמנו את התפריט הזוגי (169 ₪ בלבד... לסועד) אשר כלל מספר מנות פתיחה (פטריות מוקפצות, קרפצ'יו, לחם הבית וכו..), התענגנו על כל ביס ובנוסף חלקנו מרק בצל אשר היה עשוי בצורה מופלאה. לעיקריות הזמנו ריזוטו פטריות ופילה בקר, אשר היו עשויות בצורה מקצועית ומענגת. האווירה, האוכל, הרומנטיות. הכל היה מדהים, בקיצור החוויה הייתה פשוט מדהימה! ממליצים בחום ולבטח נחזור לשם בהקדם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירה - תמונה
מירה מבקר מתחיל
חוויה מושלמת!!!
4.8
28/12/14

הגענו שני זוגות והזמנו פעמיים שרינג. היה מעולה - האוכל טעים מאוד ומעניין, שירות מעולה ואווירה טובה. נהנינו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya מבקר מתחיל
מומצלץ בחום!!
5.0
08/12/14

הגענו למסעדה בהמלצה של החברים. חגגנו יום הולדת לחבר שלי והיה פשוט מדהים. השירות מעולה, המלצרית המליצה על תפריט השרינג כל אחת מהמנות היתה פשוט מענגת. אנחנו ממליצים בחום!! ללא ספק אחת... המסעדות הטובות שיש לצפון להציע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 2 ביקורות
חוויה נפלאה!!!!
4.8
06/12/14

היינו במסעדה בערב שישי, האווירה יוקרתית ושקטה. המראה החיצוני יכול להטעות אבל ברגע שנכנסים מוצאים מקום איכותי ויוקרתי, מסעדת שף של ממש. האוכל היה מעולה! כל אחת מהמנות מיוחדות ומענגות.... מחירים סבירים ושירות מעולה. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת במינה
5.0
27/11/14

תודה לצוות המקסים על אירוח מדהים ליום ההולדת של בעלי. עטפו אותנו בשירות לבבי אוכל טעים ואירוח מפנק. האורחים לא מפסיקים לשבח ולהלל. ממליצים בחום. משפחתנו תמשיך לחגוג בהדרל'ה את... ימי ההולדת שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 3 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
26/11/14

ביום שישי האחרון בילינו במסעדת הדרלה, הזמנו למנה ראשונה סביצה, קרפציו, וחציל, התענגנו על הטעמים בליווי לחם פריך שנאפה במקום, למנה עיקרית אכלנו טורנדו רוסיני נוזל לי ריר כרגע כשאני חושבת... על המנה הנפלאה, בעלי הזמין בנוסף דג עסיסי ונמוח בפה, לקינוח הזמנתי סופלה ובעלי הזמין קרם ברולה, היתה אוירה נעימה והאוכל היה מעולה, ממליצים מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינדה - תמונה
לינדה מבקר מתחיל
אכזבה יקרה במיוחד
2.3
12/09/14

ביקרנו במסעדה ביום שישי בערב. הזמנו את המנה המומלצת ׳מתנת הים׳ וכן מנת סלמון בסומסום. בנוסף הזמנו מנת ילדים של נקניקיות לילדה. הדג במתנת הים היה במרקם פלסטיקי והחזרנו את המנה. הסלמון... היה יבש כמו הנגב. במקום המנה שהחזרנו בחרנו ריזוטו פירטיות שהגיע אחרי המתנה ממושכת ודמה יותר לדייסת אורז. מנת הילדים הייתה קטנה מאוד. המחירים בלתי סבירים בעליל לתמורה. לסיכום, אכזבה ונפילה מבחינתנו. לא ברור מי קורא לזה מסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
לא מומלץ!
1.8
29/06/14

ביום שישי האחרון ביקרנו במסעדה. המנה הראשונה - בומב פטריות הייתה זוועתית ביותר- פטריות לא עשויות בפפריקה. מזל שהביאו לחם... בעלי הזמין דג לברק שהגיע יבש וחסר טעם. אין מה לדבר על מנת... הבשר שאני הזמנתי. בקיצור-מסעדת שף זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על המקום... תחפשו מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה