נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

Tamar - תמונה
Tamar 6 ביקורות
טעים ונעים
4.5
10/07/17

אוירה נעימה עם מוסיקה טובה. עיצוב מסעדה יפה. אוכל מצוין. השרות היה נעים ומסייע-אחלה מלצר. חייבת לציין שהיינו ביום ראשון והיינו לבד במסעדה כך שהמלצר שרת רק אותנו. טוב לכל הרכב-זוג,... משפחה,חברים וכו. לא זול אבל בהחלט טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
טעים, טעים, טעים! מומלץ ובהחלט אחזור שוב!
4.8
30/05/17

הגעתי עם בן זוגי ונהנו מהרגע הראשון משירות ברמה גבוהה מאוד ומאווירה רגועה, נעימה ורומנטית. המלצרית פירגנה לנו במנת פתיחה על חשבון הבית, והשיא- האוכל היה משגע! טעמים וניחוחות מיוחדים... ומענגים. ממליצים בחום על מנת חלום כתום וריזוטו פטריות בליווי יין לבן מד האוס. המחירים אמנם גבוהים אבל בהחלט שווים את המחיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moran - תמונה
moran 2 ביקורות
שוויץ הגלילית
5.0
14/05/17

כבר מספר פעמים שאנחנו אוכלים במסעדה ונהנים כל פעם מחדש. האוכל מתחילתו ועד סופו טעים מאוד!!! מקום יפה ושקט ושירות אדיב. מומלץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
חוויה מעולה, אוכל טעים, שירות טוב
5.0
11/11/16

אני ואשתי הגענו למסעדה, בהתחלה היתה אכזבה קלה מרמת השירות, ואז הגיע סיוון אמסלם (השף והבעלים). המליץ על ארוחת השירינג והציע להכין לנו על המקום 2 מנות שלא היו בתפריט או בספיישלים,... האוכל היה מעולה,פינק אותנו מהלך כל הערב, דאג ושאל, הכל בנימוס, בחביבות, במקצוענות. ממש חוויה שווה, עשה לנו את הארוחה ואת הערב. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irit  - תמונה
irit מבקר מתחיל
הערב נהרס
1.3
19/09/16

ב16.09 הגענו אני ובן זוגי למסעדה לאחר שקראנו חוות דעת כאן באתר. חלק היו טובות וחלק לא אבל רצינו להאמין שניפול "ביום טוב" של המסעדה. הזמנו סטייק אנטריקוט לכל אחד לא לפני ששאלנו את... המלצרית על איכות הבשר. תשובתה הייתה: "אין כאן נפילות". הזמנו גם סלט ירוק שהיה סתמי לגמרי. כעבור רבע שעה הגיעה המנה שלי (והסטייק היה טוב), והמנה של בן הזוג עדיין לא. החלטנו להבליג ובן זוגי קיבל את הסטייק כעבור כמה דקות. הסטייק שלו היה בצבע שחור וקשה כמו סוליה ומלא במלח. כשקראנו למלצרית היא הסבירה ששלחו לנו בטעות סטייק של מישהו שהזמין "וול דאן". מיותר לציין שזה היה נשמע לא אמין בעליל כיוון שגם סטייק במידת עשיה וול דאן אמור להיות אכיל לכל הפחות. כעבור כמה דקות נוספות הגישו לבן זוגי סטייק חדש שהיה נראה לנו שנעשה מבשר שהופשר ולא מבשר טרי. הוא היה יבש מבפנים ונזל ממנו המון מים, בדיוק כמו כשמפשירים בשר. הייתה שלולית של מים בצלחת והסטייק היה בתוכה.. כיוון שלא רצינו להרוס את הערב עד הסוף - לא החזרנו את הסטייק השני וגם הרגשנו מאד לא נעים להחזיר עוד סטייק. בן זוגי אכל אותו בשביל הנימוס. על החוויה זאת שילמנו מעל 300 ש"ח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
ערב גלילי מהנה
4.3
16/09/16

הגענו ממרכז הארץ, נפשנו בחופשה בגליל, שני זוגות חברים, הגענו למסעדה בשעות הערב, אווירה שקטה ורגועה, אוכל במנות עם השראה, טעים, שירות מעולה עם חיוך, בקיצור ערב מהנה לכולנו....ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ram - תמונה
ram 2 ביקורות
וואו, אוכל מצויין ויחס מדהים.
4.8
20/04/16

באנו בצוהוריים קיבלו אותנו ביחס מצויין מלצרית מאוד מנומסת דאגה לכל הצרכים שלנו, האוכל היה לא פחות ממדהים שווה לחלוטין את המחיר שלו. גם חגגנו את יום הולדתי ועשו לכבודי מחווה מרגשת יצאנו... עם טעם של עוד ובהחלט נחזור לשם בעתיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
genyushk - תמונה
genyushk 20 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
06/12/15

ביקרנו במסעדה אחהצ כשטיילנו באזור. כבר מהכניסה, המסעדה מעוצבת באופן יוקרתי ביותר, לכל שולחן יש את הפינה שלו, אווירה חמימה ונעימה. המנות מגוונות והמחירים סבירים מאוד. אכלנו מנה זוגית של... טעימות בשר (אנטריקוט, פרגית, ופילה כבד) האוכל מ-ש-ג-ע! הבשר מאוד מוצלח, טעים, עשוי בצורה טובה מאוד. החלפנו את המצע פירה בתפודים ברוטב מתקתק משגע. המנה מומלצת מאוד, המחיר נוח, הגודל מתאים - חווית טעמים. השרות מעולה ומוקפד. מומלץ מאוד לבקר במסעדה לארוחת ערב רומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
חוויה מעולה
5.0
06/11/15

הגעתי עם בן זוגי בערב יום שישי (רושמת את החוות דעת מהמסעדה) . הזמנו את עסקת השרינג , 160 שקל לסועד עם ארבע מנות ראשונות לחם ומנות עיקריות, הזמנו את תאוות הבשרים מנה בשרית זוגית. כל... האוכל היה מדהים, טעים מאוד. קיבלנו מנה בטעות, ולמרות שאכלנו אותה כי חשבנו שהיא מגיע לנו בסוף הורידו לנו את המחיר עם חיוך, לא מובן מאליו בכלל. מלצרים מאוד מזמינים שירות מאוד אדיב, מקום רומנטי וכיפי עם אווירה של רוגע. ממליצה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit 2 ביקורות
חוות דעת על הדרלה
4.5
31/10/15

אני והבן זוג שלי אכלנו שם בערב שישי, הזמנו את תפריט השרינג שהוא מאוד משתלם ונהנינו מאוד.בתפריט מגישים 4 ראשונות ללא בחירה, הקרפציו היה טעם מאוד וגם הסלט, החציל היה טעים אך לטעמנו היה... ספוג בקצת יותר מדי שמן והפטריות היו מעולות. בעיקריות הזמנו פילה סלמון ופילה בקר, שתי המנות היו עשויות בצורה מושלמת, וכקינוח קיבלנו סופלה זוגי שהיה טעים מאוד ובדיוק בגודל המושלם לסיום ארוחה כזו. השירות היה מעולה ונהנינו מכל רגע לשבת שם. מאוד ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה