נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

nur.benjio - תמונה
nur.benjio מבקר מתחיל
לא טעים, וחווית שירות לא נעימה
1.0
10/12/20

הסטייק הגיע במידת עשייה לא נכונה, המנהלת התווכחה וסיפקה תירוצים, והחוויה איתה ממש לא הייתה נעימה והרגיש שהיא מנסה לנפנף אותנו. באופן ספציפי הזמנתי rear וקיבלתי משהו בכיוון הMW (מצורפת... תמונה). המנהלת, באופן ממש מוזר, התווכחה שאני טועה ושזה אכן rear- מה שלא הייתי מצפה ממסעדת בשר ובטח לא ממסעדת שף. כמו כן המנות באופן כללי לא היו טעימות. מאוד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagit - תמונה
Hagit מבקר מתחיל
מנות עיקריות טובות. לשפר שירות
3.5
07/09/20

סעדנו כאן אתמול בערב. התקבלנו במהירות ועם חיוך. זוהי מסעדת שף. בין היתר הזמנו את סלט הדרלה. סלט ירוקים קצוץ עם חמוציות פקאן סיני וקשיו. המנה היתה מאד מתוקה, יותר מידי ולא אכלנו ממנה.... שהמלצרית שאלה הערנו שזה מתוך מידי. היא הציעה "לשפר" את הסלט עם תוספת חומץ...זה לא ממש שיפר. וכאן בדיוק נופלת המסעדה: במסעדת שף היתי מצפה שיציעו פשוט להחליף את המנה. מנסיוני, זה מה שתמיד עושים, אז לא רק שלא הציעו להחליף אלא שחייבו אותנו על הסלט. מנות הדג העיקריות היו טובות מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות עמרני - תמונה
רות עמרני מבקר מתחיל
היינו במסעדת הדרהלה ב27/8/19
5.0
28/08/19

מוכרחים לציין לשבח את המסעדה המיוחדת.. השירות..האוכל..האוירה היו מהמצויינים שקיבלנו אי פעם.. האוכל היה ברמה גבוהה טעים ..בשפע.. ממליצים בחם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.3
03/07/18

אכלנו במסעדה בסוף השבוע האחרון. האווירה הייתה רומנטית ונעימה. האוכל היה טעים מאוד והמלצרית שלנו, ניתאי, הייתה מקסימה. הנוף המשקיף מהמסעדה יפה מאוד. הזמנו את הבומב פיטריות שהיה מושלם ואת... הארטישוק שהיה טעים מאוד. למנה עיקרית הזמנו את הקריספי סלמון והריזוטו שהיו נהדרים. נהננו מאוד מהבילוי שם. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michali6 - תמונה
michali6 3 ביקורות
מעולה !!!
4.8
12/05/18

במילה אחת ...גורמה !! באנו לחגוג יום הולדת , השף ניגש אישית ונתן המלצות והיה קשוב להעדפותינו. מנות נדיבות , טעימות...האוכל טרי ומוגש באסטטיות. תמורה הוגנת למחיר. נהנינו מאוד . תודה לשף... סיון ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמיר - תמונה
תמיר מבקר מתחיל
במילה אחת, מ ע ו ל ה !
4.8
12/03/18

סעדנו במסעדה לארוחת שישי. המקום מסביר פנים, מואר היטב, מוסיקת רקע נעימה ובעיצוב מרשים. השירות מצוין ואדיב. למנה העיקרית הזמנו מדליוני פילה בקר לצד פירה. הבשר היה רך וטעים, עשוי בדיוק... במידה שהתבקשה (לצערי לא ניתן היה להזמין את תוספת כבד האווז). ממליץ לנופשים באזור בכלל ולזוגות המתארחים בצימרים הסמוכים להגיע ולסעוד ארוחת שישי מעולה באווירה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nataly - תמונה
nataly מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת מאוד !
4.8
16/02/18

אוכל טעים מאוד מהמנה הראשונה , דרך העיקרית ועד לאחרונה! מבחר מגוון . שירות מקצועי ואדיב מאוד! אווירה מיוחדת ! חוויה טובה מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
אכזבה!
1.3
18/11/17

הגענו בערב שישי האחרון, המסעדה פלצנית בלי שום סיבה, הסלט חסה לא היה חתוך כמו שצריך ונאלצנו להילחם עם עלים גדולים, הזמנו את תאוות בשרים זוגי למעט הפרגית הבשרים היו לא טריים, לא נלעסים... חסרי תיבול, שביקשנו להחליף קיבלנו בדיוק אותו דבר, המנה העיקרית עד שהגיעה במינימום 45 דקות יחסית למסעדה שבקושי ישבו סועדים, ויתרנו על קינוח , אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סלי עידו תרגום לגרמנית - תמונה
סלי עידו תרגום לגרמנית מבקר מתחיל
לאכול בהדרל'ה זה עונג רב!
5.0
17/11/17

המקום הכי אהוב עלי מזה שנים! אני פשוט מתענגת ברמות, כשאני מגיעה לכן - הכי אני אוהבת לבוא עם בני החייל וכמובן עם חברים. השירות תמיד נעים, משפחתי וכייף. תמיד מתקבלים כאן כאילו מלכת אנגליה... אישית הגיעה! סיוון תמיד יודע לפנק! הארוחות מעוצבות יפה, גולם בדיוקמספיק לסועד (לפעמים אפילו לשתיים:-)) ומעוררות תיאבון. כל ביס עונג בפני עצמו. האווירה נעימה ושקטה - דבר שאני מאוד מעריכה במסעדה. השולחנות ארוכים בטוב טעם. אני ממליצה בחום על הדרל'ה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Simcha - תמונה
Simcha מבקר מתחיל
טעם של עוד
5.0
09/09/17

היינו ביום שישי בערב בהרכב של 7 מבוגרים ו2 ילדים. המקום מקסים הדר בעלת המקום קבלה אותנו עם חיוך נעים ומזמין. הזמנו מנות ראשונות ועיקריות. הכל היה טעים. שרות מעולה, אוירה של מסעדה... יוקרתית מצד אחד ומחירים סבירים מצד שני. הייתה חווית בילוי שמשאירה טעם של עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה