נגישות
נגישות

שילה - Shila ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על שילה

ליאור - תמונה
ליאור 8 ביקורות
אוכל גן עדן - אווירה ייחודית - מחיר גבוה מדי ושירות חובבני
3.3
26/06/14

האוכל האיכותי ביותר שאכלנו. מקום יפהפה, אווירה מדהימה - רומנטית ומגניבה. אין ספק חוויה מיוחדת. עם זאת, המחירים ממש גבוהים והיו מוצדקים אילולא השירות היה כה חובבני ומרושל. המנות יצאו... בקצב משלהן בלי קשר לסועדים. היחס היה טכנוקרטי ולא מספיק ממוקד בלקוח וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
אוכל ברמה, שרות חובבני
3.3
19/03/14

הייתי לפני כמה ימים מוקדם בערב. האוכל סופר טעים, עשויי מחומרי גלם מדהימים באופן יצירתי ולא סטנדרטי. יקר, אבל תואם את האיכות. השרות חובבני: ישבתי על הבר וקיבלתי שרות מ5-6 מרצרים שונים,... לקח זמן עד שהתייחסו אלי, המלצות שלהם לא היו מוצלחות, לא ידעו בעל פה מה הדגים שיש היום (וזה במסעדת דגים!).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimi - תמונה
Shimi מבקר מתחיל
אוכל מצויין. לא זול בכלל. שירות ואווירה מצויינים.
4.0
16/03/14

ישבנו 4 חברים. שירות סופר מקצועי. האוכל היה נפלא - מרענן וייחודי. אפילו פינקו אותנו בקינוח נוסף על חשבונם. לא הזמנו המון, ובכל זאת יצא בסביבות 250 שקל לאדם לפני טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל 8 ביקורות
מעולהה בפעם השניה!
4.8
10/03/14

לרגל יום האישה יצאנו זוגתי ואני לחגוג ולהתפנק..היין הגיע בזריזות ואחריו גם המנות.. למנות הראשונות הזמנו טרטר דג על חציל קלוי בטחינת שקדים שהיה פנטסטי. סטייק טרטר שעלה על הצפיות. למנות... העיקריות הזמנו ניוקי בחמאה לבנה - מנה שלא תמצאו בשום מקום( בליווי קוקי-סאן-ז'ק ושרימפס קריסטל). וסטייק אנטריקוט. חומרי הגלם איכותיים וטריים.וכך גם הביצוע. האווירה מדהימה והצוות נדיב ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מייק - תמונה
מייק מבקר מתחיל
הם מקבילים את זמן הארוחה שלך
1.8
19/02/14

בתור בליין מסעדות אני מבלה די הרבה במסעדות שנקראה להם "יוקרה". אני מאוד אוהב לשבת לדבר ולקחת את הערב באיזי, להזמין עוד כוס יין או עוד שוט טקילה תלוי ביום. ארוחת ערב ממוצעת אצלי זה בין... שעתיים וחצי לשלוש וחצי שעות, והסיבה היא שזאת היציאה שלי בערב זה, זה הבילוי. שילה החליטה שיותר חשוב לה להריץ סרט נע מאשר לתת לאנשים את הזמן שהם צריכים להנות, והם מחייבים אותך להיות מוגבל לשעתיים. חוצפה!!! גורמה זה אוכל לנהנתנים לא לאנשים שרק קופצים לאכול משהו. חבל..... אבל עלי לא מקובל שיגבילו אותי בבילוי שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל 8 ביקורות
עולה על כל דמיון
4.5
18/02/14

מסעדת שף משובחת,כל מנה היא יצירת אומנות המשלבת אסתטיקה ויופי עם טעמים מופלאים ! המחירים כמובן בהתאם... שווה כל שקל. חוויה שאסור להחמיץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zappa - תמונה
zappa מבקר מתחיל
לא ממליצה - פשוט יקרה מידי
2.3
29/11/13

בתור חובבי אוכל די רציניים, שילה עשתה עלינו רושם מבטיח. אבל אחרי הארוחה יצאנו מאוכזבים. להלן דעתנו: # אוכל - אין מה לומר, טעים ומושקע. # שירות - מאכזב. המלצריות יצרו רושם מתנשא ולא... סימפטי ואחת מהן גם שפכה עלינו את השתייה... # אווירה - אקוסטיקה לא טובה ומוזיקה שלא מתאימה למקום. # מחיר - ממש יקר, באופן שפשוט לא מצדיק את כמות האוכל. ממליצה להימנע. יש מסעדות הרבה יותר טובות בסיווג הזה שמציעות הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 3 ביקורות
אכזבה
2.0
07/11/13

אחרי שקיבלתי המון המלצות הזמנתי מקום ל3 אנשים ( אני ועוד שני אורחים מחו"ל), הושיבו אותנו בחדר צדדי שהיו בו שולחן קטן נוסף ועוד שולחן גדול - אי אפשר היה לדבר בצורה נורמלית כי האקוסטיקה... גרועה, בנוסף ישבנו על כסאות בר גבוהים ולא נוחים, המלצרית היתה נחמדה , מנות הפתיחה היו נחמדות, אני הזמנתי לעיקרית סטייק על המחבת, הגיע הסטייק (אנטריקוט 200 גרם) הוא הגיע על צלחת פצפונת ללא שום תוספת (אפילו לא חתיכת ירק או עלה או משהו) כולו היה שומן ללא טיפת בשר, החזרתי את המנה, השניים האחרים הזמינו מנת דגים עם קלאמרי שהיתה סבירה ותו לא, השירות איטי מאוד מאוד.... המחירים יקרים, בקיצור - לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
מסעדה יקרה אבל מעולה
4.3
10/08/13

אכלנו ארבעה ואהבנו כל מנה שהוגשה לשולחן. היה ממש טעים ויפה. כשהתלבטנו בין הקינוחים, קיבלנו על חשבון הבית קרם בורלה, שנטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית מבקר מתחיל
כחובב ותיק של שילה..
3.0
02/07/13

אז כמי שהיה לא מעט בשילה, ולאחר הפסקה ארוכה, ביקרתי שוב. לצערי, אין מנוס מלומר, כי הגם שהאוכל עדיין טוב מאוד, כפי שחששתי ההצלחה עלתה לראש. הפעם, מעבר לחיפופים - לא נוראיים - שהתגלעו,... ומנות לא תמיד מוקפדות, הופתעתי להתקל במעשה שלא ייעשה, כל שכן במסעדה מהסוג הזה ומרמות המחיר האלו. אחת המנות היתה מעט תפלה. זוגתי ביקשה "מעט רוטב או טחינה". בחלוף דקותיים הופיעה מלצרית ובידה קערת טחינה. לתדהמתנו, בסופה של ארוחה נוספו 20 או 22 (לא זוכר במדוייק) ש"ח, בגין טחינה. אז תגידו, זה לא סכום ענק. זה נכון. אבל מעבר לזה שאיש לא ביקש "מנת" טחינה (אין כזה דבר לדעתי בתפריט)אתה לא מצפה לקטנוניות הזו, בוודאי ממסעדה מסוגה וברמתה של שילה. תאמינו או לא, אותו אירוע (בוודאי לאור העובדה שבאופן כללי החוויה היתה מעט פחות טובה מפעמים קודמות ברמת האוכל) יגרום לי להדיר רגליי משילה, לפחות עד שה"אירוע" יישכח.. זאת למרות שברמת האוכל, גם אם לא הכל מושלם, זו אחת המסעדות הטובות, אם לא הטובה בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה