נגישות
נגישות

שילה - Shila ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על שילה

Alexandra Sasha - תמונה
Alexandra Sasha 12 ביקורות
אוכל מדהים
4.5
12/07/16

האוכל מדהים,למרות שמנת הסינטה כללה 3 חתיכות קטנות שטחת מהן הייתה יבשה....הסלט פירות ים היה מדהים!ללא ספק יקר,אבל טעים,שירות טוב ואווירה נעימה,יין בטמפרטורה המושלמת! בחוץ קצת פחות... מרגישים את האווירה אז עדיף לשבת בפנים,ולשמור מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
ארוחת ערב נהדרת עם כל המשפחה
4.5
12/04/16

הגענו כל המשפחה לארוחת ערב במסעדה לכבוד יום הולדת. השירות היה מעולה והאוכל היה טעים מאוד וברמה מאוד גבוהה, שירות חניית הרכבים הוא מצויין וסך הכל מאוד נהננו מהערב. המלצרים והמטבח היו... נדיבים מאוד והוציאו לנו יין קינוח וקינוח נוסף על חשבון הבית. החיסרון היחיד היה שהזמנו שולחן עבור שישה סועדים, וכשהגענו הושיבו אותנו בשולחן אשר היה ערוך לחמישה, והוסיפו לנו כיסא נוסף, מה שגרם לשולחן להיות מעט צפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 7 ביקורות
רוצים אוכל מעולה באוירה טובה? שילה זה המקום שאני בוחר ראשון
4.5
28/01/16

באני שני אנשים לארוחה עיסקית, ונהננו מאד. רואים על האוכל שיש שף צעולה ואיכפתי במטבח. ממש תענוג. השרות נעים וידידותי. הבעיה היחידה שהמנותת קטנות ביחס למחירן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 14 ביקורות
חוויה נהדרת
4.3
09/01/16

אוכל מעולה, מחירים סבירים, קצת יקר, מתאים לאירועים מיוחדים, לא פעם בחודש אלא בפעם בשנה כזה... כשחוגגים משהו. הייתי עם אישתי, יצאנו עם חשבון של 500 ש"ח, לא כולל טיפ, אכלנו 3 מנות... ראשונות, אחת בינונית ואחת עיקרית, ובקבוק יין הבית. זה היה מספיק בהחלט. וטעים טעים טעים. החסרון היחיד שמצאתי במסעדה, היה התחושה שיש במקום יותר מנהלים/אחמשים מאשר מלצריות. לא שהשירות היה גרוע, המלצרית שלנו הייתה זמינה לנו כל הזמן. אבל כל פעם שמנה הייתה צריכה לצאת מהמטבח הצ'קרית צילצלה בפעמון באטרף כאשר לידה מסתובבים כמה עובדים שאני רק יכול לשער שאינם מלצרים, אחרת היו מוציאים את המנות. אז זה קצת משגע אותך כשאתה יושב על הבר של השף שנמצא ליד עמדת הצ'קר. אבל חוץ מזה, באמת חוויה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 3 ביקורות
אוכל מיוחד חוויה מדהימה
4.3
26/12/15

סעדתי עם אישתי אתמול בערב לחגוג יום הולדת. המסעדה עמוסה מאוד, חייבים להזמין מקום מראש ויש להם שירותי חניה בתשלום. למנות הראשונות הזמנו פוקאצ׳ה, סלט טונה אסייתי וטרטר דג בעטיפת... אבוקדו.... מנות מדהימות עם אוסף טעמים מיוחדים. לעיקריות הזמנו פילה בקר וטורטליני טלה. הבקר מוגש במחבת לוהטת בתוך ציר מיוחד רך ונימוח בפה. בנוסף הזמנו קינוח מלבי טעים (לא יותר מזה), קוקטייל ובירה בזלת מהחבית. סה״כ עלה 592₪, קצת יקר אבל החוויה הקולינרית מומלצת מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angie - תמונה
Angie 3 ביקורות
שרימפס שרוף
2.3
25/12/15

הגענו לשילה בעקבות המלצה של חבר קרוב. זו המסעדה הכי טובה שאכל בה, כך אמר. כגודל הציפיה כן גודל האכזבה. מנת השרימפס שקיבלתי כללה כ- עשרה שרימפסים שרופים! כל כך חבל. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטרין - תמונה
קטרין 5 ביקורות
חוויה מדהימה
4.5
17/07/15

הגענו ביום חמישי, לא הייתה בעיה גדולה להזמין מקום אך הוגבלנו לשעתיים. הגענו למסעדה קרוב לשעה 7 בערב ואני חייבת לציין שהיה מאוד שקט במקום והייתי אומרת כמעט ריק (אמירה זו היא חיובית כיוון... שביציאה מהמסעדה הכל היה רועש ומפוצץ). האוכל מעולה! כל המנות עדינות וטעימות- רואים שחשבו על הפרטים הקטנים. לא היה צורך בשום תוספת. הוזמנו 2 ראשונות, 1 ביניים ועיקרית אחת לזוג- היה מספיק ודי כיוון לבסוף גם הזמנו קינוח. חשוב לציין שגם בקינוחים של המקום השקיעו המון מחשבה, ההגשה יפה והכל טעים להפליא- משלב כמה טקסטורות מעניינום (שאפו לקונדיטור- לא פעם קורה מצב שמסעדה שמגישה אוכל מדהים, מזלזלת בקינוחים. ובשילה זה פשוט לא כך.) השירות היה יוצא מן הכלל. בשורה תחתונה נהנינו מאוד מהמקום ומקווה שיצא לי לחזור לשם. המחיר לא זול כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 6 ביקורות
טוב מאד
4.0
15/07/15

היינו ארבעה עם הזמנה ל-21:30. ביקשתי להקדים במעט וקיבלתי טלפון במהלך היום שנוכל להגיע ב-21:00. הגענו והמסעדה היתה מפוצצת, כל שולחן בפנים, כל שולחן בחוץ וכל הבאר היו באיכלוס של 100%,... מדהים!! ההתחלה היתה קצת צולעת פשוט מפאת כמות הסועדים ביחס לכמות הצוות. לקח כ 10-8 דקות למלצרית המקסימה ליהי להגיע אלינו וכשהגיעה היא למעשה באה לקבל הזמנה ולא על מנת להסביר ולתאר את התפריט כמתבקש במסעדה ברמה הזאת. אבל שוב, היה ברור שהיא ושאר הצוות היו בלחץ היסטרי עם כמות הסועדים שהיתה במקום. למזלה אנחנו מנוסים מספיק וכבר היה לנו ברור מה אנחנו מזמינים מההתחלה ועד הסוף. מאותו רגע קיבלנו שירות מצויין ונעים. ליהי היתה מקסימה עם חיוך וטמפרמנט נעים לאורך כל הארוחה. לגבי המשקאות והאוכל, הקוקטיילים היו מצויינים, היין שבחרנו (רייוחה רזרבה) היה טוב מאד, כל הראשונות היו מצוינות, העיקריות נעו מטוב לטוב מאד והקינוחים (בייחוד הברולה) היו מעולים. המחיר לארבעה סועדים שהזמינו שני קוקטיילים, בקבוק יין, לחם, 5 מנות ראשונות, 4 עיקריות, 2 קינוחים וקפה בסוף היה 1400 ש"ח כולל טיפ (בהחלט סביר ביחס לתמורה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai מבקר מתחיל
חוויה מומלצת
4.5
07/03/15

הלכנו אשתי ואני לחגוג יום הולדת משותף. הגענו לשילה בעקבות המלצת חבר ולא הצטערנו. השירות היה מצויין על אף שהמקום היה מלא עד אפס מקום. המלצרית ידעה על כל המנות ועזרה לנו להרכיב ארוחה... מדהימה. הזמנו לראשונות את הסלט ברזל וסלט סבידה ולעיקריות את הניוקי בחמאה לבנה (מומלץ) וסינטה על ניוקי. כל המנות הגיעו מושלמות. התיבול ומידת ההכנה היו בדיוק. הצוות פינק אותנו בצ'ייסרים וביין קינוח. אין מה לדבר, מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל וניר - תמונה
יעל וניר 2 ביקורות
אוכל מדהים!!
4.3
01/03/15

למי שאוהב מסעדות פלצניות עם מנות קטנות ומחירים יקרים (כמוני למשל...) ימצא כאן חוויה קולינרית איכותית. אוכל מעולה שנע על הסקאלה שבין ממש ממש טעים ל-וואי אין דברים כאלה. שירות מעולה. קצת... יקר, אבל אין מה לעשות - על איכות משלמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה