נגישות
נגישות

שילה - Shila ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על שילה

Ptak - תמונה
Ptak מבקר מתחיל
שירות חובבני
2.3
16/04/13

חיכינו למנה הראשונה ארבעים וחמש דקות . הזמנו מנות עיקריות אחת מהם הייתה דג בקלה ברוטב חמאת סרטנים שהומלץ ע״י המלצר לאחר ארבעים דקות הוא הסביר לנו שהשף אמר שהרוטב לא מתאים למנה. חייב... לציין שהמנות שהוגשו היו טעימות מאד . במידה וגם השירות והשליטה של המלצר בתפריט המסעדה היו טובות המסעדה הייתה מקבלת ציון גבוה מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit 11 ביקורות
יקר!!
2.3
23/03/13

הוזמנו ע"י חברים לחגוג ארוע. המנות מוגשות באופן יפה ואסתטי. אני באופן אישי נהנתי ממה שהזמנתי, אבל בן זוגי, וחברה שישבה לצידי, לא ממש אהבו, טענו שלא מספיק טעים. (המנה של בן זוגי באמת... היתה חסרת טעמים). המקום צפוף ורעשני. הישיבה על כיסאות מוגבהים לא ממש נוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aa - תמונה
aa מבקר מתחיל
את כספי אוציא במסעדות אחרות
1.5
17/03/13

המסעדה מלאת חיים ורוחשת - דבר שאני לרוב אוהב, אבל לא טרחו (אולי חסכו) לדאוג לאקוסטיקה כך שקשה לנהל במקום שיחה בווליום נורמלי. היינו 3 אנשים, הודיעו לנו שיש מקום רק באזור מעשנים - סבבה,... זו היתה העדפתנו! ידידתי הציתה ומיד הודיעו לה שאסור לעשן. במסרון נמסר לי שאנו במעשנים, המושיבות אמרו לי שזה אזור מעשנים ואז הופיע המנהל ויידע אותנו שהם שינו במהלך הערב ללא מעשנים - מוזר מאוד. המלצר חביב יתר על המידה, הסבריו היו ארוכים יתר על המידה ומעייפים, היות ובת זוגתי אמרה לו שאינה חובבת דגים נעים - הוא החליט על דעת עצמו להוציא את האנשובי מסלט הקפרזה... וחבל שלקח את היוזמה בלי לשאול אותנו קודם. הקוקי סנט ג'ק היה עייף, הפסטה השחורה היתה מעולה. אישית את כספי אוציא במסעדות אחרות, לא אחזור לשילה בשל הספור עם אזור המעשנים (אינני מעשן) המנהל ממש לא נסה לפטור את הפשלה שלהם ואו להראות אכפתיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בארץ
4.3
17/03/13

באנו שני ארבעה אנשים רעבים מנות ראשונות מיוחדות ומסקרנות . פוקאצה פריכה וכיפית מתומחרת סביר קוקטיךים מרעננים מנות עיקריות מיוחדות בעיקרת הטוטליני והפילה בקר קינוחים נדירים ץ האלף שקל... הכי מוצדקים שהוצאתי על ארוחת שחיתות של ארבעה אחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri 2 ביקורות
טעים מאד אך יקר
3.3
21/02/13

אוכל טעים מאד והמנות מוקפדות ויפות. השירות מקצועי ובסה"כ זה מקום נעים שמגיש אוכל ברמה גבוהה מאד. יחד עם זאת, המנות, טעימות ככל שיהיו, מתומחרות בצורה גבוהה מדי ולרוב לא מוצדקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa 2 ביקורות
טעים ונעים
4.5
26/10/12

היינו אתמול בארוחת ערב לחגוג את יום ההולדת שלי. האוכל מעולה, השירות אדיב ומהיר. תמיד מסתובבים מלצרים ודואגים שהשולחן יפונה מכל צלחת ריקה. אחד המקומות היחידים שכשמקריאים את המיוחדים של... הערב, גם מציינים את מחיר המנה והלקוח לא מופתע כשמגיע החשבון. כל מנה בתפריט החל מהמנה הראשונה וכלה באחרונה היו מדהימות! אני מכתירה את הקרפצ'יו טונה עם הסורבה כמנה הראשונה הטובה ביותר שאכלתי מעודי. ממליצה בחום! אני בטוח אחזור שוב בקרוב. עונג צרוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam Gilady - תמונה
Noam Gilady 7 ביקורות
לגדול עם שילה
4.0
05/06/12

אנחנו הולכים לשילה פחות או יותר מהיום שהוקמה. האוכל נעשה יותר ויותר טוב. הסביצ׳ות של שרון הן לא פחות מגאוניות. המינוסים היחידים הם העיצוב שאומנם השתפר עם השנים והתמחור שיכול להיות יותר... נוח. חוץ מזה מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
היינו ונהנו מאוד
4.0
09/04/12

חגגנו זוג את יום ההולדת של הבעל בארוחת ערב בשילה. המקום די הומה ורועש בשעות הערב אך למזלנו ישבנו בפינה צדדית וסבלנו פחות מהרעש (אם כי שתי קבוצות של אמריקאים לידנו דאגו למפלס רעש לא... קטן). האוכל מתאים בעיקר לאוהבי מאכלי ים - מי שלא בקטע אין לו ממש מה לחפש שם. לעומת זאת מי שאוהב מאכלי ים ימצא מגוון מאוד מעניין של מנות יחודיות שלא נתקלנו בהן במסעדות אחרות. כל אחת מהמנות שהזמנו היתה מעולה (בין היתר טרטר דג בעטיפה של אבוקדו ובצק פילו ממולא) והפתיעה אותנו בטעם המיוחד שלה ובשילוב המעולה של המרכיבים הטריים. המנות לא גדולות (אבל משביעות), והמחיר לצערנו לא זול - יצאנו עם חשבון של כ-450 ש"ח לזוג (כולל משקאות אלכוהולים וקינוח אחד). השירות היה טוב (למעט מנה עיקרית שהתעכבה מאוד) ואפילו זכינו לוודקה על חשבון הבית לכבוד יום ההולדת. בסה"כ חוויה מאוד חיובית וטעימה - מומלץ (שוב, רק לחובבי מאכלי ים שיכולים להרשות לעצמם).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 24 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בתל אביב
4.8
24/02/12

פעם רביעית שלי כאן ובכל פעם נהניתי מאד. מבחינתי זו אחת המסעדות הטובות בעיר. חומרי גלם מעולים ומנות שהן תענוג לחך. ישבתי עם אחיין שלי. הזמנו מנת התחלה של סטייק טרטר בחומץ עגבניות, חלמון... ביצת שליו וצלפים. מהבין לבין הזמנו מדליוני פילה בקר עטופים בביקון, גבינת סנט מור וכרובית בבישול איטי ומאפה פירות ים עם ביסק סרטנים. לעיקריות הזמנתי פילה פלמידה על ריזוטו תירס ומסקרפונה עם מולים וקלמארי. אחייני הזמין ריזוטו פירות ים, בייקון, שעועית ירוקה ושלישיית קוקי סנט ז'אק. כל המנות היו בין טובות מאד למעולות. הקינוח שהזמנו של עוגת פיננסייר עם הדרים ותותים היה רק בסדר אבל זה לא פגם באיכות הארוחה. גם השירות היה מעולה ומפנק. בקיצור עונג גדול בשילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron Zehavi - תמונה
Yaron Zehavi 7 ביקורות
מצוין, כמו תמיד...
4.3
31/01/12

כמעט נבהלנו לאחר ההשתפכות של שגיא כהן (עיתון "הארץ"). אין לנו עניין בהפרת האיזון (..שיפוץ רחמנא ליצלן..), או בנהר של תשבוחות (..מוצדקות לחלוטין..) שיגררו את ההמונים להפריע לנו... ב"שילה"..באנו בזוג בערב חמישי האחרון כדי להפיג את תלאות השבוע, אכן היה קצת עמוס מן הרגיל, אבל נמצא לנו מקום במהרה, המלצריות היו נעימות ויעילות ואפילו זכרו אותנו, אכלנו את המנות המוכרות (עבורנו-הצנועות והזולות בתפריט..), שתינו יין טוב בכוסות ונהננו מכל רגע..אכן יש משהו מיוחד באוירה הססגונית והרועשת ב"שילה".יפה ומוערכת בעיננו יציאתו של שרון אל חלל הסועדים, על מנת לחוש את אורחיו...אנו נחזור, נשוב וניפגש..

עוד פרטים
הוספת תגובה