נגישות
נגישות

שילה - Shila ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על שילה

הרשל - תמונה
הרשל מבקר מתחיל
חויה בינונית מטה
1.8
23/09/21

בערך כל מנה שהזמנו הייתה ברמת מליחות מוגזמת. שרפו לי השפתיים מהמליחות. מנה אחת יצאה שרופה, כשהערנו כל כך, קיבלנו תגובה מוזרה ובסוף עוד נאלצנו לשלם על המנה. לא נותנים חויה של יוקרה או... של משהו מיוחד, כנראה שסומכים על המפות הלבנות שיעשו את העבודה. לא מומלץ, חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/09/2021
היי, אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה נשמח לקבל מספר טלפון לחזור אליו על מנת להבין את המקרה
פולה - תמונה
פולה 3 ביקורות
האוכל ממש מעולה אבל....
2.8
12/07/21

המחיר בשמים, הצפיפות במסעדה גדולה, אין שום אינטימיות, המלצר היה מפוזר , שכח דברים, לא התמצא בכלל בתפריט האלכוהול (בן זוגי הזמין משקה מהתפריט והמלצר שאל אותו:"מה זה"). מסעדה עם"פיצול... אישיות", אוכל נפלא אבל כל השאר לא מספיק טוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
שירות לא טוב לא מפצים על טעות
2.5
16/06/20

המלצרית הייתה מאוד נחמדה , התבלבלו במנה שלי והוציאו מנה חדשה באיחור אחרי שהבן זוג כבר סיים רק אני התחלתי לאכול וגם בסוף לא פיצו יצאנו בהרגשה פחות נעימה מלשבת במסעדה כמו שצריך . יודעת... שבדרך כלל מסעדות כדי לפצות על התקלה מפצים פחות המסעדה הזאת יצאנו מבואסים מהסיטואציה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaiavital - תמונה
Shaiavital 2 ביקורות
אירוח טוב
4.8
01/03/20

אחד המלונות בתל אביב המגיש אוכל ומשקאות טריים מבושלים. יש להם שפים ומלצרים ידידותיים. נהניתי מארוחת הערב שלי כאן ביום שישי

עוד פרטים
הוספת תגובה
saadih - תמונה
saadih 2 ביקורות
המטבח הים תיכוני הטוב ביותר
4.0
19/02/20

זוהי מסעדה מעוצבת ויפה ברחוב בן יהודה. הוא מציע פירות ים ים תיכוניים במיוחד. אהבתי את הקרפצ'יו הספרדי ואת מבחר היין לצד הבר. יהיה עליכם לבקש הזמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviv - תמונה
aviv מבקר מתחיל
מסעדה מהטובות בארץ
4.8
21/01/18

האוכל מצויין. המנות אסטטיות .השירות פשוט מושלם.בהחלט נחזור.האווירה נעימה. לא מקום לשיחה בטונים נמוכים.אבל זה הכיף שבמקום. אנרגיה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.8
23/08/17

הזמנתי שולחן באותו יום בו הלכתי ושמחתי שהיה מקום. הלכנו אני וידיד טוב לכבוד יום הולדתו. הגענו קצת לפני הזמן, חיכינו ונכנסנו די בזמן. בכניסה למקום היה מאוד רועש ועמוס, מאוד לא מזמין,... ומרגיש כמו תור למועדון. הזמנו 4 ראשונות שהגיעו בטפטוף ואף מלצר לא הרגיש צורך להסביר למה אנחנו אוכלים ראשונות במשך 45 דקות, העיקריות הגיעו יחד. היה מאוד צפוף ורועש בפנים. ידיד שלי נאלץ לשמוע את כל השיחות של האנשים שישבו סביבו ומכיוון שהצמידו שני שולחנות של זוגות אחד ליד השני, אף נאלץ לקום כל פעם שהזוג שישב לידינו צמוד לקיר רצה ללכת לשירותים או לצאת מהמסעדה. האוכל מאוד מאוד יקר, עובדה ידועה מראש, אך המנות שהזמנו לא היו שוות את המחיר, לא מיוחדות ונשכחות מהר מאוד. הצוות היה מאוד נחמד ודאג לכל בקשותינו במהירות וביעילות, אך כיוון שהאוכל היה סתמי בעיניי ברור שלא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ruti3365 - תמונה
ruti3365 מבקר מתחיל
מאכזבת
3.0
02/04/17

הזמנו מקום חודש מראש, נדרשנו להשאיר אשראי לבטחון.הגענו במועד,הכניסה צפוף ומלא ממתינים.נאמר לנו גם שהשולחן אינו מוכן,חיכינו 20 דק׳ בצפיפות וללא שום התיחסות.מנהל המשמרת אליו פנינו ענה... בזלזול. האוכל טעים מאד אבל חווית הארוחה אינה שווה את העצבים והעלות הכספית הגבוהה,יש אופציות טובות יותר.לא מומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eran - תמונה
eran מבקר מתחיל
מסעדה יקרה, לא ממש טעים ולא מצדיק את המחיר
1.8
11/02/17

הגענו זוג לארוחה בשעות אחה"צ ביום שישי. ישבנו בצפיפות רבה בחדר הפנימי, המלצרים נאלצו להחליק כל פעם מאחורי הכיסא על מנת להגיע לשולחן לידינו. לקח חצי שעה להוציא את המנות, אבל מילא, האוכל... יצא קר!! לבקשתינו (פעמיים) החזירו את המנה לחימום - כאשר פעם נוספת החזירו את המנה קרה. המנה הנוספת (דג לוקוס בחמאת שרימפס) היתה לא אכילה: קרה,ירקות לא מבושלים. ביקשנו להחליף. הסכימו- אך הודיעו שלהוציא את מנת הפילה ייקח לפחות 35 דקות. הסתפקנו במנה שניתן היה להוציא "הכי מהר" - כבד. מנה סבירה, שלקח למרות הכל 20 דקות (!) להוציא לשולחן. כל אחד מאיתנו אכל את המנה שלו לבד. לאחר שעתיים וחצי קצת התייאשנו. היו נחמדים - אך מה זה עוזר כששוב ושוב האוכל יוצא קר ולא טעים? והמחירים??? ממש אבל ממש לא מצדיקים את המנות - יקר בטירוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
מסעדה שנוהגת באורחיה בגסות אין לה זכות קיום
1.3
06/01/17

הזמנו שולחן. 5 איש. הגענו בזמן. המנות הגיעו בקצב איטי . לקחו תזמן וגם אנחנו. הביאו תפריט קינוחים ואז-בעוד אנחנו מתלבטים- הגיע בחור והודיע כי תם זמננו על השולחן ועלינו לפנות . לקחו את... תפריט הקינוחים והותירו אותנו-לקוחות טובים ומשלמים-בהלם גמור על הגסות, על החוצפה, על ההצלחה שעלתה להם לראש והחמדנות. בושה. למסעדה שנוהגת כך באורחיה אין זכות קיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה