נגישות
נגישות

שילה - Shila ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על שילה

מיכל - תמונה
מיכל 7 ביקורות
מסעדה נפלאה
4.8
16/01/12

אם תזמינו: סלט ברזל, מדליוני פילה בקר עטופים בביקון,גבינת סנט-מור וכרובית בבישול איטי,דג בקרם לימונים כבושים,רצועות קלמרי, פפריקה מרוקאית עם חמאת זעפרן, ולקינוח קרם בורלה מיוחד עם תותים... - תצאו עם חיוך מרוח על הפנים ותשמחו להשאיר טיפ. יופי של מסעדה ויופי של שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 5 ביקורות
לא משהו
2.8
14/01/12

ישבנו על הבר, 4 אנשים, האוכל היה ברובו מאוד טעים(חבל שלפילה ולאנטריקוט היה כמעט אותו תיבול) השירות לא משהו, המנות העיקריות לא הגיעו יחד- אחת איחרה ב20 דק. אנחנו יושבים הרבה בשילה, אף... פעם לא זול אבל אנחנו אוהבים את האוכל והאוירה. בפעם הזו החשבון הסתכם בכמעט 1200 שח ( לא כולל טיפ) ויש הרגשה של זילזול בלקוחות וחבל. לא נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
די טוב, אבל לא מושלם
2.3
13/01/12

די נהנו מארוחה. ניכר שפרות ים ודגים טריים ומאיכות מעולה. אבל: לא כל המנות טעימות (שרימפס ברוטב עגבניות לא טעים כי הרוטב היה ממש חמוץ ולא התחבר עם שרימפס, אותו דבר רוטב עגבניות וברוקולי... לדג). נקודת תורפה אמיתית של המקום - שרות חובבני. המלצר לא ידע להמליץ על המנות כך שלא נזמין 2 מנות שונות עם אותו רוטב, ביקשנו מים 3 -4 פעמים, היינו צריכות לבקש שיכליפו לנו צלחות לקראת מנה עיקרית, גיהוץ אשראי לקח לנצח והיה כרוח בטעויות ואנחנו היינו רק 2 אנשים! אחזור לעיסקית שהיה משמעותית יותר זולה אבל לא אחזור לערב - יקר צדי לחוויה מפוקפקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
מושלם
3.5
27/12/11

קצת רועש מסעדה כזו קטנה ושנחשנת ברמה. המלצריות היו אובר נחמדות ומנומסות עד הצקה. האוכל היה מושלם! וההגשה הייתה אפילו יותר ממושלמת. נקי ומקצועי. מומלץ לאוהבי מאכלי ופירות ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal מבקר מתחיל
נהדר
4.5
17/12/11

היינו שישה אנשים , כולם נהנו , אוכל ואוירה נהדרים . ממולץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/10/11

אכלתי הערב פלמידה יבשה ולא עסיסית ירקות מלאות שמן -החזרתי אוזו- בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה מבקר מתחיל
2.0
15/09/11

אז ככה:מזמן לא הרגשתי כל כך מרומה, מנות מיקרוסקופיות בעלות מטורפת, לדוגמא מנה עיקרית : ריזוטו פירות ים (שכלל 3 שרימפסים 4 מולים ו 50 ג"ר אורז ) עולה 98 ש"ח , אפילו בתור מנת פתיחה זה... ייחשב לבזיון. מסעדה רועשת מאוד - לא ניתן לנהל שיחה בלי לצאת עם גרון צרוד ונעבור למקום האינטימי: השירותים מטונפים כמו בשוק!!! היינו 3 זוגות ,יצאנו רעבים עם חור גדול בכיס, כאב ראש והרגשה שרימו אותנו, לא להיתקרב למקום!! ובכל זאת מילה טובה - השירות היה מקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/02/11

ישבנו אתמול עם חברים לערב שבא לך להתפנק על מאזטים לשתות יין טוב ולחגוג לאישתך יומולדת..כל היום היה טור גסטרונומי.. שמעתי המון על המקום ובאתי עם ציפיות גבוהות לשילה... בגדול ההתחלה נראתה... מבטיחה ..נשים יפות מוסיקה יוונית והמקום מלא.. מה צריך יותר מיזה הסלוניקאי..?? אממאמה?? מתחכמים בדברים פשוטים .. באוכל כזה שמבוסס על מטבח ספרדי יווני הפשטות היא הנצחון או הכשלון..בשילה נכשלו..שבת שלום ובהצלחה חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
27/12/10

אז ככה, אולי חלקכם יטען שאני מגזים, ואף על פי כן, חד משמעית, מבחינתי בשילה מגישים דגים ופירות ים ברמה הכי גבוהה בישראל. וכן, אכלתי ברוקח, בהרברט ובכל המקומות הנחשבים. בכל מנה יש טוויסט,... איזה מרכיב מיוחד ומפתיע, כשבבסיסן של המנות חומרי גלם מהרמה הגבוהה ביותר. לשבת בשילה על הבר עם שרימפס פלאנצ'ה, סלט תמנונים, פוקאצ'ה טריה, זה תענוג שיש מעטים כמותו. שאפו!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 3 ביקורות
4.3
18/12/10

אחרי שאתמול סעדנו במסעדה אני חייב לצרף את המלצתיינו החמה לכל אותם המלצות שקיימות . ראשית כל ממייד עם הגעתינו הושבנו לשולחן. מלצרית החמודה ומאוד עיניינית עזרה לנו לבחור מנות ושירתה אותנו... מעולה לאורך כל הערב. והאוכל היה כל כך טעים. קרפצ'ו עם ארתישוק היה מעולה וקוקי סנט ג'ק גם היו טעימים מאוד. פילה פרידה עם ירקות כלוים גם וכנ"ל גם ריזוטו. ובסוף היגישו תה צמחים שהיה מאוד במקום וללא תמורה. נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה