נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

Yarden - תמונה
Yarden 5 ביקורות
ללכת בלי לחשוב פעמיים.
4.8
14/10/16

מקום מושלם, אחת המסעדות האהובות עלי. בדרך כלל אני אוהבת להגיע בצהריים יש להם תפריט עסקיות ממש נחמד, אני מזמינה בדרך כלל או את הסלט חסה או את השרימפס שניהם מצויינים ותמיד הבחירה קורעת... את הלב. בפסטות יש לי מנות אהובות אבל בתכלס אין מנות לא טעימות בפסטות ואם מתלבטים שווה לשאול את המלצריות מה אנשים מזמינים בדרך כלל והן כבר יכווינו לבחירה מצויינת. קינוח עוד לא יצא לי להזמין (בין השאר כי אני לא טיפוס שאוהב מתוק אחרי מלוח), אבל הבנתי שיש איזה פיצה עם שוקולד (?) ששווה להזמין..

עוד פרטים
הוספת תגובה
קורין - תמונה
קורין 3 ביקורות
מקום לחזור אליו
5.0
09/06/16

אוכל איטלקי מאוד טעים, לקחנו פיצה - הבצק מעולה, דק, כמו שצריך. לקחנו גם פסטה, מבושלת אל דנטה. הקרבונרה מצויינת. גם מנות ראשונות מעולות. לקינוח לקלנו פבלובה וטירמיסו, ממש ברמה גבוהה... מאוד. מחירים סבירים מאוד ושירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 3 ביקורות
ארוחה בשישי
4.5
05/01/16

אכלנו עם בעלי ביום שישי מסעדה מעוצבת יפה ויש בה אווירה טובה מנות טעימות מאוד ושרות מצויין! מומלץ!! אבל לא זול רק כדאי להזמין מקום מראש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehonatan - תמונה
Yehonatan 8 ביקורות
חוויה נהדרת
4.5
16/08/15

חגגנו במקום יום נישואין. האוכל היה טוב, לא הכי טוב שאכלנו, אבל חוויה מעולה. השירות מוקפד, מנה שלא אכלנו, הגיעו אלינו מספר פעמים והתעקשו לזכות, אע"פ שאמרנו שהכל בסדר. המנות טובות,... האווירה רומנטית ונעימה. נחזור בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 15 ביקורות
אוכל איטלקי טעים ושירות מקצועי
4.5
12/07/15

הזמנו פפרדלה פילה בקר ופנה דינו, המנות הגיעו מהר למרות העומס שהיה במסעדה. הפסטות היו טריות וחלקן מיוצרות במקום בעבודת יד, המלצרים היו אדיבים ושרותיים והמליצו לנו על מנות הדגל של המסעדה... (כמו למשל ניוקי ערמונים). הכנת המנות מתבצעת לעיני הלקוחות מאחורי הבר, האווירה נעימה ורומנטית ואני ממליצה בחום על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
טעים ויקר
2.8
30/06/15

היינו בארוחה משפחתית ובהחלט נהננו מהאוכל, לדעתי היה יקר מידי והכי איכזבו היו מנות הסלט שהיו קטנות ביותר וגבו עליהן סכום גבוה מאוד ולא היו משתלמות בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
ביקור חוזר אחרון בהחלט
2.0
12/05/15

רוסטיקו אף פעם לא הייתה מקום זול, אבל בכל ביקורינו הקודמים נתנה תמורה מעולה לכסף- באוכל, באווירה ובשירות. בביקור האחרון התאכזבנו מאוד. מנות הפסטה שהזמנו היו, ראשית כל, קטנות באופן... מעליב. לא ניתן לסווג ולתמחר מנה כעיקרית, ולהגישה בכמות של מנה ראשונה, בעיקר במקום בו מנות הפסטה יקרות בהרבה מהסטנדרט. הבעיה הנוספת הייתה בפער בין הציפייה שיצר התפריט לבין המנות שהוגשו בפועל. למשל, רוטב הבשמל היה נוכח בתיאור הלזניה בתפריט, אך לא בצלחת. הסרדינים במנת הפסטה השנייה היו מצויים בקמצנות מקוממת. שילמנו 100 ש"ח לאדם עבור מנת פסטה ושתייה, ויצאנו הרבה פחות ממרוצים. למדנו לקח, ואנו מקווים שחברינו ילמדו מהניסיון שלנו, ויעדיפו מקומות שמכבדים יותר את לקוחותיהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 4 ביקורות
מסעדה סתמית
3.0
30/12/14

היינו שלושה בשעות הערב. הזמנו מרק אחד , 3 מנות אנטיפסטי, סלט , שתי מנות דגים ומנה אחת קינוח. כל זה בתוספת יין שירז rustico של יקב דלתון. כל המנות להוציא מנת אנטי פסטי אחת - שרימפס... בלימון - היו סתמיות ביותר. גם היין היה ״לא משהו״. השירות היה נחמד מאד , אבל לא מקצועי. היה די רועש. ליד השולחנות עמדו אנשים שדברו עם היושבים! אף כי המסעדה אמורה להיות מסעדה איטלקית, המוזיקה הייתה ספרדית -דרום אמריקאית דווקא. המחיר לשלושה ( ללא טיפ) היה מעל ל700 ש״ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
סביר +
3.5
02/12/14

האוכל פשוט. איטלקי. לא חידשו לי שום דבר בשום מנה. לא שונים משום מסעדה איטלקית אחרת. הקינוחים טובים. אוירה טובה ונעימה , במיוחד בחוץ. שירות אדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mila - תמונה
Mila 2 ביקורות
בילוי נעים וטעים
5.0
25/10/14

הגענו למסעדה ביום שישי בערב, 14 איש. המלצר היה מקצועי ונעים, קבלנו הסבר על כל המנות וגם הם הגיעו יחסית מהר. האוכל מאוד טעים. ממליצה לכולם בחום. עוד נחזור.....

עוד פרטים
הוספת תגובה