נגישות
נגישות

קפה פאזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על קפה פאזל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/08/08

המסעדה הכי מפנקת בעיר! אוירה קסומה! שירות מקצועי, צוות מדהים! מבחר גדול בתפריט איכותי! מוזיקה מ ה מ מ ת!!! בקיצור אני וחברים מגיעים לפאזל ממרכז הארץ באופן קבוע ונהנים... תמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וכל מי שכותב תגובות ממורמרות סתם נסחף משועמם או מתוסכל.............. מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.3
23/08/08

אכזבה גדולה... וזאת לעומת תגובתי שמופיעה כאן בתאריך 20/4. אני וחברתי ישבנו במסעדה בערב יום חמישי האחרון 21/8, הזמנו עוגת גבינה. כשקיבלנו אותה דבר ראשון שהעלה את חשדנו הוא שהעוגה הייתה... דיי פושרת ולא יציבה,(אכלנו את העוגה במקומות רבים טובים אחרים והיא לא אמורה לצאת כך ללקוח) בטעימה הראשונה שתינו הפסקנו לאכול אותה כי הרגשנו טעם חמוץ שלא נבע מטעם החמצמץ הטבעי של העוגה אלא- העוגה הייתה מ-ק-ו-ל-ק-ל-ת!!! קראנו למצלרית והסברנו את המצב, לאחר שהחזירה את העוגה - יצאה אלינו ואני מצטטת: "כולם במטבח טעמו את העוגה כולל את מנהלת המשמרת, וכך העוגה צריכה להיות, זה הטעם שלה!" פשוט נדהמנו!!! זאת לאחר הרושם החיובי שיש לנו על המקום כלקוחות קבועות, זה היה זילזול שלא נראה כמותו. מה הסיבה שיש לנו לשקר? שתינו טעמנו את העוגה ולא ניתן היה לאכול אותה! זה לא שסיימנו לאכול ואז נזכרנו בכך על מנת כביכול "לקבל מנה נוספת חינם"! הסיבה היחידה שלא עשינו שם "סצינות" כי בסופו של דבר זה לא אשמתה של המלצרית (למרות הלויאליות המוגזמת לטעמנו) ולא נרד לרמות של לקרוא למנהלת המשמרת. מה שכן- איבדתם לקוחות קבועים, וזה לא רק אנחנו אלא חברים נוספים שקבוע מבקרים במקום! אני מבינה שלא רציתם להודות בכך שהגשתם עוגה מקולקלת, אבל להתווכח עם הלקוח ולהוציא אותו טיפש?! זה בטוח לא הציג אתכם כמקצועיים! צריך לדעת להודות בטעות ולתקן אותה! שלום ולא להתראות! חבל.. באמת חבל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
30/06/08

היי,אתם מחפשים מלצריות?אני אחרי שירות צבאי ויכולה לעבוד גם בסופ"שאם כן, למי לפנות?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/05/08

הלקוח הזמין פאי תפוחים שנאפה במיוחד במקום לפי הזמנת הלקוח אך לפתע החליט לבטלו לאחר שזה כבר הוכן עבורו. המלצרית הסבירה בנימוס והלקוח דרש את המנהל וכשזה ניגש אליו ודיבר איתו כאשר ידיו... משולבות מאחורי גבו הלקוח פירש את זה כהתנהגות ביריונית ותקף את המנהל גם מילולית (בצעקות) וגם פיזית כאשר דחף את ידו. המנהל קרא לי (הבעלים) וכאשר הגעתי אליו הוא המשיך לצעוק בקול גדול שהוא ילמד אותנו מה זה חוקים במשך דקות ניסיתי להרגיעו וזה המשיך עד אשר אחיו קם וניגש איתי הצידה התנצל והציע לשלם גם עבור מה שבוטל אני כמובן סירבתי. לאחר מכן המשיכו לשבת כשעה וגם ביציאה אביו ניגש התנצל, התנצלתי גם כן ובכך הסתיימה הפרשה מבחינתנו. לגבי הטענות לאלימות ובריונות מצידנו זהו שקר וההפך הוא הנכון. הלקוח השתמש בביטויים מעליבים ועשה סצינה שמעולם לא נתקלנו בכמותה. אנו ידועים בשירות ובגישה המסורה שלנו כאשר שביעות רצון הלקוח בראש מעיננו! לסיכום הלקוח בחר להתנהג בצורה אגרסיבית שלא הולמת את התקרית ובכל זאת ניסיתי ליישר איתו את ההדורים. הגדיל והגיב כך באתר זה כמובן בכדי לפגוע במסעדה ותגובתו היא בגדר הוצאת דיבה לנו אין רצון וצורך לרדת לרמה זו ואני פשוט קורא לאותו לקוח פשוט להדיר רגליו מהמסעדה ואנו מאחלים לו חיים טובים מוצלחים והעיקר רגועים כפי שאנו מאמינים שצריך לחיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/05/08

ישבנו במקום בשבת האחרונה. לצערנו.מקום לא ראוי, בעקבות התנהגות גובלת באלימות של בעלי המקום ושליחיהם.המלצרית, כנראה בהנחיית הבעלים, משתדלת "לדחוף" כמה שיותר מנות ללקוחות.כאשר לקוח ינסה... לבטל הזמנה גם אם טרם הגיעה לשולחן, מיד יופיעו בעלי המקום או שליחיהם עם התנהגות מאיימת של גנגסטרים, ושרק יעיז הלקוח לבטל את ההזמנה...אנו ממליצים להדיר רגליים ממסעדה שבה הלקוח צריך להלחם על זכויותיו הבסיסיות ולצאת עם מפח נפש. ללכת על מסעדה אחרת! כדאי ללמוד מנסיונם של אחרים ולא להתאכזב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ira_cookie@yahoo.com - תמונה
ira_cookie@yahoo.com 6 ביקורות
4.0
20/04/08

שלום! אין לי מושג למה אנשים כותבים כאן ביקורות שליליות על קפה פאזל.. ישבתי פעמים רבות בפאזל ותמיד נהנתי! אוכל טעים, הנוף משגע (במיוחד בשעות הצהריים) שירות טוב, צריך יותר מזה? פעם אחרונה... ישבתי בפאזל בשישי בוקר עם בן זוגי. כל אחד הזמין ארוחת בוקר, ונהנינו מכל רגע! מנות משביעות ושוות את המחיר! חשוב לציין שבן זוגי הוא שף במקוצועו, ואנו מבקרים במסעדות רבות וטובות במרכז, פאזל אחלה מקום, ותמשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/04/08

כמו בכל שבוע ואפילו מספר פעמים בשבוע, כהרגלי, אני יוצאת מהבית לכיוון חוף הקשתות... אבל לא סתם, לפאזל. לפאזל אי אפשר לקרוא סתם כחלק מהקשתות, כי הפאזל לא קשור לקשתות הוא פשוט הפאזל. האוכל... - מעולה, כל מנה בצבע, כל שנה חלים שינויים מעניינים בתפריט, והתפריט בכלל נורא מגוון... השירות - פשוט לא פגשתי במלצרים כאלו סימפטיים, צוות מגובש שיודע לעבוד ביחד (אני במקרה מעסקיי המסעדות), חייכנים ואפילו מצחיקים... העיצוב - לכל פינה הסטייל שלה, בחוץ מול השקיעה או הים, פינה מיוחדת למעשנים, מקום רומנטי, משפחתי, צעיר שמתאים לקהל הרחב.. האווירה - אין מילים כל יום כיף שם ובכלל מישהו פעם הסתכל מהצד על שבת בצהריים אווירת פאב/ מסיבת חוף לחלוטין..... בקיצור אני חייבת להגיד - קפה פאזל... מדהים איך שהכל מתחבר....!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/04/08

להתרחק מהמקום הזה! הגענו ביום שישי בערב 2 זוגות ומספר דברים קרו שהשאירו אותנו זועמים, בתחילת הערב המלצרית הגיעה וזרקה את התפריטים הכבדים על השולחן ואנחנו בתגובה נבהלנו והיא אפילו לא... טרחה להגיד סליחה.בנוסף אחד הסועדים לא דיבר עברית שוטף וניסה להזמין לאטה אז הסביר לה במה הוא מעוניין במילים אך המלצרית הייתה חסרת סבלנות וענתה בצורה גסה שהוא אינו יודע על מה הוא מדבר ושהוא רוצה נס קפה.. ( האם זאת הדרך לדבר ללקוח?) כאשר היא חזרה לשולחן 20 דקות עם ההזמנות שלנו של השתיה (!!) היא דחפה את הכיסא לברכו של אותו סועד שצעקה עליו מקודם ואפילו לא היתנצלה.. רק חייכה ושמה את המשקאות באמצע השולחן והלכה..* יש לציין שלמלצרית לא היה לחץ והיא עמדה מאחורנו כל הזמן שהיינו שם אז אין תירוץ ליחס זה במיוחד במדובר בבן אדם שעובד על טיפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 2 ביקורות
4.7
12/04/08

בסופ"ש הזה התארחו אצלנו זוג חברים מת"א היה חשוב לנו להוציא אותם למסעדה באשדוד ופאזל פשוט היתה הבחירה הטובה אין ספק מסעדה שלא נופלת ברמתה מכל מסעדה בת"א הזוג שהיה עימנו פרגן מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/01/08

נהנינו אמש ( 31.12.07 - 1.1.08 ) מספר זוגות לקפוץ משנה לשנה באוירה מקסימה, ביתית,חמה, מאוד טעימה אצל אורן וחבורתו המפנקת. אני יודע שזה נראה קצת הזוי לתת את מקסימום הציונים בכל 4... הקטגוריות אבל זאת היתה עובדה משמחת שתוצאותיה בשביעות רצון מושלמת של כולנו , כולל הביקורתיים בינינו. אין לי ספק שנחזור לפינה חמה זו ( בחורף ובקיץ ) כולנו יחד גם לחוד. היה לנו : יום-יום חג !

עוד פרטים
הוספת תגובה