נגישות
נגישות

קפה פאזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על קפה פאזל

מאיה ועידן - תמונה
מאיה ועידן 2 ביקורות
4.3
10/10/11

לאחר הביקורת האחרונה שכתבתי פה מתאריך 30.9.2011 קיבלתי התייחסות מבעל הבית (אורן) מה שהפתיע אותי מאוד ,לכן החלטנו לתת עוד צ'אנס :) הגענו במוצאי יום הכיפורים עם כמה חברים והזמנו מספר... מנות (פיצות,רביולי,סלטים..) . האוכל הגיע בזמן והיה טעים מאוד המלצר היה חביב ומקצועי. אני כן יחזור לפאזל בעקבות חווית מתקנת שעברתי.. *אני חייבת לציין שהביקורת לא משוחדת שכן לא הסכמתי לקבל פיצוי בעקבות המקרה ההוא **

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה ועידן - תמונה
מאיה ועידן 2 ביקורות
1.3
01/10/11

זו הפעם השלישית שאנו נותנים צאנ'ס נוסף לקפה פאזל - אבל לא עוד!!! הזמנו ארוחת בוקר שעלתה כ- 50 ש"ח ולא הצדיקה אפילו 20 ש"ח .הלחם הגיע לאחר הארוחת בוקר והחביתה קרה!! הזמנו גם המבורגר... שממש לא נהנהו ממנו. השרות מזעזע ומאכזב... חבל שמקום שעובד 10 שנים מאכזב כבר בפעם השלישית. בקיצור עוד מסעדת חוף יקרה ולא מצדיקה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/09/11

מסעדה מצויינת. נסענו עם המשפחה בשישי בערב לקינוחים. מנות גדולות ושוות את מחירן, טעימות מאוד. שירות מהיר יחסית, אוירה שנעים להמצא בה. ישבנו בחוץ ונהנינו מרוח הים הקרירה לצלילי מוזיקת... הרקע המרגיעה. רק דבר אחד, לא בטוחה אם חסרון או יתרון - יש הרבה אנשים. מקום מצויין, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/03/10

פיקולואים מס'1

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/01/10

הייתי מאוד מופתעת לראות את התגובות אשר משמיצות את המקום הנפלא הזה. אני לקוחה קבועה במקום לפחות פעמיים בשבוע מדובר במקום מדהים עם אווירה נפלאה אוכל מעולה ומגוון כל מנה שאי פעם יצא לי... לטעום שם (וטעמתי כמעט את כולן) פשוט מדהימה. השירות חם אדיב ומפנק. מקום שכיף לשבת בו בקיץ ולהנות מנוף הים וגם בחורף. לא מקפח מעשנים ומיעד לטובתם חלק נכבד מהמקום (וסגור מהקהל שלא מעשן ) כך שכולם יהנו. הנאה מובטחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
18/08/09

לכל המלכלכים על המסעדה שאני יושב שם קבוע אל תהיו שקרנים ועם מוטיבציה ללכלך מקום ליגה מושקע כיפי אין מה להגיד האוכל בין הטעימים.. השקעה בכל מנה מוזיקה נעימה הכל כיפי וזורם ... ממש כיף... לשבת מומלץ בחום לכל אחד ואחד תהנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/07/09

קשה לי לראות את כל התגובות ולהישאר אדישה אני חייבת לציין שאני בדרך כלל לא מגיבה. אני לקוחה קבועה בפאזל דיי הרבה זמן ואני חייבת לציין שהאוכל ברמה גבוהה מאוד ועל השירות אין על מה לדבר... בכלל בחודש האחרון יצא לי לשבת שם לא מעט במיוחד בגלל הלהקה המדהימה שהביאו שממש משרה אוירה טובה וכיף מומלץ בחום!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 2 ביקורות
2.3
12/07/09

האוכל יקר, טורטית שווארמה - 46 שקלים - טעם מזעזע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Shahar Oshrat
Shahar Oshrat
26/03/2012
על טעם וריח אין מה להתווכח אבל מזעזע בחיית עשר שנים אני יושב ונהנה מכל רגעץ ירעבו הקנאים.
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/06/09

מסעדה שמתיימרת להיות מסעדה איכותית אבל בפועל מסעדה מאכזבת, שירות אנטיפטי ( ולא אנטיפסטי... ). אכלתי טורטייה ברוטב טנדורי זה טורטייה ברוטב עגבניות מרוקאי. מנת ילדים עלובה וקטנה וגם מנת... הטורטייה קטנה ואינה מצדיקה את המחיר. שייק פירות היה טעים. עיצוב - שלוחי משהו עםהקירות הנוצצים ותמונות דליית אל כרמל. בקיצור להישאר בגדר בית קפה על החוף בלבד ולא מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/11/08

אחלה מקום והלוואי שכל המקומות היו ככה מוסיקה טובה ומיוחדת אוירה שונה שאין בכל מקום לכל החברים הממורמרים שכותבים על המקום דברים לא במקום ומלכלכים הם סתם ממורמרים אני תמיד נהנת שם וממש... כיף לי !!! יש שם אפילו אחראי משמרת חתיכים קצת סנובים אבל... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה