נגישות
נגישות

קפה פאזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על קפה פאזל

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/11/07

ישבתי בפאזל היום בצהריים, לבד, הפסקה מהעבודה לפני נסיעה חזרה צפונה. בנוסף לזה שבאתי לבד, הייתי גם לבד בכל המסעדה (אח"כ הגיעו עוד קצת אנשים...). קצת חששתי לנפילה... ו.. היה לי פשוט תענוג... ! גם מבחינת האוירה וההרגשה, השירות היה ממש נעים ונח (הרי יכל היה בקלות לעשות לי קצת אי נוחות בעצם היותי לבד, אך לא !) והכי חשוב, הסלט פטריות חם היה מעדן ! ואני לא נוהגת לחלק מחמאות בקלות למסעדות, ובטח לא לכתוב עליהם בהמלצות באינטרנט, הפעם הייתי חייבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/10/07

נוף מדהים שירות מענג אוכל טעים + המוסיקה מזעזעת שירים עם ווליום עולה ויורד בלי טעם וריח בית קפה ברמה חייב אווירה ברמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
02/10/07

הייתי בהלם מחלק מהתגובות פה... איך אפשר לומר על פאזל שהאוכל/השירות גרועים?... אלה תגובות לא רלוונטיות במקרה הטוב. אני מאוד ממליץ על המקום. פאזל ברמה מאוד גבוה, גם מבחינת השירות, גם... האוכל, שלא לדבר על הנוף... לא צריך להאבק על החניה כמו ברחובות, ראשון או ת"א. האווירה מאוד נעימה ולא מחייבת. בקיצור - תענוג!(אל) תבואו בהמוניכם (זה יהרוס את כל הכיף)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/09/07

לא משהו, הגעתע כי חברים עשו שם יום הולדת, קצת מאפן, סתמי מידי, אוכל פשוט, לקח קצת יותר מידי זמן להגיע ולדיאט קולה שלי לא היו גזים.....לא חוזרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
sela.mei - תמונה
sela.mei 9 ביקורות
2.7
06/08/07

אנחנו היינו ביום שישי לאכול שם ארוחת בוקר וזה היה פשוט בזבוז כסף. האוכל היה סתמי ביותר ואפילו לא טעים. הזמנו שקשוקה והגיעו 2 ביצים (וגם זה בקושי) ששחו ברוטב עגבניות מקופסא. יחד עם זה... היה צריך להגיע סלט ערבי אבל במקום קיבלנו עגבניה ומלפפון בלי תיבול כלשהו (גם לא בצד). אני הזמנתי ארוחת בוקר רגילה, והארוחה היתה כל כך בנאלית- קצת גבינה לבנה, קצת גבינה צהובה, כף זיתים קצוצים ולחם שהיה טרי לפני כמה ימים. בקיצור- בזבוז כסף. הדבר היחיד שעובד לטובתם זה הנוף המדהים של הים אבל בשביל זה הם לא היו צריכים לעבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/08/07

מקום מעולה עם תודעת שירות מהגבוהות שנתקלתי בהן. אוכל מעולה ומענג. שרות אדיב ומקצועי. נוף מדהים. והכל בחצי מחיר מתל אביב. 300% תמורה בעד האגרה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/07/07

חיפשנו מקום לפגישה משפחתית ובחרנו במקום בגלל המיקום וגישה לנכים, היה מדהים, נעים וכיפי. האוכל המעולה היה הפתעה נעימה שלא תמיד מוצאים בבתי קפה שלא לדבר על הקינוחים. השרות טוב ועניני... (תומר) מוסיקה מצויינת בווליום שנתן אפשרות לשיחת רעים. מחפשים הזדמנות לשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
31/05/07

מדהים איך מקום כל כך מושקע ועם אוכל ושירות מצויינים מזלזל במרכיב הכי חשוב: האוויר. קפה פאזל מאפשר עישון חופשי, לא מקיים את חוק העישון וצוחק בפרצוף של הרוב הלא מעשן. שני השולחנות בחוץ... המיועדים ללא מעשנים הם באמת בדיחה עלובה. תדעו שאנחנו ועוד הרבה כמונו פשוט לא באים, אל תחשבו בכלל שכדאי לכם כלכלית. מקווה תקבלו קנסות ותביעות כדי שתיכנסו סוף סוף למאה ה-21.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 18 ביקורות
4.7
27/11/06

המקום הכי מדהים באשדוד. להנות מאוכל מדהים, שרות מקסים ונוף מהפנט!!!מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/09/06

האוכל היה מצוין, אווירה טובה, נוף מדהים.חבל שהשרות הזוועתי שקיבלנו הרס הכל. המלצרית התייחסה בזלזול שלא יאה למסעדה ברמה שכזו.פאזל - לטיפולכם הדחוף! לפני שאותה מלצרית "מוכשרת" תסלק לכם את... כל הלקוחות ותהרוס לכם את השם הטוב.נ.ב. רעיון טוב יהיה להוסיף, בעת מסירת החשבון, טופס משוב על השירות במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה