נגישות
נגישות

קפה פאזל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על קפה פאזל

Lior - תמונה
Lior 4 ביקורות
לא ולא.
1.3
03/03/18

חיכינו, משפחה של שבעה, שעה ורבע לאוכל שלא הגיע ואז הלכנו. המלצר התנצל אבל חייב אותנו על השתייה. נו באמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
מקסים וכייפי
4.8
15/10/15

בשתי מילים - חוויה נהדרת! ובקצת יותר משתיים... פעם ראשונה שביקרתי בחוף הים באשדוד...גיליתי מקום מעוצב ומקסים, הנוף והאוירה נהדרים, שקט נעים ורגוע, מושלם לפגישות, השירות היה אדיב והאנשים... נחמדים והאוכל טעים...ולקינוח שייק הפירות היה מאוד טעים. המחירים הוגנים וסבירים ובסה״כ הכל היה נהדר... מי צריך יותר מזה?!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נעים
4.3
04/07/15

כמה שנים שלא ביקרנו במקום. האוכל טעים ומושקע, התפריט מגוון והאווירה- ים. יום שישי בערב המקום מפוצץ והשירות לא הכי מהיר, אבל אף אחד גם לא ממהר לשום מקום, אז זה לא מפריע. פאזל היה ונשאר... בית הקפה הנורמלי ביותר בטיילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
אווירה מעולה ליד הים
4.0
30/01/15

מקום נחמד גם לשתות בו קפה באמצע היום וגם להגיע לארוחה רומנטית עם הבן זוג. התפריט מגוון. השירות טוב. המחירים סבירים. האלכוהול קצת יקר לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
פאזל
5.0
03/08/14

כשאני רוצה להנות מבית קפה עם אוכל טוב אני מגיע לקפה פאזל. תמיד כיף להגיע למקום הזה שתמיד נותן הרגשה ושירות נהדרים. היינו במקום הזמנו 2 כוסות הפוך שהיו מעולות ואת הכל ליווינו בטוסט מעולה... ונדיב שפשוט כמו תמיד נתן תמורה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מיקום מושלם
3.3
10/11/13

הגענו בשישי בשעות הצהריים המאוחרות, המיקום פשוט מושלם, אחלה נוף של ים ורוח נעימה. הזמנו שייק פירות שהיה סמיך וטעים. מקום מאוד נחמד לשישי בשעות היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיריל - תמונה
קיריל 5 ביקורות
מקום מוצלח ביותר מאוד שלא מאכזב אף פעם..!!!
4.3
18/10/13

מקום יחיד שבו ניתן להנות בטיילת חוף הקשתות באשדוד. מקום נקי עם שרות אדיב, מתמקד במנות פשוטות ולא מסובכות אך מגיש אותם בצורה נפלאה וטעימה...יש הכל בטפריט והכל ברמה גבוהה. הכל טרי הכל... טעים ולאורך השנים אף פעם לא מאכזב..!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe מבקר מתחיל
אירוח מ ו ש ל ם ! ! !
5.0
23/06/13

מקום מדהים, אירוח ושירות ברמה גבוהה מאוד. יחס אישי, אדיב ומקצועי, אוכל טעים להפליא!!! מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella מבקר מתחיל
ביזיון
1.0
08/06/13

הגענו עם שני ילדים ב7 בערב בערך. המקום היה מפוצץ. התישבנו בפנים. במשך כ 10 דקות אף מלצר לא ניגש אלינו. היה מלצר אחד שנראה ותיק שם עבר ממש לידינו לפחות 5 פעמים וראה אותנו!!! אבל לא שלום... לא סליחה , שום דבר.ילדים היו רעבים אז הלכנו משם. מי ירצה לחזור למקום שכזה???

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar Oshrat - תמונה
Shahar Oshrat מבקר מתחיל
קפה פאזל
4.3
26/03/12

כבר עשור שאני יושב בבית הקפה מסעדה פאזל באשדוד.ואני פשוט מוןקסם כל יום או שנה מחדש על האוכל הנהדר כן כן זה יותר מסעדה מאשר בית קפה. והצוות שם לא התחלף כבר שנים מה שמעיד על ניהול נכון... ועובדים נאמנים למקום. בקיצור כיף לי להיות שם בטח שזה במיקון הכי טוב בעיראין כמו להיות ליד הים לשתות בירה צוננת ולאכול אוכל גורמה משובח. עלו והצליחו צוות פאזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה