נגישות
נגישות

הרווי'ס - Harvey’s ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על הרווי'ס

מלכה - תמונה
מלכה מבקר מתחיל
4.7
02/10/09

חגגנו יום הולדת לכלתי ,הזמנתי מקום בפסטיבל "שניים כי טוב" בתאריך : 30/9/09. אווירה מושלמת, פינוק אמי. היה כיף ,בטוח שנחזור .המסעדה הטובה ביות, בה בקרתי בשנים האחרונות. רמה גבהה... מאו,ישר כח לשף ולבעלי המקום !תודה רבה ! לצוות האדיב . לאחר הארוחה בילינו ערב נפלא בהופעה מהממת של ריטה ועברי לידר בברכת הסולטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran 2 ביקורות
4.3
21/07/09

אבי שלום, היותך אדם דתי או חילוני אינה רלוונטית לסוגיית הביקורת שהעלת. הצעה אישית שלי: אל תפסול לעולם דבר לפני שתחווה אותו. נכון אלטרנטיבות תמיד קיימות, אך מניין לך טיב האיכות כאשר אתה... משווה את המסעדה למסעדות אחרות בעוד שכף רגלך מעולם לא דרכה במסעדה זו, ומעולם לא טעמת את מנותיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בת שבע - תמונה
בת שבע מבקר מתחיל
4.3
01/07/09

אני רוצה להגיד לכל המקטרגים שהמסעדה הזו מקום ראשון בנקיון בשרות בהגשה ובטעם. אכלתי בהרבה מסעדות אך המסעדה הזו עולה על כולן. כשאתם הולכים לאכול במסעדת יוקרה על איכות והנאה צריך לשלם.... אכלתי שם מספר פעמים וכל פעם הופתעתי מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/06/09

מסעדה כשרה גורמה -מפתיעה באיכותה. המנות הראשונות איכותיות בשילוב הטעמים הייחודי מפתיע ומעניין מומלץ במיוחד, קרפציו עדין,בתיבול מדויק של חומץ בלסמי, קציצות קבב כבש בטחינה לאוהבי הגאנר,... כבדי עוף בריבת בצל במתיקות מדויקת. מנות עיקריות: פילה דג בורי עדין בתוספת עגבניות מיובשות ברמת חמיצות מפתיעה לחיך. סטייק סינטה עסיסי עשוי במדוייק . רמת המנות האחרונות מפתיעה עד כי שכחנו כי מדובר במסעדה כשרה והמנות אינן חלביות, מומלץ הסורבה, מוס שוקולד פרפה חלבה. השירות מעולה ומיקצועי אווירה נעימה איכותית וחמימה. מסעדה מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/06/09

המסעדה הכי טובה בעיר ! לאחר שהייתי בהמון מסעדות גורמה בי-ם ,רק לגבריאל אני הולכת ,אין על הטורנדו רוסיני בעולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/09

מדי פעם בחיים אתה מגיע למקום או פוגש אנשים שמשאירים בך חותם, כזאת היא מסעדת גבריאל. אכלנו שם השבוע ארוחת ערב בעלי ואני וכבר מהרגע שנכנסנו הרגשתי שנכנסתי לעולם אחר. העיצוב של המסעדה,... הנרות והחיוך הלבבי של הצוות גורמים לך להרגיש שכל זה נבנה עבורך! שאתה יכול להשאיר את כל עולמך בחוץ, להתנתק וליהנות מחוויה אירופאית 5 דק' מביתך, רק תתלבש, תגיע וינהלו בשבילך את ההצגה הכי טובה בעיר. אכלנו למנות ראשונות כבד אווז מהמם ברוטב מנגו שהחיך לא ישכח לעולם וחציל בלאדי (כן בנאלי אך השף אכן מפנק אותך בחווית הטעמים שלו!) למנה עיקרית אכלנו שאטו בריאן שאין ספק הסטייק הכי טוב בעולם ועוד כשר?! שיחקתם אותה בגדול!! רואים שאתם יודעים מה אתם עושים. אה שכחתי לציין שאת כל הארוחה הרכיבה לנו מלצרית מקצועית ואדיבה שקלעה בול. שתינו בקבוק יין ממבחר היינות המפנק שיש במסעדה שתרם לארוחה. בקיצור חוויה מפנקת ומדהימה שווה כל שקל!!! בהחלט נחזור ותמשיכו במה שאתם עושים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/01/09

מקום מדהיםעם אוירה טובה הכל בטוב טעם ובהרגשה טובה שירות מקצועי וחייכני ממש תענוג נהנתי מכל רגע!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/01/09

אני חושבת שמסדת גבריאל היא מסעדה מעולה השרות נחמד מאד. הזמנו בשר צלע שהיה מצויין שאר האוכל היה נחמד. בתור זוג שדואג לפנק את עצמו במסעדות גורמה לא הצלחנו להבין איך הגעתם לכאלה מחירים לא... יתכן שבעבור סלט אחד בעבור מנת פתיחה אחת, מנה עיקרית אחת ושתי מנות אחרונות שילמנו 420 ש"ח+50 שקלים טיפ זה ממש מחיר מוגזם הענו למחירים כאלה במסעדות גורמה מן המשובחות כאשר לקחנו שתי מנות עיקריות ואפילו 2 כוסות יין שעל זב ממש לא היה מה לדבר. אז מי שיש לו כסף לבריאות אני מבחינתי לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
2.3
05/01/09

אני לא חושבת שביקורת מסעדה ב-רסט היא מקום להתחשבנויות, אבל היות שפירסמתם תגובה שהישמיצה אותי ללא טעם (או אינטליגנציה), מצאתי לנכון להגיב לאורן, שגרס שאני "חתיכת קמצן שלסטקיה זולה כמו... אחת בשוק מחנה יהודה לא הייתי מכניס אותך". ראשית, אני לא מוצאת את ההגיון שבדבריך - אם אני קמצנית, למה שלא יכניסו אותי לסטקיות זולות בשוק? לאן אתה מצפה שקמצנים ילכו? להם לא מגיע לאכול? שנית, אני מבינה שהביקורת שלי פגעה בך עמוקות, מה שגורם לי לפקפק במניעיך. בין הביקורות של המסעדה האהובה עלי בירושלים (שאגב מחיריה גם גבוהים, אבל איכות האוכל מצדיקה כל אגורה) יש לעיתים גם ביקורת שלילית, אך לא זכור שנפגעתי מהביקורת עד כדי כך שהייתי צריכה להכפיש את אלו שכתבו אותה. אלא אם הייתי קשורה להנהלת המסעדה, that is. אם מישהו מקבל אוכל רע במסעדה הומה זבובים, מתבקש לשלם מחיר מופרז ומתלונן על זה בrest, הוא נחשב קמצן?! כשאני יוצאת למסעדה בשוק אני מצפה לאוכל של שוק והמחירים שאני מסכימה להוציא עליו הם נמוכים. כשאני הולכת למה שמחשיב את עצמו כמסעדת יוקרה, אני מצפה לקבל אוכל - לכל הפחות - טוב. (אבין אם לא תפרסמו את התגובה הזאת, אבל זה יהיה צודק רק אם תמחקו את תגובתו של אורן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
24/12/08

בתור אחד שרואה הרבה עולם ואוכל במסעדות גורמה, זוהי אחת המסעדות המועדפות עליי ביותר! תפריט עשיר אוכל טרי , מנות גורמה אבל לא קטנות, והכי חשוב צוות המסעדה שיעשה הכל בכדי שתהיה מרוצה... ותרגיש בבית. תכל'ס אין על המקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה