נגישות
נגישות

הרווי'ס - Harvey’s ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על הרווי'ס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/11/08

אכלתי במקום כמה פעמים האוכל שווה כל שקל טעים מאוד שירות מדהים ביותר הזמנתי משהו שלא כל כך אהבתי החליפו לי את המנה ללא תוספת תשלום בתכלית אחד מהמסעדות הכי שוות בירושלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/11/08

הזמנו שולחן ליום ההולדת של אשתי. המלצרית היתה מאוד מאוד נחמדה וידעה היטב את התפריט בע"פ. המקום יפה מאוד. האוכל היה מצויין (כבד בריבת בצל - מומלץ) הסטייק היה נפלא - חבל רק שהוא מגיע עם... חצי תפו"א נראה לי שבמחיר שלו אפשר היה להוסיף עוד כמה. שורה תחתונה: נפלא טעים אבל - קצת יקר - אנחנו אכלנו בעיסקית (ע שעה 17:00) ועם כוס יין אחת, סלט וקינוח (מעולה) כתוספות + טיפ הגענו ל300 ש"ח. בשבילנו זו מסעדה לאירועים מיוחדים בלבד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית - תמונה
שמרית מבקר מתחיל
4.7
04/10/08

חגגנו בר מצווה לבנינו. האוכל טעים, הוגש ביד רחבה .המלצרים אדיבים. נהנינו מאוד, מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/09/08

לפני שאני מתחיל בהמלצה רציתי לומר לאנשים כמו ד.פ שאתה חתיכת קמצן שלסטקיה זולה כמו אחת בשוק מחנה יהודה לא הייתי מכניס אותך. מסעדת גבריאל היא המסעדה הכישווה שקיימת בירושלים מזה תקופה... ארוכה אוכל מדהים טעים מסודר בצורה יפה ומגרה כל טעימה ונגיסה בארוחה עושה חשק להגיע לביס הבא חברים אם באתם להתחשבן על כסף אז חבל כי אם אתם רוצים להנות מארוחה טובה יין טעים לחמניות טריות וטעימות סלטים מדהימים זה המקום.אווירה מדהימה ורומנטית ממש תענוג לאכול אם זה ארוחת צהריים אחרי יום עבודה קשה מעייף שבא לך להרגע או סתם להתפנק עם בן/בת הזוג בארוחה טובה בשעות הערב בירושלים..מסעדה שמומלצת בחום אירוח מהמחלקה הראשונה שווה לנסות לא תתאכזבו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/08

אכלתי בגבריאל עם בני משפחתי ממש נהננו האוכל מעולה !!! השרות אדיב , והמחירים בהתאם לכשרות אין מה לעשות שווה כל שקל !!!!!!!! יישר כח !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
2.3
24/07/08

לצערי התאכזבתי עמוקות מהמסעדה. מדוע עמוקות? שכן היה זה נזק רציני לארנק (ולכך היינו מוכנים מראש), אך לא היתה לכך שום הצדקה. החלטנו ללכת לגבריאל למרות הביקורות האחרונות שראינו כאן, משום... שהרוב המוחץ של הביקורות הוא דווקא מהלל. בהחלט למדנו לקח. ראשית, האוירה כלל לא היתה כזאת של מסעדת יוקרה. היתה צפיפות כזו שכתוצאה ממנה ישבתי קרוב יותר לזאת בשולחן שלידי מאשר לחבריי לשולחן. היו המון - המון- זבובים באוויר, מה שגם תרם להרגשה שאנחנו סועדים בסטקייה ולא במסעדת יוקרה. האוכל: החציל היה טוב, הרביולי היה מעניין אך משונה. למנות העיקריות הזמנו אנטריקוט ודג. בעוד הדג היה טוב, האנטריקוט היה די קטסטרופה. לא זכור לי מתי אכלתי סטייק כל כך יבש, הוזמן מדיום אך היה כה קשה ללעיסה, שנאלצתי לאחז בכל שארית רוטב שהיה על הצלחת כדי להרטיב כל פיסה טרם הוכנסה לפי. בגלל רוטב ציר הבקר, לבשר היה טעם של רוסטביף רע. היה פשוט לא טעים. והפירה בטטה היה סתמי לחלוטין. הלחמים שהוגשו היו לחמים שמזכירים בתי הארחה זולים. היה רושם שהם טריים, אבל הם היו חסרי טעם ומלבד לסלט חצילים, הם הוגשו עם רטבים שאינם מתאימים למריחה על לחמים (סלט גזר וסלק סלק). הדבר היחיד הנחמד היה השירות והאקסטרות הקטנות: סורבה אשכולית בין המנות, יין קינוח ללא תשלום לסיום. אין ספק שגם אלו לא מצדיקים את המחיר המגוחך. לא נחזור יותר. יש מסעדות זולות מגבריאל וטובות ממנה פי עשרות מונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/07/08

אכלנו עסקי.ראשית מגישים מים תוצרת צרפת אוויאן במחיר 38 שח' לליטר. הקרפצ'יו היה מלא בחומץ.קדרת צוואר כבדה מדי .האנטריקוט היה מעולה .מדליוני פילה טובים. יחס מעולה.המלצריות מאוד אדיבות (... חבל על הזמן ) .להגיע מהשפלה לירושלים סה"כ לא מציאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 6 ביקורות
4.7
06/06/08

אני אכלתי את השטובריין וזה היה הסטייק הכי טוב שאי פעם אכלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/05/08

בעבר זו הייתה אחת המסעדות הטובות בעיר. הייתי בה שלוש פעמים עם בן זוגי ונהנינו מאד. למרבה הצער, היום המחירים בה יקרים עד כדי כך שאיננו יכולים להרשות לעצמנו לשוב אליה. היינו שם לפי חג... הפסח והשארנו 560 ש"ח עבור ארוחה זוגית, שכללה 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח אחד וחצי בקבוק יין. הצטערנו לגלות שהמחירים מתעדכנים בכזו מהירות, ובפעם הבאה נעדיף לצאת למקום שהמחירים בו שפויים. האווירה נעימה, השירות מצויין והאוכל טעים מאד, אבל המחירים מוגזמים לגמרי. אין הצדקה לעלות של 560 ש"ח לערב זוגי (לפני טיפ!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/03/08

הייתי חייב לשתף, פקדתי את גבריאל השבוע לראשונה עם מס' בני משפחתי. אני אדם שומר כשרות, ואוכל ברמת מהדרין לנוכח שנת השמיטה קשה למצוא. ועוד בכזו רמה. חוויה מדהימה!!! האוכל מצדיק את... מחיריו, ועוד יותר את השירות. מעולם לא נהניתי כ"כ להשאיר תשר לצוות. תמשיכו כך. נתראה בפסח.

עוד פרטים
הוספת תגובה