נגישות
נגישות

הרווי'ס - Harvey’s ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על הרווי'ס

Carole - תמונה
Carole 6 ביקורות
יקר מאוד!
2.5
06/01/15

אכלתי כאן עם החבר שלי כדי לחגוג את יום הולדתי. אומנם האוכל היה טוב, אבל לא הצדיק את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/01/2015
אוכל איכותי במסעדת שף כשרה למהדרין עשוי להיות יקר יותר מאשר במסעדות אחרות בשל יוקר חומרי הגלם והגשתם ברמה הגבוהה ביותר. תוכלי ליהנות מתפריט העסקית שלנו בשעות הצהריים ולשלם הרבה פחות בעבור אותם פרודוקטים אשר קיימים בתפריט הערב במשקלים שונים ובצורת הגשה שונה אשר אינה גורעת מטעמן של המנות. נשמח לארח אתכם שוב בעתיד ולהמשיך לשמור על איכות המנות וטיב השירות, אשר חשובים לנו מאד לכל אורח במסעדה.
לאה - תמונה
לאה מבקר מתחיל
חוויה טעימה ונעימה
4.5
26/12/14

השבוע יצאנו אני ובעלי לחגוג את יום ההולדת שלי. החלטנו לנסות מסעדה חדשה (דבר שמאוד קשה לבעלי לעשות) אנחנו אוהבי מסעדות ויוצאים הרבה. כשהגענו לגבריאל השירות היה מהיר ואדיף והאוכל באמת... מעולה! הזמנו סטייקים שיצאו בדיוק במידות הרצויות והארוחה העסקית לא יצאה יקרה בכלל. ממליצה בחום למי שמחפש אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 21 ביקורות
מסעדה טובה
4.0
29/04/13

אכלנו עסקית. המחיר למנה ראשונה+עיקרית. האוכל טעים מאד, השירות טוב ומהיר והמסעדה נעימה מאד.מוזיקה שקטה, מפות שולחן ומפיות בד. המחיר סביר. מומלץ למי שמחפש ארוחה בשרית כשרה במרכז העיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילה - תמונה
אילה מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה!!!!!!!!!!!!!!
4.3
16/11/11

באתי עם בעלי לארוחת צהריים ונהננו יותר מאי פעם. המיקום של המסעדה במקום קסום ויפהפה.האוכל ברמה גבוהה מאוד: אני לקחתי מרק קרם ארטישוק ורביולי ובעלי לקח סטייק אנטריקוט-הכל טעים בטירוף.... על השירות אין בכלל מה לדבר- הלוואי שירות כזה בכל מקום. נחזור בכיף בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/06/11

ברצוני לשבח את מסעדת גבריאל!!! המסעדה הטובה ביותר בירושלים!!! אין עוד מסעדה ברמה כזאת!! החל המאווירה המיוחדת שנוכחת במקום, השירות האדיב והמקצועי של כלל העובדים המסורים, אשר כבר מתחילת... הערב החל בחיוך סבלנות ואדיבות יוצאת דופן... וכמובן במנות ה-מ-ע-ו-ל-ו-ת שהוגשו לשולחן, החל במנה הראשונה, חלה בעיקרית ושלא נדבר על הקינוחים!!!! לא רצינו לקום מהשולחן, פשוט נהנינו. לכל התגובות השליליות שרשומות מטה, אין אני מבינה על מה אתם מדברים, אני יכולה לומר שמסעדות הן התחביב העיקרי שלי ואין בירושלים מסעדה שכה ענתה על ציפיותיי ואף הצליחה להפתיע אותי, בטריות, בשירות, בטעמים ובאינטימיות המהודרת שהמקום משרה. אני אף רוצה לציין למורת רוחם של הכותבים מטה, כי מנסיוני הרב הבשר, הירקות וכן, גם הקינוחים היו טריים ביותר, ניכר כי הבשר איננו קפוא (כפי שיש רוב המסעדות הכשרות) אלא טריייי, כמו גם הדגים!! הירקות היו עסיסיים, הקינוחים היו מושלמים!!! עד כדי כך כי הרגשנו צורך לבקש לקרוא לשף ולהודות לו על חוויה אמיתית!! סוף סוף יש מסעדה בירושלים שההנאה והסיפוק בה מובטח!!! אני ממליצה בחום רב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 3 ביקורות
1.7
10/05/11

היינו במסעדה ביום עצמאות 2011, אני חייב לומר שזה היה בינוני. האוכל לא משהו, אין פינוקים, אבל מעל הכל # אין תמורה לכסף שמשלמים # יותר מידיי יקר בשביל אוכל לא מיוחד. שורה תחתונה לא... מומלץ כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלחנן - תמונה
אלחנן מבקר מתחיל
4.0
07/03/11

ציינו בהזמנה כי זהו יום נישואינו וציפינו לאיזושהיא הפתעה או מחווה(כמו זיקוק למשל..) אך לא היה הבדל בינינו לבין שאר הסועדים במסעדה. חוץ מזה המנות העיקריות היו לעילא ולעילא פשוט... מעולות! לפי המלצת המלצר הומלץ על מיקום רומנטי מיד בכניסה בצד שמאל, אך המיקום היה גרוע ביותר מכיוון שהמזגן היה מופנה אלינו ולעיתים היה פתוח על קירור למרות הקור בחוץ ואנשים נכנסו ויצאו כל הזמן, מומלץ לשבת למעלה. יומטוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/11/10

מנות ראשונות: מנת האווז המעושן עם פטריות היתה טעימה מאוד. סלט העלים היה סתמי. מנות עיקריות: אסאדו טלה נראה והורגש כמו גולש מבשר פשוט שהומלח הרבה יותר מדי, הניוקי שליוו אותו לא הוסיפו.... מנת שוק האווז היתה מאכזבת והגיעה קרה, נשלחה לחימום ולאחר זמן לא קטן, כשהגיעה המלצרית להתנצל על העיכוב בחימום - ביקשנו לוותר. התכוונו לפצות אותנו עם מנת פירה אך גם זו התעכבה ובסוף ויתרנו. מנה אחרונה: הסורבה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
03/11/10

רמת שירות וניראות גבוהה מאוד...אם עוד מסעדות ילמדו מהם....תיסגרנה החומוסיות...כל הכבוד , ממסעדה שכנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/10/10

אוכל מעולה,שרות מדהים מהמלצרית טלי בחורה נעימה להפליא, האוכל ללקק את האצבעות ממש מדהים הבעלים נעימים ונחמדים מומלץ בחום חייב לבקר שם מבטיחים לחזור!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה