נגישות
נגישות

הרווי'ס - Harvey’s ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על הרווי'ס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/05/07

אין מילים בפי! גבריאל הירושלמית שבתה את ליבי והזכירה לי את היופי של ירושלים, אותה לא ראיתי בעשור האחרון, האוכל היה מושלם, מבחינת התיבול, הטעם, המרקם - הכל. השירות היה השירות הכי טוב שאי... פעם נתקלתי בו, המלצרית שקיבלה את פנינו הייתה אדיבה, חייכנית ומקצוענית להפליא, בעל הבית שהציג עצמו בפנינו היה עלם חמודות מנומס מאוד שגרם לנו להרגיש בבית. בקיצור - חוויה נפלאה, מחכה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/05/07

אני ובן זוגי פוקדים את מסעדת גבריאל בכל הזדמנות שיש לנו וכמובן בכל אירוע מיוחד. האוכל - אין יותר טעים ובכל פעם שאנו מגיעים ישנם דברים חדשים, האוירה תמיד נעימה ומחממת את הלב, המלצרים... נותנים שירות מעולה והרגשה טובה, מנהל המסעדה, גילי מקסים ותמיד כייף לפנות אליו בכל שאלה או פניה, בעלי המקום דדי וזוהר שניהם מקסימים, קשובים, ויודעים לתת שירות מקצועי ומכל הלב. תודה רבה לכולם על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
21/04/07

לכל המעוניינים! אני מבקשת לשתף אותכם בחוויה נפלאה שהיתה לנו ביום חמישי 19.04.07 כאשר הגענו למסעדת גבריאל בשעות הערב לאחר שהזמנו מקום מראש ל-27 אורחים כאשר חלקם הגיעו מחו"ל, האווירה... במסעדה נפלאה והצוות מקצועי לחלוטין. המשקאות החריפים והקוקטיילים זרמו אל השולחנות בצורה יוצאת מן הכלל ולשביעות רצונם של כל האורחים. האוכל שהוגש לנו בצורה אסטטית ומעוררת תיאבון היה ברמה גבוהה ביותר, וכל המנות היו טעימות מאוד ולמעלה מזה. אני מבקשת לציין במיוחד את מנהל המסעדה גילי וכן את הצוות שעובד איתו הברמן גיל, עידו הסומלייה והמלצריות הנפלאות אסנת ומירי, ומעל כולם מנצח דדי הבעלים. תודה רבה על ערב נפלא שהותיר בנו את הרצון לשוב כמה שיותר מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/04/07

ההמלצות פה חמות ומדהימות, וכנראה לא בכדי, האוכל בגבריאל מרנין את כל החושים, חגגתי בחברת מספר בני משפחה יומולדת יובל שנים וכל בני המשפחה נהנו מאוד. קשה לי לזכור את ההמלצות של כולם אבל... אני מאוד נהנתי מהמנה הראשונה של הסביצ'ה, שהיה פשוט במרקם ומרינדה מושלמים ואח"כ ממנת השאטו בריאן שחלקתי עם בעלי. תודה למסעדת גבריאל על חגיגה לבבית, חמה ובעיקר מענגת מבחינה קולינרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
20/04/07

בתאריך 19.04.07 התארחנו במסעדה בשעות הערב קבוצה של 27 איש בינהם אורחים מחו"ל. קיבלנו את הקומה השנייה של המסעדה המעוצבת בטוב טעם ובאסטטיקה מרהיבה. הטיפול בנו לאורך כל הערב היה יוצא מן... הכלל ולשביעות רצונם של כל האורחים. האוכל היה מצוין וכל המנות שהוגשו ללא יוצא מן הכלל היה נפלאות וטעימות מאוד. היינות והקוקטיילים שהוגשו לנו היו ברמה של מקצוענות לשמה וטעמם היה מעולה. לא נותר לי אלא לברך את הצוות בברכת כל הכבוד והמשיכו כך, אנחנו בוודאי שנחזור אליכם. תודה מיוחדת לדדי - בעל המקום וכן לגילי מנהל המסעדה, גיל הברמן, עידו הסומלייה וכמובן לאוסנת ומירי המלצריות הנהדרות והסימפטיות.להתראות באירוע הבא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 3 ביקורות
4.7
12/03/07

השירות מדהים כמו באירופה ממש.הצוות מקצועי, אדיב ומשרה אווירה נעימה ביותר.האוכל מעולה, יקר אבל שווה ביותר.באנו לחגוג יום הולדת ולמרות שלא הודענו מראש, קיבלנו פינוק אמיתי וקינוח נוסף על... חשבון הבית.לסיכום, בטוח נחזור וזאת ההוכחה הטובה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/01/07

שווה את המחיר. הוא לא כל כך יקר ואם יש לך שיחת עסקים חשובה בירושלים זה מקום שלא יבייש שום איש עסקים מכל העולם, גם הלא יהודים. מניסיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
28/12/06

תפריט יין אדיר. שתינו מרלו של קדש ברנע, היה פנטסטי. האוכל, היין, העיצוב והאוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
15/12/06

Lors de notre passage chez vous nous avons tout au long de notre repas mon epouse et moi ressentit une admosphere digne de prestige et de ravissement.PSest-il possible d'acquerir du foi... gras a emporter?merci de votre acceuillongue reussite.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/06

כאחד שנוהג לפקוד את המסעדה אחת לשבוע, אני יכול לומר שאני מופתע כל פעם מחדש.האוכל מעניין ומפתיע, השרות אדיב עד כי לעיתים נדמה שאני באירפה, יש סגנון גבוה ואיכויות שהולכות ומשתבחות עם... הזמן.צוות גבריאל ישר כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה