נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

רעיה - תמונה
רעיה 9 ביקורות
רעיה
4.0
09/03/15

אכלנו צהריים בפורים. מסעדה היתה עמוסה אבל קבלנו שרות מצויין ומהיר. אוכל טעים,בשר מעולה. זה כבר בפעם השניה שאנכנו באים מכרמיאל כדי לאכול במסעדה המצויינת טנדוקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארוע בר מצווה - תמונה
ארוע בר מצווה 2 ביקורות
ארוע בר מצווה
4.3
12/02/15

אסף וצוות טנדוקה היקרים, רוצים להודות לכם על שירות מדהים, על רגישות, סבלנות, על אוכל מעולה, אוירה מצוינת ואיכויות שלא מוצאים במחוזותינו. אירוע בר המצווה של משפחתנו לא... ישכח במהרה תודה מכל הלב משפחת הרצוג, כרמיאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
אירוע בת מצווה
4.8
12/12/14

אסף וצוות טנדוקה היקרים, אנו רוצים להודות לכם מקרב לב על ארוע מוצלח ומושלם מבחינתנו. האוכל, השרות, היחס, היופי, האיכפתיות, הכל היה נהדר וברמה גבוהה. תודה למרינה על הנעימות וההקשבה. ... תודה למלצרים ולצוות המטבח המקסימים שלא נחו לרגע ושרתו את האורחים בסבלנות ובנעימות. תודה לעמית על הקשר בעריכת השולחנות ותודה לך אסף על היחס והבטחון שהשרתה שהכל יהיה כמו שצריך. יישר כוח ואנו נמליץ בחום רב ירון וליאת מינדלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
אירוע בטנדוקה
4.8
14/11/14

אתמול חגגנו לבנינו בר מצוה בטנדוקה. השירות המצוין החל במפגש הראשון עם אסף בשלב הטעימות ובחירת המנות. גם לבקשה לארגן מנות עם כשרות גבוהה נמצא פתרון. בהגעה למסעדה בשעה היעודה הכל היה ערוך... ומוכן וגם בקשות לשינויים בסידור לאחר תחילת הישיבה נענו בחיוב. לאורך האירוע הוגשו מנות מצוינות כאשר כל צלחת ריקה הוחלפה בחדה /עמוסה בשניות. הבשר במנה העיקרית איכותי מאוד ונעשה במידה הנכונה בדיוק. הצוות בראשות שחף מקבל כל בקשה ופניה מצד האורחים בחיוך וממלאה במהירות. בקיצור אסף שחף ושאר הצוות תודה על הכל. יובל סיגל ומוטי מאמו

עוד פרטים
הוספת תגובה
israel.g - תמונה
israel.g 2 ביקורות
מסעדה מדהימה לאירועים! מומלץ!
5.0
29/09/14

לאחר טעימה מהסרטים החלטנו לעשות אירוע של כ-120 אורחים (מתוכם כ-30 ילדים), מעט חששנו כי אנחנו יודעים שהרבה פעמים מקומות משקיעים בטעימות אך מורידים את הרמה באירוע האמיתי, זהו אינו המקרה! ... לכל אורך האירוע ולאחריו קיבלנו אינסוף תשבוחות על איכות וכמות האוכל, לא חסר במהלך הערב אף לא סטייק אנטריקוט אחד, וכולם באיכות הגבוהה ביותר! לא התאכזבנו! יש לציין שלא אהבתי במיוחד את היין שהגיע כברירת המחדל של התפריט ומיד הציעו לנו אלטרנטיבה שטעמה לחיכי ובמחיר אטרקטיבי. השירות היה נפלא, החל מהיחס המדהים של אסף בתהליך תכנון האירוע וכלה בשירות האדיב של המלצרים. לסיכום, אני ממליץ לכל אדם הרוצה אירוע מהנה, טעים וברמה גבוהה לבוא לטנדוקה ולהנות מאירוע שבאמת מתבלט בנוף האירועים בארץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
טנדוקה- מומלץ בחום!!
5.0
17/09/14

ערכנו אתמול בטנדוקה ארוע של 65 איש והיה מקסים!! המקום ערוך יפיפיה, הכל תיקתק והאוכל פשוט מצויין. מגוון של סלטים מגרים, מנות ראשונות ובשרים מעולים והכל בשפע רב על השולחן, לא היה חסר דבר.... תודה רבה לאסף ולעמית שהיו קשובים מאוד לצרכינו. ממליצים בחום ונשמח לבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב 17 ביקורות
המלצה חמה
4.5
18/08/14

ערכנו ארוע ל-70 אורחים. ההכנות בוצעו במקצועיות,יעילות ואדיבות. לא מתווכחים על כל תוספת שהאורחים מבקשים ובכלל האוירה נעימה ומשפחתית. כל האורחים שיבחו את האוכל שהיה מעולה... ובכמויות. בקיצור- היה שווה כל שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Coral - תמונה
Coral מבקר מתחיל
בר מצווה במסעדת טנדוקה
4.5
07/08/14

חגגנו את בר המצווה של בנינו במסעדת טנדוקה ביקנעם המושבה ורצינו לשתף ולהמליץ בחום על המסעדה גם כמקום לאירוע אינטימי ומרגש באוויירה כפרית ביתית, אוכל מעולה! מנות אסתטיות, יפייפיות... ומיוחדות, טעימות להפליא. מגוון עצום של מנות בשרים משובחות וכשרות לצד סלטים ותוספות יוצאות דופן וכמובן מנות אחרונות מדהימות! (האורחים לא הפסיקו לשבח!) צוות המסעדה מקצועי, איכותי ורגיש לכל אורח ואורח. יישר כוח ! המשיכו כך! משפחת ניסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
אוכל טעים ואיכותי מאוד, השירות והניקיון פחות
3.5
02/07/14

הגענו השבוע למסעדת טנדוקה לחגוג יומולדת כפול, אחרי ששמענו טובות על המסעדה. הזמנו מקום מראש (חבל שאי אפשר להזמין מקום אונליין דרך rest אלא רק טלפוני) והגענו למסעדה לא עמוסה במיוחד בשעות... הערב המאוחרות. המקום נראה סביר מבחינת מראה, אך לא נקי במיוחד. השירותים ברמת ניקיון בינונית (וכוללים צ'ופרים של מזיקים שונים מתים על גבם), הקירות והשולחנות נראים עייפים ומלוכלכים וכך גם כלי האוכל. הזמנו מנות ראשונות ושתייה לפתיחה וכן מנות עיקריות. המלצרית לא חשבה לערוך לנו את השולחן ולהביא צלחות אישיות (כדי שנוכל לאכול מהלחם ושאר המנות) עד שהפננו את תשומת ליבה לכך. היה קשה מאוד לקבל יחס מצוות המקום על אף שהמסעדה לא הייתה מלאה וחבל שכך. האוכל היה טעים ואיכותי ביותר, לגמרי חוויה קולינרית שווה. יש מקום לשים יותר דגש על השירות והניקיון במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mazal tov - תמונה
mazal tov מבקר מתחיל
קייטרינג 'טנדוקה'
5.0
19/05/14

עשיתי אירוע עם קייטרינג 'טנדוקה' ביום ששי בצהריים בקיבוץ שדות ים. מעבר לנוף וליום שטוף השמש, אין ספק שהקייטרינג תרם רבות להצלחת האירוע. חיפשתי קייטרינג שיתאים לאוירה ולקהל המגוון מכל... העדות, לא כבד מדי, לא מתובל מדי ועם זאת שמגיע לטעם של כולם. ידעתי שאני לא מתפשרת על טיב האוכל, הטעם, צורת ההגשה וכיו"ב. עדי כהן ואסף קורן, שני חבר'ה נחמדים ומקסימים שבאו לקראתי במה שביקשתי, נתנו שירות למופת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, כשרות נאותה, והכל במקצועיות, באדיבות ובמחיר שווה לכל נפש. חוות הדעת שקיבלתי לאחר מכן מאורחיי הנכבדים שבילו בלא מעט אירועים, אניני טעם וביקורתיים, היתה מעל למצופה וכולם בלי יוצא מן הכלל נהנו, גם הילדים והמפונקים. שאפו ורוב תודות לקייטרינג ולעומדים בראשו. תעשו רק שמחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה