נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
מאכזב מאוד במיוחד לא מתאים לחגיגת בשרים(תפריט האירוח)
1.8
02/08/16

חגגנו יום הולדת בשישי בצוהריים היה מאכזב מאוד- האוכל בחלקו לא היה עשוי מספיק ובחלקו שרוף ויבש. תפריט האירוע לא מגוון ולא משתלם בהשוואה לעיסקית של הצהריים. כל זה בתמורה לסכום לא מבוטל... שהתאים יותר לצפיות ממסעדה בשרית ברמה טובה מאשר למה שקבלנו בפועל. את הפיצוי שהוצע לי(שובר למסעדה) על עוגמת הנפש בקשתי להעביר לנזקקים אני לשם לא חוזרת חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/08/2016
הזמנת מקום ל 15 איש לעסקיות שאנו מגישים בצהרי שישי, בדרך אלינו שעשית מהדרום צלצלת למסעדה לראות אם יש אופציה לתפריט לקבוצה... מכיוון שהיית בנסיעה הקריאה לך מנהלת המשמרת את כל האופציות האפשריות ואת החלטת ללכת על התפריט מסויים שאותו אכן הגשנו לכם. במהלך הארוחה הוגשו המנות בשפע כהרגלנו וכמצויין בתפריט ללא הגבלת כמות, מה שאנשים סיימו הוצאנו עוד לפי הצורך... במהלך הארוחה לפי הנוהל שאלנו מספר פעמים איך האוכל והתשובה הכללית הייתה שהכל טעים למעט הקבב... אכן הייתה בעיה עם הקבב שנעשה יותר מדי ויכול להיות שיצא קצת יבש ועל כן אנו מתנצלים ולכן גם הצענו פיצוי הולם ביותר של 800 ש"ח בשובר לפעם הבאה (הולם כמובן כי כל הארוחה עלתה לך 2000 ש"ח). במהלך הארוחה דיברת עם המלצרית הצמודה שלכם ואמרת לה בפירוש שאת מאוכזבת כי הבחירה שלך בתפריט הזה לא הייתה מוצלחת ועדיף היה ללכת על אופציית העסקיות... מה שהכי חבל לי הוא שאת האכזבה שלך מעצם הבחירה השגויה שלך הסבת לכעס עלינו שסך הכל הגשנו את מה שאת בחרת שנגיש... כפי שאמרה לי המלצרית "כולם יצאו שם מרוצים חוץ מהמזמינה" חבל לי שאת פוסלת ככה אותנו בגלל בחירה שגויה ומנה אחת שלא יצאה טוב מכל שפע התפריט שהוגש, במיוחד את כלקוחה חוזרת שכן מכירה ויודעת מה טנדוקה שווה... בכל מקרה וכהרגלנו אנו נפיק מהמקרה את הלקחים ונשפר את המערכת שלנו.
Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
נהננו מאוד היה מוצלח
4.8
26/06/16

היה לנו אירוע בר מצווה לילד . קיימנו אותו ביום שישי בצהריים. היה מדהים. גם אוכל מעולה ובנדיבות (הכל פשוט היה מאוד טעים ברמות) גם שרות מעולה .כל מה שביקשנו קיבלנו בחיוך .גם המנות... הראשונות והעיקיריות אם נגמר הביאו עוד .האורחים מאוד נהנו וגם אנחנו.הקינוחים היו מצוינים ויצאנו בהרגשה נהדרת. כל זה במחירים סבירים ביותר.גם את הארוע הבא שלנו נקיים בטנדוקה. רותם ומיכל ליאון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meira - תמונה
Meira מבקר מתחיל
מקום נפלא לכל מטרה
5.0
21/05/16

לצוות טנדוקה המקסים. חגגנו אצלכם בת מצווה - היינו למעלה ממאה אורחים. היה מקסים. טעים - כמובן !! הכל !! מנות מכובדות וגדולות שגרמו לכל אורחי להתפעל !! שרות מעל ומעבר לכל דבר. אווירה... נפלאה, רגועה. ובשיתוף פעולה מלא ונהדר איתי, האמא של בת המצווה. דאגתם לנו לכל דבר שעלה, פתרתם כל עניין ו"קפריזה" שעלתה במוחינו - בקיצור, אין מילים לתאר את השאיפה שלכם לכך שהאירוע יהיה משכמו ומעלה מארועים דומים במקומות אחרים. מחיר - בהתחשב בכל מה שקבלתנו מכם סביר בהחלט ואף זול יחסית. תודה ענקית לכם. עזרתם לנו להרים אירוע של פעם בחיים על הצד הטוב ביותר. מלאתם כל ציפיותינו והרבה מעבר. כה לחי !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rivka - תמונה
Rivka מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
15/05/16

הזמנתי אירוע ל-35 איש לחגוג יום הולדת. הציעו לנו את טנדוקה הקטנה ולא הצטערתי לרגע.היה טעים ונעים.מלצריות שירתו אותנו היטב. אני וכל האורחים שלי מאוד נהנו. ממליצה מכל הלב. רבקה

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה 3 ביקורות
תמיד חוזרים לטנדוקה
5.0
20/04/16

אנחנו בעבודה נוהגים לצאת למסעדה לארוחת צהריים פעם ברבעון. הפעם היינו 9 אנשים. זה לא הפעם הראשונה, זו היא הבחירה הכי בטוחה – קרוב וטעים. כמה שניסינו מסעדות אחרות באזור, תמיד חוזרים... לטנדוקה ! גם הפעם נהננו מאוכל טעים שהוגש במהירות. מחירים לארוחות עסקיות הוגנים. מבחר עשיר ומגוון. האווירה נעימה וחמה. אחד מהמנות היתה לא לטעמה של הסועדת, אז החליפו לה מנה ללא בירורים ועיכובים. ממליצה לכל אחד ואחת לבקר במקום וליהנות מחוויה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל 2 ביקורות
מנה מבישה ומבזה אתכם כמסעדה.
1.5
10/02/16

הגענו אליכם היום בצהריים, הזמנו מיקס זוגי 1 קג בעלות של 250 שח. התיאור היה מבטיח, המנה הרבה פחות. 3 גושים ענקיים של אסאדו שטעמם היה נורא כאילו בושלו וחוממו מס פעמים בעבר, 2 קבבונים... קטנים, 2 חתיכות סינטה קטנות ביותר, ואנטריקוט אחד לא גדול אשר נחתך ל 3 חתיכות קטנות.. הכל היה בקטן למעט המולארד אשר דווקא הוא היה אמור להיות מוגש בחתיכות קטנות, דווקא הוא הוגש ב 2 גושים גדולים בלתי ראויים לאכילה. מחיר מוגזם למנה שבושה להגיש. כף רגלנו אצלכם לא תדרך בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/02/2016
היי ענבל, לאחר שחקרתי את המקרה וגם הייתי מעורב במקרה אתמול. ארצה לעשות קצת סדר בדברים.התגובה שלך נורא קיצונית וקשה לאור ההתנהלות שלנו איתך המיקס פרמיום מכיל 1 ק"ג בשר שיש לציין שאכלתם אותו במלואו. לאחר שאנחנו למדים את טעמו של הלקוח שלנו אז ברור שהאסדו יהיה בכמות גדולה ביחס לקבב ולידע כללי אסאדו מוצר הרבה יותר יקר מקבב!! לאחר שקראת למלצרית והחלטת שאת רוצה עוד אנטריקוט כי לטענתך אין שם מספיק למרות שהכל שקול.הוצע לך או עוד אנטריקוט או קינוח ושתייה חמה. אתם בחרתם בקינוח ושתייה חמה שניתן לכם.התייחסנו, וטיפלנו! יותר מזה אין לנו מה לעשות, בטח שתגובה כזאת קיצונית לא במקום.לגביי המחיר שאמרת, 125 שח לאדם שכולל מנה ראשונה, לחם, שתייה קלה, חצי ק"ג בשר לאדם ותוספות. זה מחיר שווה והוגן גם לדעת רבים מלקחותינו.מתנצל שוב למרות שלא יודע על מה כפי שעשינו כבר במסעדה.
Jackie - תמונה
Jackie מבקר מתחיל
מצויין
5.0
13/12/15

הזמנתי אירוע לערב גיבוש עבור העובדים במפעל. הכל היה מצוין. האכול היה טעים, מגוון, ובשפע. קבלנו שירות מהר ונדיב. האירוע התנהג בדיוק לפי ההזמנה. כל הכובד! ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
מצוין.
4.5
05/07/15

אכלתי במסעדה במסגרת אירוע פרטי והיה נהדר! ישבנו בחלל נפרד בו היתה לנו פרטיות לדבר לנאום להקרין על מסך סרט. בכל שלבי האירוע היתה מלצרית שלא זזה מהחדר ודאגה לכל מחסורינו. האוכל היה מעולה!... מנות ראשונות פשוטות וטעימות ובשפע. לעיקרית קיבלנו פלטות לוהטות של קבב צ'וריסוס ופרגית והכל היה מאוד טעים וגם בשפע! את הקינוח אני לא זוכר כי ממש לא היה בו צורך :) מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
אירוע במסעדה
5.0
28/04/15

חגגנו בטנדוקה מסיבת ברית והיה נהדר! האוכל היה מעולה והוגש בנדיבות, הצוות נעים ורגוע, וכל האווירה היתה מקסימה. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור אבני - תמונה
לימור אבני 8 ביקורות
היה מצויין
4.5
09/04/15

בתאריך 29.3.15 תכננתי טיול לחברות הצוות שלי בעבודה. לא ידעתי בדיוק כמה נהיה והתקציב שלנו היה מוגבל. אסף בנחמדותו ומקצועיותו עזר להתאים לי תפריט לפי התקציב, היה זמין תמיד, ביום המדובר... חיכה לנו צוות מלצרים מיומן, האוכל היה טעים ובשפע והוגש במהירות. שאפו!!! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה