נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

אבי קדוש - תמונה
אבי קדוש מבקר מתחיל
טוב מאוד
5.0
09/08/20

ביום 06.08.20 עשינו במקום אירוסין +חינה לבת. קיבלנו שירות אדיב עם התחשבות בכל מה שהיה חשוב לנו לצורך כך. הכנת שולחן מיוחד למצרכי החינה. אוכל טעים ובשפע. כשרות ברמה גבוהה כפי שביקשנו.... יחס מצויין מאסף הבעלים. ממוטי המשגיח כשרות ומכל צוות המלצרים והעובדים וכמובן יושר ואמינות מכולם. אסף הקפיד על כללי התו הסגול. תודה רבה לאסף ולכל צוות העובדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon  - תמונה
Alon 2 ביקורות
מסעדה טובה ויקרה יתר על המידה.
2.8
24/04/19

מסעדה כשרה ומוצלחת. באנו בפסח. היה אוכל מצויין. מאוד מאוד מאוד מאוד יקר. ה המסעדה לא היתה עמוסה אך בלט רעש מהסועדים בשולחנות האחרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat 8 ביקורות
משפחתי ונעים
4.5
27/01/19

ישבנו בטנדוקה ביום שישי האחרון 25.1.19 במסגרת יום כיף לצוות. השירות היה מעולה, לא מעיק מדי ועם זאת נוכח, כך שלא היה חסר דבר. האוכל היה בשפע והגיע מהר. רוצה להודות לשחף המקסימה -... ששיגעתי אותה עם שינויים בהזמנה והיא הייתה סבלנית ושירותית לאורך כל הדרך. רוצה להודות גם לשקד, האחמשית, שדאגה לנו, למרות שהמסעדה הייתה מפוצצת. כשמגיע- מגיע! תודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
סטייק האוס שווה
4.3
25/01/19

בהמלצת חבר עצרנו במקוםבחזרה מהחרמון. 4 דקות נסיעה מהכביש הראשי, בתוך המושבה עם חניה בשפע. המקום מעוצב יפה, הצוות יעיל ואדיב. התפריט בהחלט מגוון , בעיקר בשרים + דג למי שחייב. היתה עסקית... ערב עם תמורה מצויינת לכסף. האנטרקוט היה בין טוב לטוב מאוד. הסביצה בפתיחה היה טוב מאוד. בהחלט אופציה טובה באיזור. בהחלט יש חשק לנסות מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
עסקית מצויינת
4.8
05/08/18

הגענו בשעת צהריים מאוחרת והמסעדה היתה מלאה למדי. השירות היה יעיל אם כי חסרו מנות בתפריט. האוכל היה טעים ומשביע והמחיר מאד הוגן. אכלנו חציל עם בשר ואמפנדה עם בשר לראשונות. סקלופיני עוף... ותבשיל עוף עם קארי לעיקריות. לא נשאר מקום לקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
נקי ורגוע
5.0
06/05/18

מנות מאוד מאוד גדולות ומשביעות הכל מגיע כיד המלך שירות מעולה מפנים ומנקים את השולחן כל הזמן תענוג של ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
uria - תמונה
uria 2 ביקורות
מצוין!!
4.0
14/12/17

הזמנו שתי פלטות וזה הספיק לחמישה סועדים והבשר מאוד איכותי וטעים! מומלץ לארוחה משפחתית ולקבוצות. השירות היה מאוד טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 40 ביקורות
מסעדהטובה מאוד רצוי לבוא לא בעומס
2.8
11/04/17

הגענו ביום שישי עת היו במסעדה ארועים ולכן שמו אותנו באזור נפרד- קצת לא נעים כי היה תחליה ריק ורק אחכ הגיעו עוד. שירות מצויין. מנות סהכ טעימות, מחיר יקר. זה לא ממש המסעדות היוקרתיות בתל... אביב אבל עומד בקריטריון של מסעדה ברמה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai מבקר מתחיל
מעולה, נחזור לשם !
5.0
06/03/17

עשינו אירוע בת-מצווה לילדתנו. יש לציין שכל הליווי, מרגע ההחלטה לעשות שם את הארוע, לווה ע"י שחף במקצועיות רבה, באדיבות ובסובלנות ! בערב האירוע, השירות היה מצויין, כל הצוות היה אדיב... בניהולה של לאה ונענה לכל שאלה/ בקשה שלנו. האוכל היה מעולה !! טעים, נראה מצויין. קיבלנו חוות דעת מהאורחים שהאוכל היה מצויין וטעים. מנות נדיבות ודאגו למלא כל הזמן את הסלטים והאוכל. השירות היה מהיר, האווירה היתה כייפית, כפרית. סה"כ המחיר היה הוגן ושווה לכל נפש. *טיפ קטן: מומלץ לוודא ביום הארוע כי מע' ההגברה תקינה. מומלץ בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igor - תמונה
Igor מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
21/10/16

בערב חול המועד סוכות, 18.10 באנו לארוחה משפחתית. הזמנו מנות בשר שונות וכולן היו מאוד טעימות ועשויות במידה מדוייקת, כפי שהזמנו. המנות היו נדיבות ומעוצבות יפה והיה פשוט תענוג לאכול. זמן... ההמתנה היה קצר במיוחד ושירות נפלא. האווירה הייתה נעימה וכפרית והמלצרים היו מאוד נחמדים. תודה רבה יצחק ומשפחתו.

עוד פרטים
הוספת תגובה