נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/11/07

עשינו מסיבת הפתעה ליום הולדת 50 נהנו מיחס מדהים אוכל מעולה שירות אכפתי ומפנק והכי חשוב המפגש עם אסף המנהל הזכיר לי שיש אנשים מדהמים בעולם תודה מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/11/07

הגענו למסעדה במקרה אחרי ביקור בעין אמי (עין חשרת) שבין יוקנעם מושבה לקיבוץ הזורע (שווה ביקור בפני עצמו). בפנים היה ריק והמלצריות התכוננו לארוחת הערב. המקום שכנראה שהיה פעם אסם תבואה... מעוצב יפה עם רצפה ושולחנות מעץ. החלטנו להתיישב. היה יום ראשון בין ערביים כך שעוד הספקנו ברגע האחרון להנות ממחיר העיסקית בהמלצת המלצרית החביבה. האוכל הפתיע לטובה. אצבעות הכבש היו מעולות. אלו קבבונים מצופים בבצק דק מוגשים עם טחינה בשני צבעים. תענוג. הסלט הירוק היה טרי והיה טעים ומעניין תודות לתוספת הפירות והאגוזים. גם הזמנו את מרק היום, מרק פטריות, שהיה מצוין. למנה עיקרית לקחנו פרגיות על פירה (ביקשנו במקום על אורז) שהיה רך וטעים. קיבלנו גם את יין הבית הטעים כחלק מהעסקית. אחת ההפתעות הנעימות היא מנת ביניים של סורבה מנגו בכוסית זכוכית קטנה ששמרנו אותה בצד כמיני קינוח שסגר את הארוחה הטובה. בתור תל אביבים שרגילים למסעדות הטובות של העיר הגדולה חזרנו הביתה מופתעים לטובה ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/10/07

מסעדה מצויינת, אם כי המנות קטנות. האוכל טעים מאוד- אנטריקוט משובח ומנת כבדי עוף ברוטב על מצע פירה היו מצויינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
09/10/07

למרות כמה ביקורות לא טובות שקראתי על המקום החלטתי לנסות ולהסתמך על ההמלצות הטובות שהיו באתר ואכן הניסיון היה שווה ואפילו שווה בגדול!!! המסעדה מעוצבת נהדר המלצרים נעימים והאוכל משובח.... ישבנו 3 זוגות חברים בדרך לסופ"ש בצפון ופשוט נהננו מהכל. מנת האנטריקוט שהזמינו בעלי ועוד חבר הייתה אחת הטובות שטעמנו (ואנו מהיוצאים למסעדות באיזור מגורינו) בקיצור שווה להיכנס ולהתענג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
18/09/07

צר לי לשבור את שרשרת המחמאות אני היגעתי למסעדה כתוצאה מהמלצות רבות לה זכתה המסעדה באתר זה. האווירה היתה בהחלט נעימה ההגשה פשוטה ואסטטית. לקחנו ארוחה עסקית שכללה מנה ראשונה קבבוני טלה... ברוטב טחינה היה מ ע ו ל ה ומנה נוספת טפסים שהיו די טעימים בהחלט טריים לחם הבית עם מטבל טעים ושום אפוי מתקתק - עד כאן היה נפלא. ואז באה המנה העיקרית ה מ א כ ז ב ת מנה אחת היתה סטייק פילה על מצע פירה והמנה השנייה סטייק סינטה עם ירקות אפויים כולל שני רטבים: האחד פלפלת והשני תאנים ביין - הסטייקים היו קשים ולא ממש אכילים. חלקים מהבשר לא נבלעו כי היו קשים. רוטב הפלפלת היה דלוח רוטב התאנים ביין היה נפלא. לקינוח לקחנו פאדג שוקולד שהיה די טעים עם תה ונענע. בתוך הכוס נמצאו חרקים. בקיצור לא כל כך הצליח לנו. האם יש הצדקה לחזור לשם? שיפטו בעצמכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאורה - תמונה
ליאורה 6 ביקורות
4.7
15/07/07

הגענו בעקבות ההמלצות באתר ואכן לא התאכזבנו.מסעדה בצפון שבהחלט משתווה למסעדות במרכז- רק בלי האוירה הלחוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/07/07

לפני כשבוע יצאתי עם אישתי לארוחה רומנטית במסעדת טנדוקה שאליה הגעתי על ידי המלצות של חברים ואני חייב לציין שהאוכל פשוט גרם לי לחזור לאחר יומיים עם כול חבריי. כול הכבוד הצלחתם להפתיע... אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/06/07

הלכנו לנסות בעיקבות הסדר סיבוס. נביא לשם את כל החבר'ה!! מדהים, נעים, ויותר מכל-טעים!! יישר כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
JP - תמונה
JP 3 ביקורות
4.7
08/03/07

מקום מעוצב ומסוגנן. כלים נאים ומנות מעוצבות משמשים כרקע לאוכל מעולה שכמוהו מזמן לא טעמתי. שירות אדיב הנותן תחושה של "רק לכם חיכינו".מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/03/07

הגענו במיוחד מהמרכז ואכן היה שווה נסיעה. המלצרים אדיבים ולא חוסכים בהסברים על כל מנה ומנה. פלטת הבשרים הזוגית מעולה, את מאפה תפוח האדמה והבטטה פחות אהבנו, אך חוץ ממנו הכל היה פשוט... מצויין. המקום מעוצב יפה, המושבה מקסימה והאווירה מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה