נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
פשוט גן עדן!
4.3
26/02/13

זוהי הפעם השניה שלי במסה בטווח של כמה שנים, נורא חששתי שהזכרונות הטובים מהפעם הקודמת יהרסו, שמחתי לגלות שלא כך, האוכל מעדן, האווירה מצויינת ותודעת השירות מצויינת, חבל שזה לא כך בכל... המסעדות, אני כבר מחכה לפעם הבאה שלי במסה!! לגבי המחיר אני לא אובייקטיבי כי קיבלתי כמתנה את הארוחה במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rivky - תמונה
Rivky 2 ביקורות
הייתי היום עם בעלי לארוחת צהריים
2.8
17/02/13

המסעדה מאוד נעימה. השירות בסדר ולא יותר. האוכל מעדן אלוהי, אבל מנות קטנטנות. תפריט הקינוחים מאכזב. ציפיתי לקינוחים מיוחדים שלא אמצא בכל מקום. מחיר היינות מופרז, במיוחד לאור העובדה... שהרבה יינות הם מיקבים בישראל. למה יין שאני יכולה לקנות לקנות בסופר ב- 100 שח , עולה שם מעל 300??? בקיצור- אוכל טעים, אבל כל המסביב אכזבה. לא אחזור לשם יותר, זה בטוח. אם היה לי מספיק אומץ, לא הייתי משאירה טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tanya - תמונה
tanya 4 ביקורות
אחד ממסעדות הכי טובות בארץ
5.0
27/01/13

הינו ביום שישי בערב קבוצה של חברים . נהננו נכל רגע , אוכל היה מדהים , שרות מצוין , מחיר יקר אבל סביר למסעדה ברמה כזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב ונטע - תמונה
אביב ונטע 7 ביקורות
אוכל מעולה, "אווירה" בעייתית מאוד
3.3
10/01/13

נתחיל מהטוב- האוכל ברמה מדהימה. המנות הראשונות היו בגודל מדויק בשביל לפתוח את התיאבון אבל לא למלא יותר מידי. נתח הקצבים היה עשוי היטב וכך גם הרביולי. כל המנות הביאו ערך מוסף בתוספות או... ברטבים וללא ספק ניכרת ההשקעה. המחיר עצמו גם הוא סביר ביותר- יצא לי לאכול לא פעם במסעדות יקרות יותר עם רמת אוכל דומה. השירות עצמו היה טוב אך לא מצוין. ניכר כי המלצרים הכירו היטב את המנות וידעו לענות לכל השאלות שלנו. ההמלצות שנתנו היו טובות וההגשה בוצעה בצורה מקצועית ביותר. אין הרבה תלונות אך מעבר לכך שהם עמדו בכל דרישות הבסיס של מלצרים במסעדה כזאת לא הייתה הרגשה של הגשה אישית. אף שהמסעדה לא הייתה מלאה לא היה מלצר אישי שליווה אותנו ועברנו כחמישה מלצרים שונים כשהיחיד שהציג את עצמו פגש אותנו רק פעם אחת נוספת במהלך הארוחה. הבעיה היא כל מה שמסביב: 1. חניה- אין סידור חניה, צריך לחפש ברחוב. אין שירותי החניה שנדרשים במקום שלא דואג לחניה במרכז תל אביב. 2. לא מתאים כל כך לזוג- אין אינטימיות. הישיבה, אפילו בשולחנות הנפרדים, היא בצמוד לאנשים אחרים ואם במקרה יושבים לידך אנשים קצת רועשים, משפחה או כל מי שאיננו באווירה זוגית זה יכול לקלקל. 3. הכי חשוב לי, אף שאולי לא מפריע לאחרים, בגלל חדר העישון צמוד, בכל המסעדה יש ארומה קלה של עישון. לא מדובר בריח חריף וחזק, אך למי שרגיש לעישון הדבר מפריע מאוד, בייחוד בזמן האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
מעולה
4.5
05/01/13

פעם ראשונה שלנו במסעדה. הגענו אחרי המלצה חמה של חברים. השירות היה מצויין, האוכל היה מדהים, המחיר קצת יקר, גם של היין, אבל האוכל ברמה כל כך גבוהה שזה שווה כל שקל. ראשונות שאכלנו: ניוקי... סרטנים, ופורטבלה על פולנטה. עיקריות: לחי עגל, מוסר על רביולי בצלים. קינוח: סובלה פקאן. יין: בלנד של יקב שבו. הכל היה ממש ממש טעים ובדיוק במידה (לא קטן ולא גדול מידי). המלצרית ג'ויס המקסימה סיפקה לנו ערב מהנה במיוחד. בטוח נחזור. בן ולילך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
ארוחת יום הולדת מדהימה
5.0
02/01/13

חגגתי עם משפחתי יום הולדת בשישי שעבר. הצוות מקצועי ונחמד, המנות מעולות במיוחד מנה ראשונה כבד אווז בשוקולד אין דברים כאלה. אצלינו כל אחד סובל מ'הפרעה' אחרת, אחד לא נוגע בלקטוז שניה... צמחונית וכך הלאה.. כל אחד מצא מנה לטעמו והיה מרוצה מאוד! המחירים סבירים ביותר, לפחות בשעות הצהריים כשאנחנו ביקרנו שם. בקיצור אנחנו נחזור על בטוח. בתאבון !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ornit - תמונה
Ornit 9 ביקורות
חגגנו במסה
4.3
29/12/12

שורה תחתונה: היה מדהים. מרגע הזמנת השולחן, השירות, האוכל, האווירה, הכל היה ברמה הגבוהה ביותר. היינו 6, חגגנו יום הולדת. אחת מאיתנו היתה "צליאקית". המודעות למגבלה היתה מפתיעה. לא דווחנו... שאנו חוגגים ובכל זאת הגיעו לשולחן עוד 2 מנות אחרונות, מתנת השף. כל הכבוד. חייבת לציין את ג'ויס, ששרתה את השולחן שלנו במקצועיות, בהקשבה , בחיוך , (ואף התנצלה שאין לחם ללא גלוטן ) וכן את אורן שהמשיך את המשמרת. האוכל: כל המנות היו מעולות. במיוחד נתח קצבים ולחי עגל. מנת הקובה סלק גם כן היתה מעולה. המחיר אמנם יקר מאוד אבל כנראה שבשביל כזו מקצועיות וכזו חוויה צריך לשלם. עוד נשוב לאירועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eva - תמונה
eva מבקר מתחיל
בילוי במסעדת MESSA
4.8
20/12/12

ביקור זה הסב לי ולחברי חוויה מהנה במיוחד. האוכל היה טעים ונמס על החייך . כל המנות היו מושלמות! המסעדה מעוצבת בטעם ונוחה מאד! המוזיקה ברקע שקטה ונעימה. השרות מצויין! רואים שמושקעת מחשבה... בכל פרט וגם המחירים שפויים !! כייף אמיתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון מבקר מתחיל
נהדר
4.0
23/11/12

חגגנו יון הולדת בארוחה עסקית, לקקנו אצבעות מכל המנות, השרות מעולה. היה קריר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
מדהים
4.5
20/11/12

היינו שם כבר פעמיים בהפרש של חודש, וכל אחת מהפעמים הייתה מעולה. חבר שלי שבד"כ לא כ"כ מגוון בטעמים אכל ונהנה מהכל. השירות היה נעים וחייכני למרות היוקרתיות. פעמיים פונקנו בגלידת קוקוס... ובפעם האחרונה גם ביין קינוח. רק הערה אחת: הודענו שאנחנו יוצאים לעשן כשסיימנו את הראשונות וכשחזרנו העיקריות כבר היו על השולחן... מודה שזה פחות נעים. בשתי הפעמים, אגב, היינו בעסקית. מודה שזה יצא לא זול(בסביבות ה-500 לארוחה מלאה), אבל יש סיבה לכך שכיף לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה