נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

מורת דרך - תמונה
מורת דרך 4 ביקורות
רוצו לשם!
4.8
28/04/16

היינו 7 אנשים, כל אחד הזמין משהו אחר, וכל מנה הייתה פשוט מעולה. היחס מעולה, השרות טוב, המקום מרווח ונעים, האוכל - מדהים. בקיצור - מקום לחזור אליו ולהמליץ בחום! המחיר לא זול, אבל תמורה... מלאה לעלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 7 ביקורות
כרמים - מסעדה ששומרת על רמה טובה
3.8
26/03/16

ישבתי במקום עם חבר בשבת בצהריים, המקום היה מלא, ויחד עם זאת האווירה נעימה והשירות מצוין. לפני שהגענו קראנו חוות דעת שליליות על המקום, ובאמת חשבנו אם להגיע או לא - והחלטנו לתת... צ'אנס. האוכל טעים, מנות יפות, השירות ממש טוב. בסך הכל עמד בציפיות ונהנינו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia מבקר מתחיל
מאכזב מאוד מאוד
2.0
05/03/16

לאחר 5 שנים חזרנו למסעדה שמאוד אהבנו והתאכזבנו בגדול. שרות בינוני ומטה. האוכל.... הגענו בשעה 11:30 והתבשרנו שגיש רק ארוחות בוקר. הזמנתי אומלט עם חזה אווז מעושן, קיבלתי חביתה טיפה שרופה... ללא זכר לחזה אווז, היה בה טיפה בצל סגול. הארוחה מגיעה עם מטבלים... לדעתי מסעדת שף שמכבדת את עצמה יכולה להשקיע מחשבה ולא להכיחש גבינת שמנת, שמנת זיתים וטונה מעורבבת עם גמבה... עם האורוחה. הגיעה סלט קצוץ שהיה בסדר ופוקצ'ה שהיתה טעימה לשם שינוי. קפה הפוך הגיעה בכוס של אספרסו ארוך והיה קר, ביקשתי נטול כי אני רגישה לקפאין ואחרי שסיימתי וקיבלתי בוסט קפאין הבנתי שמטול הוא לא... לסיכום. אכזבה גדולה לצערי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar מבקר מתחיל
אכזבה מהשירות ומהיחס
3.5
28/01/16

מסעדת כרמים מאוד אהובה עלינו ואנו מבקרים בה רבות. היום בצהריים לצערנו הרב התאכזבנו מאוד. המסעדה הייתה חצי מלאה כך שלא היה עומס רב. לקח כ-10 דקות עד שניגשה מלצרית לקחת מאיתנו הזמנה.... המנות הראשונות הגיעו בזמן סביר. הכרובית שהזמנו הייתה מאכזבת, לא נראתה טוב ולא הייתה טעימה בכלל. לאחר המנות הראשונות חיכינו כחצי שעה (!) למנות העיקריות, כאשר אף מלצר/מנהל משמרת לא ניגש ומסביר למה יש עיכוב או מתנצל. לבסוף הגיעו המנות העיקריות והתלוננו באוזניי המלצר (שנראה היה כמנהל המשמרת) שלקח המון זמן. הוא אמר שהוא יודע והיה עיכוב במטבח. בזה נגמר העניין. היינו מצפים ממסעדה טובה וותיקה ככרמים לפחות להציע לנו פיצוי צנוע על מנת שנצא בהרגשה טובה. אנו סועדים שבדרך כלל ממש לא מתלוננים ולא מבקשים כל פיצוי. אז לתשומת לבכם כרמים- לשפר את השירות ואת התשומת הלב ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרגא - תמונה
שרגא 2 ביקורות
בושה
1.0
12/12/15

היום בשעה 11:30 שני זוגות בקרנו במסעדת כרמים בסגולה. הזמנו מקום מראש מה שהיה מיותר כי המסעדה הייתה במחצית תפוסתה מלצרית קבלה את הזמנתנו ואכן מיד קבלנו לשולחן מתאבנים לחם ושתייה.... המתנו 25 דקות שבמהלכן פנינו מספר פעמים למלצרית ולמנהלת המשמרת. לאחר הפניה החמישית אכן הוציאו לנו רק 2 מנות מתוך ה4 שהזמנו. שוב פנינו למנהלת המשמרת שהבטיחה לטפל בנושא. לאחר עוד 10 דקות חזרה מנהלת המשמרת ואמרה לנו שיש בעיה עם שתי המנות הנוספות (חביתה שומו שמיים, חביתה) ולאלה האם להוציאן . לאחר ששתי מנות הוצאו והתקררו במהלך ההמתנה בקשנו לסיים את הארוחה הביאו לנו עוד קפה ואמרו שלא נשלם בעבור הארוחה וכי הם מאוד מתנצלים על התקלה ואי הנוחות שנגרמה לנו שני זוגות חברים שרק רצו לאכול ארוחת בוקר מאוחרת במסעדת כרמים בסגולה . השארנו דמי שרות למלצרית ויצאנו רעבים מהמקום. אנו לא נבקר עוד במסעדה. בושה פשוט בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
טעים וטוב
4.8
28/09/15

שבנו לארוחת ערב.זו חוויה לראות מוסד ששומר על רמה גבוהה לאורך זמן.אין הפתעות.הגלילות סינטה טובות ומיוחדות. הים יבשה ממש חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
מנה מנצחת!!
4.5
08/06/15

בתאריך 5.6.15, יום שישי בשעות הערב הלכנו אני ובן זוגי למסעדת כרמים. שמרנו מקום בטלפון ובאמת שמרו לנו מקום נחמד מאוד פינתי ושקט. המלצרית הייתה אדיבה והמליצה לי על מנה שנקראת קולומביאן... מיט והקשבתי להמלצתה. אני חייבת לציין כי המנה פשוט מדהימה!!!!! עלות המנה 139 ש"ח אך מדובר על מגדל בשרים המורכב מנתח אנטקירוט, נתח פילה בקר ונתח כבד אווז, מדובר על מנה גדולה מאוד ומשביעה!! לצד הבשרים מוגשים תפו"א צלוי ובטטה אמנם האנטריקוט שביקשתי במידה M והגיע MW היה קצת עשוי מדי אך ההרכב של כל המנה היה פשוט מושלם. הפילה בקר עסיסי וטעים והכבד אווז גדול. פשוט מעדן! ממליצה לנסות את המנה בן זוגי הזמין אנטריקוט וגם נהנה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מצויין
5.0
02/06/15

סעדנו בשבת האחרונה במסעדת כרמים. האוירה במקום רגועה ונעימה, המסעדה מרווחת, ולמרות שהיתה עמוסה בסועדים, לא היתה הרגשה של דוחק או רעש.. מנת הניוקי עם פטריות ופלפל קלוי היתה טעימה מאוד,... שירות המלצרים מזמין וחייכן והמחירים יותר מהוגנים. כמובן שנחזור שוב ונמליץ הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחת חג
4.5
24/05/15

הגענו לארוחה בשבועות.הרעיון לתפריט חג מוצלח מאוד.אנו מקפידים להגיע למסעדה כל תקופת זמן.כמו בכל מסעדה מוצלחת אין הפתעות תמיד זה טעים , טוב עם אוירה נינוחה. נמשיך להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
טעים
4.3
01/03/15

חגגנו יום הולדת במסעדת כרמים, רכשנו 2 שוברים מגרופון של ארוחה זוגית, הזמנו לראשונות את הפטריות מוקפצות, קרפצ'יו, סלט כרמים ופטה כבד, לעיקיות לקחנו פרגיות, דג סלמון שמגיע עם קרם בטטה... ופילה דניס. מאוד נהננו מהאוכל ומהשירות. הפילה דניס היה מלוח מאוד אז מיד בלי לשאול שאלות החליפו למנה חדשה לא מלוחה. שירות אדיב ומהיר. אוכל טוב ומבחר יינות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה