נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

Shay - תמונה
Shay 7 ביקורות
חוויה נעימה וטעימה
3.8
29/12/18

מגוון מנות כך שכל אחד יכול למצוא מה חאכול. מקוריות במנות ובכמות מספקת. אווירה נעימה ושירות מהיר. שירותים נקיים, חנייה צמודה בחינם. בהחלט הייתה חוויה נעימה. מחירים סבירים (לא זול)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanner - תמונה
Hanner מבקר מתחיל
הכזבה
2.0
03/11/18

אבלנו 5 סועדים. מנות קטנות כח התוספות - חוסר נדיבות. שירות גרוע, המלצרים / מלצריות מגיבות באיחור לכל בקשה. לא מצדירק את הממחיר. לצערי הרב .הכזבה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 28 ביקורות
לא אמליץ לאחרים
3.0
25/10/18

הגענו אני והמחלקה בעבודה לארוחת צהריים לחגוג עזיבתה של עובדת. הם החליטו ללכת למסעדה בעקבות המלצות. המנה הראשונה שהזמנתי הייתה פטריות פורטובלו, אשר היו מתוקות-חמוצות. הטעמים לא השתלבו... ביחד והיה מוזר. בזמן הזה אחד קיבל סטייק מדיום שהיה רייר. ההגשה המשיכה והמנה שהזמנתי (פילה סלמון) שחתה במרק שמנת כאשר עור הסלמון היה שרוף. אחרים שהזמינו סטייק מדיום קיבלו על סף WD. המחירים מופקעים והמנות מאכזבות. השירות מנגד היה טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel - תמונה
rachel 2 ביקורות
נעים וטעים מחירי תא
4.0
19/10/18

הגענו ב14.00 לאחר הזמנת מקום. מיד הושיבו אותנו. התחלפה המלצרית לא נורא. הזמנו שלוש מנות כולן נהדרות. בקלאווה טלה פטה כבד ופסטה פירות ים. מנות נדיבות עשויות כהלכה. נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
תענוג לחגוג 70 למדינה
5.0
19/04/18

לא היינו כמה שנים.המסעדה מדהימה.שומרת על הרמה.אוכל מגוון טעים ושירות יוצא מין הכלל.אני בטוחה שעוד נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
נפלא ומומלץ
5.0
14/04/18

אכלנו ארוחת בוקר בשבת בגינה - 6 סועדים. השרות היה מעולה, מנות מצוינות, אוירה טובה. איפשרו לנו להביא כלבה קטנה לגינה- לא אפשרי בכל מקום... היתה חוויה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 12 ביקורות
לבדוק אפשרויות אחרות, יש מעט, אבל זה יקר בטירוף! וזה לפני יין וקינוחים. העסקית הכי לא משתלמת באיזור..
3.0
11/02/18

ביקרתי השבוע עם ביתי אחה"צ, קיבלנו את תפריט העסקיות, שהוא בעצם מחיר מנה עיקרית וכולל מנה ראשונה ושתיה. מה שהופך זאת לעסקית הכי יקרה באיזור בכל קנה מידה ( המבורגר ב-79 ש"ח לפני תוספות!!... עם תוספות מגרד את ה-100 שח.. יקר !!), הבת הזמינה המבורגר, אני הזמנתי אסקלופ עוף, ולשמחתי ראיתי שאחרי שנים רבות שהאורז היה 'מוקצה' במסעדה, הוא מופיע בתפריט הדגים, מאחר ואינני חובב תפ"א, שמופיעים בתפריט בכל הוואריציות האפשריות, ותמיד המרתי זאת בירקות מוקפצים, שאלתי אם אפשר לקבל את המנה עם אורז, המלצרית הלכה לבדוק, חזרה, הלכה שוב, חזרה ואמרה 'בודקים' (בכל זאת החלטה הרת גורל!), ואז הגיעה מנהלת המשמרת ולחשה לי בהבעה של עצירות מה, ש'אכן לא מקובל, אבל לפנים משורת הדין אקבל את המנה עם אורז'.. לצערי המנה היתה בינונית ביותר, תוספת האורז היתה קערית קטנה והפוכה על הצלחת (על זה היתה כל ההתלבטות ?) המנה קטנה עד בינונית, והרוטב פשוט לא טעים לטעמי..או בקיצור, לא משביע! 220 ש"ח לשתי עסקיות כולל שירות. אכן, המסעדה וותיקה ביותר, ובעלת שם נרדף לאיכות (לפחות היתה..), אבל למעט ארוחות רומנטיות, התענוג כל כך יקר והאיכות כבר בינונית משהו.. ש.. לא עוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי מבקר מתחיל
ממולץ מאוד
4.5
23/12/17

היה ממש כיף! אוכל מצוין שירות מעולה ואוירה כיפית. ממולץ בחום! אנחנו ישבנו על הבר, וממש נהננו המחיר יקר, אבל שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
מסעדה מצוינת ונעימה
5.0
02/11/17

המקום נעים מאד, האוכל מצוין, השירות אדיב וקשוב והמחיר בעסקית סביר מאד. אנחנו אוכלים שם מידי פעם ובכל סעודה משתכנעים לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
כגודל הציפיה גודל האכזבה
2.3
10/09/17

הזמנתי 2 מקומות לשישי בערב ה-1 בספט' 17, השרות היה טוב לכל אורך הערב, אבל חיכינו המון זמן למנות העיקריות לפחות חצי שעה, בני שחגג יום הולדת הזמין ריב פריים של 450 גר', המלצרית אמרה שהעצם... תשקול בערך 50 גר', אבל לאמיתו של דבר העצם הייתה ענקית, הבשר בשולי העצם לא ניתן לאכילה, כי הבשר שהוזמן ברמת מדיום הוגש ברמת מדיום רייר כך שהיו חלקים לא אכילים כולל שולי העצם , 175 ש"ח על מנה זו, פשוט חבל על הכסף, הייתי מוכנה להשקיע אבל נשארתי עם טעם מר בפה, המנה שלי - פילה שהוזמן ברמת מדיום הוגש ברמת מדיום רייר אבל היה טעים מאד. התוספות ל-2 המנות היו שעועית ירוקה קלויה וכמה חצאי עגבניות קלויות, אותה תוספת אגב שקיבלנו במנות הראשונות, ציפיתי למעט יותר יצירתיות, לבירה - שליש טובורג- לטענת בני המומחה היה טעם לוואי... כל החשבון כולל מנות ראשונות של 1) פטריות מסוגים שונים ברוטב שמנת ו2) שרימפסים גדולים (4 חת' בלבד) כוס יין ירדן וקולה= 486 ש"ח... לא משהו שהייתי רוצה לחוות שוב ולכן גם לא יכולה להמליץ לאחרים, כי המסעדה מתהדרת ברמת מסעדת שף אבל רחוקה מלהיות כזו...

עוד פרטים
הוספת תגובה