נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/09/06

זה היה הביקור הראשון שלנו בכרמים. היה ממש טעים, מומלץ בחום!!! מלצרים נעימים ולא פלצנים, ממש כייף. תודה על ערב מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/09/06

הגעתי למסעדת כרמים לאחר המלצות רבות שקיבלנו מחברנו שגרים באיזור. השירות היה מקצועי ואדיב, צוות חביב של מלצרים חברותיים ששמחים לשרת ולהעניק תחושה ביתית. משך ההמתנה למנות היה סביר וכמובן... תוך כדי הוצע לנו יין בייתי וכן המנות הראשונות היו מעולות!!! מתכון מנצח לראשונות - פטריות בגריל, לחם הבית, פטה כבד וסלט ירקות. את העיקריות לקחנו אסקלופ עוף, אנטריקוט שהגיע פרוס על חציל קלוי, דניס ופילה בקר. כל 4 הסועדים היו מרוצים ושבעים מהמנות והתוספות, תפו"א אפוי שהגיע נגמר ובעלי חפץ בתוספת, המלצרית מיהרה להביא מנה נוספת בלי להסס!!! אל שלב הקינוח הגענו מפוצצים לגמרי והמלצרית ממש הכריחה אותנו לחלוק לפחות קינוח אחד מה שהתברר כעצה נבונה, היה טעים!!! יצאנו מרוצים מהשירות האדיבות והאוכל המעולה!!! תודה רבה על ערב נעים וטעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא  - תמונה
גיא מבקר מתחיל
3.7
09/09/06

הייינו 6 אנשים בשישי בערב. האוכל היה טוב מאוד, האווירה נינוחה ומשוחררת, אבל השירות לגמרי חובבני ואיטי להחריד. בסה"כ נהננו מהאוכל והאווירה, אך רמת המקצועיות בשירות שמצופה ממסעדת שף טעונה... שיפור רציני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/08/06

המסעדה פשוט מעולה, יפיפיה, שרות מצויין, אוכל מעולה בטוב טעם, בשפע והמחירים הוגנים. הכי מצא חן בעיני הקינוחים. תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/08/06

שלום לחובבנים,ביום שבת 05.08.06 ביקרתי עם משפחתי במסעדה.היינו 10 אנשים וחגגנו ימי הולדת לבני המשפחה.למרות שהזמנו מקום שבוע מראש וציינו בשיחת הטלפון שאנו מעונינים במקום שקט יחסי כדי... לחגוג.מה קיבלנו בפועל:1. מקום במרכז המסעדה חיבור של שני שולחנות שלא מאותו צבע (פשוט בושה) רעש והמולה, אוירה של שוק ולא של מסעדה שלפי המחירים שלה הייתה צריכה להיות "קצת יותר ברמה".2. השירות פשוט על הפנים, דוגמא ביקשנו לפתיחה לחם הבית עם ממרח. ל-10 אנשים הובא לאמצע השולחן ריכוז אחד... ללא צלחות לכל סועד כפי שנהוג בכל מסעדה מתחילה. כשהערנו למלצרית מלמלה דבר מה ולא התייחסה לבקשה.(פשוט חוצפנית) והמשיכה בעבודתה הרגילה.האמת שלאוכל כבר לא נשאר לנו הרבה חשק וסבלנות (האוכל כבר הוזמן) אפילו להגשת חשבון המתנו כ-15 דקות!!!כדי להסיר ספק מליבכם, אנחנו לא נגיע פעם נוספת למסעדה זו, פעם אחת גם זה יותר מדי!!!*אני לא השארתי טיפ כי פשוט לא הגיע לכם!!! הילדים שלי החליטו בכל זאת להשאיר לכם.י. ס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצה - תמונה
ניצה 8 ביקורות
4.7
30/07/06

מזמן רציתי לאכול במקום הזה. אתמול, שבת, בחזרה מהדרום עשיתי את זה ולא הצטערתי. האוכל פשוט מדהים, כל מה שנבחר נאכל עד סופו ואם היה עוד גם זה היה נאכל. השרות היה טוב, מקצועי ומפנק.המקום... פשוט בעיצובו אבל כל השאר פשוט חלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/07/06

יופי של מסעדה, טעים מאוד, נעים מאוד ולא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/06

שמעתי הרבה על המקום מחברה שלי, שגרה באחד הקיבוצים שבסביבה, כל פעם לא יצא לי להגיע לשם ופעם אחת הגעתי... אין מילים!!! מקום מדהים!!! קשה לי להגיד מה אהבתי יותר: אוכל, שירות, עיצוב,... אווירה, שילוב מפתיע של הכל ביחד פשוט גרם לי להתאהב במקום הזה! מאז אותו ערב מקסים שהעברתי בכרמים אני כמעט כל יום שישי מגיעה לשם. לכל מי שעוד לא היה שם: אתם חייבים לראות בעיניים שלכם את המקום היפה!!! תודה להנהלה ולמלצרים המפנקים, שירות פשוט ברמה, שוב תודה מכל הלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר 21 ביקורות
4.0
15/07/06

מקום מאוד נחמד, בעיקר שהוא היחיד באיזור שלנו שאין בו לאן ללכת.הפטריות בגריל היו מדהימות, אשמח אם תכניסו את המתכון לאתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
12/07/06

נעים לשבת אך האוכל קמצני ולא טעים, מחירים מופרזים - מאומה על שום דבר!

עוד פרטים
הוספת תגובה