נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

ראובן - תמונה
ראובן 3 ביקורות
אכזבה רבתי !!!
2.5
14/02/15

מעולם לא קרתה לי תקלה מעין זו : ישבנו היום ארבעה אנשים לשולחן וכולנו !! כולנו !! קבלנו מנה עקרית שהיינו צריכים להחזירה, אך מטעמי נימוס לא עשינו זאת ! שני אנטריקוטים מאכזבים, גם בטעם וגם... במידת עשייה לא נכונה ! (עשוי מדי) מנת פסטה אנמית ! המבורגר באנאלי ובמידת עשייה לא כפי שהתבקש ! כשהתיישבנו, השולחן היה דביק ונאלצנו לבקש שינקו שוב !(אגב כשמסתכלים כיצד מנקים, אפשר להבין למה זה קורה !) מעבר לכך, נושא השירותים - למסעדה עם כל כך הרבה מקומות ישיבה, נראה לי ששני תאים זה הרבה מתחת למה שהתקן מחייב, כאשר אין הפרדה בין תאי גברים/נשים ולא ראיתי שירותי נכים. התור לשירותים היה ארוך כמו בג'מבו בדרכו לניו-יורק... בביקורי הקודם במסעדה, במיקומה הקודם, נהניתי יותר ! חבל שכנראה לא נשוב לשם יותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
30/01/15

אנו פוקדים את המסעדה באופן קבוע, ונהנים כל פעם מחדש. נתחיל מהאווירה הנעימה שהמקום משרה- המסעדה גדולה מאוד ומעוצבת בטוב טעם. השולחנות לא צפופים ויש פרטיות מופתית בין שולחן לשולחן. השירות... אדיב וסבלני. התפריט מגוון מאוד, וע"פ שזו מסעדת שף (המדהים אגב), המנות גדולות ומספיקות. המחירים מעט גבוהים אך לא נורא. מומלץ מאוד לחגוג שם אירועים וימי הולדת (יש חדר פרטי לכך יפה מאוד). מומלץ מאוד לדייט לארוחה רומנטית לזוג. המנה המומלצת ביותר לדעתי היא הפאי רועים. קטיפתי, טעים ומשובח. מומלץ להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחת שישי
5.0
26/01/15

הגענו זוג לארוחת שישי בערב , האוכל טעים כמו תמיד השירות אדיב והאוירה שקטה ונינוחה. אלא שהמטבח פישל וכל מנה יצאה באיחור רב.המלצר התנצל כל כמה דקות ולאחר פניה לאחארית אף פיצו אותנו בצורה... יפה ומכובדת.כל הכבוד על לקיחת האחריות.קורה.נשוב במהרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה לוזון - תמונה
מאיה לוזון 10 ביקורות
אוכל טוב מאוד אך מעט יקר
4.5
08/08/14

אכלנו את הסלמון ואת הדניס ושניהם היו מצויינים. השירות חביב מאוד ואיכפתי. המחירים מעט יקרים אך תרשו לעצמכם מדי פעם. שווה לגמרי כאשר אתם באיזור. ישנה הכוונה למקום כאשר נכנסים לסגולה.... מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
אחלה מקום באמצע שום מקום
4.8
01/05/14

מסעדת הבית שלנו. אכלתי כמעט כל התפריט. האוכל נהדר והשירות מצוין. חייבים להזמין מקום בסופ"ש

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
נעים, טעים, תשדרגו לעוד טבעוני
4.0
12/04/14

היינו במסעדה בשישי האחרון. כולם נהנו מהאוכל שלהם, לי לא היה משהו מעניין טבעוני לאכול (היה סלט שורשים אבל אני אוכלת אותו כבר בכל מקום). הניוקי בטטה אמור להיות מעולה וגם המרק בצל המוקרם. ... חברה שלי אמרה שההמבורגר שלה לא היה מספיק עשוי אז פשוט הוציאו לה חדש - שירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Andrei - תמונה
Andrei 5 ביקורות
ביצה ב-60 שקל?!! לא תראו אותי שוב!
1.8
05/04/14

שלום, הזמנו שולחן ל8 נפשות, כדי להינות מארוחה משפחתית עם אחים והורים (נסיעה ארוכה). קבענו לשעות הבוקר. כשהגענו, המלצרית הפתיעה אותנו בהודיעה כי, עד 12:30 לא ניתן להזמין דבר, למעט ארוחת... בוקר, קרי, חביתה. מיותר לציין, שבעת הזמנה, הדבר לא הובא לידיעתנו. כשבאתי לאחראית לבקש להזמין ארוחה נורמלית, נפנפה אותי: "אנחנו מגישים רק חביתה עד משעה 12. נשמח לראות אתכם שוב בפעם אחרת, ואז תהנו מארוחה שלנו". זאת למרות שהסברתי לה, כמה נסענו, כדי להגיע למסעדה. מנת חביתה עלתה 60 (!!!) שקל. חבר'ה היקרים, מה שקורה בכרמים זה עושק. השרות חובבני, החל מהיעדר מארח\ת, דרך מלצריות שמפילות, כלה באחראית שלא לוקחת אחראיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
ארוחה עסקית
3.5
23/02/14

אני פוקדת באופן קבוע את המקום בשעת העסקיות. זה כדאי מבחינת המחיר וגם המקום לא מלא. כשהוא מלא הצוות מתקשה לספק שירות טוב. האוכל מצויין הבעיה היא שוב בשירות. מחכים זמן רב מידי ביין המנות.... אם יש צורך במשהו, מתייבשים עד שמגיעה מלצרית. והמקום מלא בהן, הן פשוט תמיד עסוקות במשהו אחר ואפילו לא מסתכלות לכיוונך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ishai - תמונה
Ishai 9 ביקורות
אין גמישות בהכנת המנה עבור בעלי מוגבלויות אכילה
2.5
25/11/13

אחרי בקשות חוזרות לקבל אוכל נקי מתבלינים הגיעה לי "מנה מיוחדת" של פילה מוסר שהיה שתי חתיכות קטנות של מוסר ופלחי תפוחי אדמה רוויי תבלינים חריפים כאשר בקשתי ללא תבלינים שפשוט הגישו אותם... בכל המנות האחרות ועל זה שלמתי 125 ש"ח שלדעתי מוגזם! הקינוח היה מדהים(קרם ברולה) המלצרית לא היתה קשובה וחבריה הסתובבו יותר מדי סביב שולחננו! השירותים מאד מאד נקיים! אח שלי מאד נהנה בארוחת הבקר וצריך לחוות את הארוחה בבקר אולי היא מאירה פנים יותר מהצהריים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 4 ביקורות
לא נעים
2.5
02/11/13

הזמנתי מקום לזוג וקבלנו את השולחן בזמן. המנות הראשונות סלוניקי ופטה כבד היו טובות. בואנו לבחור את המנות העיקריות הציעה לי המלצרית מנה שאינה מופיעה בתפריט "שוק טלה". כאשר החלטתי לבחור... במנה זו, לא טרחה המלצרית להעיר דבר על גודל המנה (בדיעבד התברר כי מדובר במנה שבקלות יכולה להשביע 4 סועדים). במקביל זוגתי הזמינה מנה נוספת. כאשר המנות הגיעו לשולחן נדהמנו מהשוק (תרתי משמע). כמובן שלא היה בדעתי לסיים מנה כזו בקושי נגעתי בעשירית ממנה. בבוא העת לתשלום בקשנו לשוחח עם האחראית והבענו את תמיהתנו על האירוע ועל התנהלותה של המלצרית. ייאמר לזכותה שהיא התנצלה ומיד הודיעה שהיא מפחיתה 100 ₪ מהחיוב. לזכות המסעדה ייאמר עוד כי כיון שאחת המנות הראשונות התעכבה מאד בהגשה, הודיעו לנו כי לא נחויב בגינה. אשר לאוכל ייאמר כי המנות הקריות יכלו להיות טעימות יותר ומעניינות יותר בטעמן. המנות הראשונות כפי שצוין היו טעימות לטעמנו. לסיכום ליוותה אותנו תחושה ממש לא נעימה בהקשר לאירוע. מצופה לקבל "אזהרה" לגבי גודל המנה בעת ההזמנה ולתת לסועד להחליט אם הוא מעוניין או לציין שהמנה מתאימה למספר סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה