נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

Yi - תמונה
Yi 3 ביקורות
מסעדת הבית שלנו
4.8
16/06/20

מסעדה נעימה, טעימה עם אחלה אווירה. מקום מושלם לאירועים משפחתיים סולידיים. המחיר קצת יקר לטעמי אבל השאר מחפה על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ada - תמונה
Ada 2 ביקורות
מסעדה טובה מנות טעימות
4.0
09/11/19

היינו 5 אנשים המבחר גדול גם לצמחונים אבל לבתנו הטבעונית היה מבחר מאד מצומצם. האוכל טעים מאד והשירות אדיב ומותאם. השירותים לא היו נקיים..ללא נייר. גם בשבת עמוסה מצופה שיהיה נקי יותר ועם... נייר . סהכ היתה לנו חוויה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 2 ביקורות
מסעדה מעולה. מומלצת מכל הלב
5.0
30/10/19

הגענו היום למסעדה בסגולה לארוחה עסקית, לאחר שזכרנו לטובה את המסעדה במקומה הקודם...לפני שבע שנים. הרושם והטעם לעוד...היו לעילא ולעילא. ראשית, שבחים למקום הנעים, הנקי והמעוצב. מרחב ישיבה... נוח ומרווח לסועדים. השירות, מהיר, יעיל ואדיב ע"י מלצרים/יות אדיבים ומביני עניין. ולפואנטה העיקרית, האוכל: אסכם בכך שמזמן לא נהננו כ"כ בארוחה במסעדה. המנות הראשונות, עלי פילו ממולאים בבשר טלה ומרק בצל היו מעולים. שתי המנות העיקריות : סטייק אנטריקוט 300 גרם ומנת שרימפס 250 גרם, היו לא פחות מתאווה לחיך. כל אלה, מלווים בבירה טובה. המחיר, סביר לחלוטין (במונחי מחירי ארצנו כמובן). יצאנו עם טעם מעולה, ורצון לחזור פעם נוספת. שאפו לבעלי המסעדה ולשף. בועז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
ארוחת ערב משפחתית חגיגית
4.8
14/07/19

אוירה נעימה ממש, אוכל מצוין. היינו שם משפחה של שמונה איש במגוון גילאים. כל המנות היו מצויינות. לא פחות. מחיר סביר למסעדה מסוג זה. שרות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia 2 ביקורות
לא נחזור לשם.
1.5
06/07/19

בצער רב עליי לקטול על המסעדה. מזמן לא ניתלקתי בשירות כזה גרוע! המבורגר שחיתות מאכזב ..אולי ההמבורגר הכי גרוע שאכלתי. אנטריקוט 300 גר שנראה כמו 150 גרם. בקיצור לא שווה את הנסיעה ואת... הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bluefrog1955 - תמונה
bluefrog1955 2 ביקורות
לא נהיינתי מהאוכל. הדברים שמסביב היו נעימים.
1.8
17/05/19

מסעדה עם גוון אוכל גדול אבל המנות מוגשות בצורה לא נעימה ואסטתית הכמויות קטנות יחסית למחיר המנה. מחירם גבוהים (value 4 money) . למשל מנה ראשונה של הריזוטו הייתה מאד לא צפויה הן בצורת... ההגשה והן בגודל המנה. שהמשכנו להזמין קיוויתי לשיפור אבל המנה של השרימפס הייתה מינימליסטית ללא טא'צ טוב יתר ממנה ביתית רגילה. די מאכזב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועדת - תמונה
סועדת 16 ביקורות
מסעדה טובה מאד
4.5
29/04/19

למי שמגיע לאיזור הדרום אני ממליצה להיכנס למסעדת כרמים. המרק בצל בלחם מאד טעים. מנות יחסית גדולות. אוירה נחמדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופטיקנה - תמונה
אופטיקנה 3 ביקורות
נעים,טעים אך מטעה
3.8
24/03/19

סעדנו במסעדה בשעות הצהריים.המקום היה נעים ולא עמוס. נהנינו מהאוכל ומהאווירה.היינו שבעי רצון מהשרות. אבל מה?הסתבר שלקינו בהבנת הנקרא מתוך התפריט.המשפט"טעימת בשרים בשניים"הובן על... ידינו,כארוחה זוגית.אכן הזמנו מנה במשקל 400 גרם.גם המחיר לא היה קל משקל.. כשהגיע החשבון,חוייבנו במנה ראשונה בלמעלה מ40 שח.יש לציין כי מדובר בארוחה עסקית.מחיר המנה העיקרית ,כולל מנה ראשןנה ושתיה. המלצרית התעקשה שיש לשלם הנל האחמ"שית קראה לנו שוב ושוב את הכתוב ולא ירדנו לסוף דעתה. פתאם ירד האסימון.הכוונה לשני סוגי בשר ,הנמצאים משני צידי העצם. הצענו לשנות את נוסח התפריט,כך שיובן חד משמעית. ויתרו על תשלום המנה הראשונה.אבל נתקלנו בהבעה תמוהה של הנמענת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmoel - תמונה
Shmoel מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
09/03/19

אכזבה מנות קטנות ללא תוספות המביעה חוסר נדיבות שרות גרוע מלצריות מגיבות באיחור לכל בקשה לא מצדיק את המחיר ושוב אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shakedshav - תמונה
Shakedshav 2 ביקורות
מסעדה באיכות גבוהה עם אוכל מצויין ושירות מקצועי
3.5
03/02/19

מטבח בסגנון צרפתי, שירות מקצועי ועקבי. תפריט מגוון אך לא פוגע באיכות המנות. מנות באיכות גבוהה, בשר מצויין. המנות גדולות אך גם יקרות, אווירה יוקרתית ורומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה