נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

ג'ון ג'ון - תמונה
ג'ון ג'ון מבקר מתחיל
חגיגות יום הולדת בסיטארה
5.0
02/06/13

ביום השבת האחרון חגגנו יום הולדת לאמי. הזמנו כ- 50 אורחים. היה תענוג. האוכל היה מוצלח ביותר. אוירה טובה. וגם במחיר טוב. ראוי לציון מיוחד הטיפול המקצועי שקיבלנו ממנהלת האירוע. מומלץ... בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
lironka - תמונה
lironka מבקר מתחיל
אכזבה!
1.0
02/06/13

הגענו לסיטארה לחגוג יומולדת מאוחד חשובה למשפחה ולמערנו נתקלנו ביחס מזלזל ולא נעים. כל מנה שהמזמנו (לאחר שהמלצרית כבר לקחה הזמנה) התבררה לאחר רבע שעה כחסרה (כל מנה!) כשהזמנו יין והביאו... לנו יין אחר וטרחו לציין שאין אנו מבינים ביין, ואציין שישב בשלוחן בן משפחה שהוא סומלייה. כשהבאנו את אכזבתינו לא זכינו לאף פיצוי או סליחה אלא נזיפה - לעולם לא נחזור למסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוש - תמונה
שוש 3 ביקורות
עסקית מאד בינונית
3.8
31/05/13

המקום ,השרות ,האוירה וגם המחיר הוגן אבל....... המנות בעיקר העיקריות מאד פשוטות ללא מעוף. הסטיק עם פירה-צלחת חיוורת.הניוקי עם פילה דג טבול ביותר מידי שמן.קדרת פירות ים היתה הטובה... ביותר.האחרונות היו מצוינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nurit - תמונה
nurit מבקר מתחיל
ארוחה כלבבי
4.8
12/05/13

בסוף השבוע הגעתי עם 2 חברותיי לסיטרה לחגוג יום הולדת.כולנו חובבות דגים ולכן הזמנו, סשימי טונה שהיה מושלם וקרפצ'ו דג ים שהיה טעים במיוחד,כל זאת בליווי לחם חם ומטבלים.בעיקריות הלכנו על... פירות ים כמו קלאמרי סגול ורביולי שרימפס- והכל היה מושלם כולל המלבי עם הזיקוק בסוף!, יצאנו מרוצות, מהאוכל מהשרות ומהאוירה המדליקה, כבר קבענו מפגש נוסף!בקיצור-מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DANNY - תמונה
DANNY מבקר מתחיל
ארוחה מדהימה!
5.0
09/05/13

הגענו למסעדה שממוקמת במגדלי סי אנד סאן, הנוף עוצר נשימה! האוכל טעים ואיכותי, הכל היה טיפ-טוף- השירות, היין, התזמון של כל הדברים! ראינו את הים ברומנטיקה שלא תשכח! נחזור ממש בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
פתיחת שבוע נפלאה!
5.0
19/03/13

ביום ראשון האחרון הגענו למסעדת "סיטרה" לארוחת ערב בהמלצת חברים. ישבנו לסעוד בקבוצה של חמישה חברים. יש לציין שהיינו בשוק מההיצע של התפריט, היצע אדיר! ראשית הזמנו לשולחן מנות ראשונות... משותפות, ולאחר מכן מנות עיקריות לכל אחד. כל אחת מהמנות הייתה מצוינת, עשויה היטב ובחכמה, פשוט תענוג לחך! כמו כן, שתינו יין מצוין, ובתור חובבת יין, התלהבתי מאד מתפריט היין, מהסוגים ומהטווח הרחב של סוגי היין. כמובן שלא יכולנו לסיים ארוחה ללא קינוחים!! וגם בחלק הזה התעלפנו!!! במקום הייתה אוירה נהדרת! המוזיקה הייתה נעימה מאד ויכולנו לנהל שיחה חברותית ואינטימית! המלצרית הייתה מקסימה, זמינה וכל הצוות היה עירני אלינו ואדיב מאד!! השירות היה מתוזמן, קשוב ונכון! שלא נדבר על כמה יפה המסעדה! פשוט תענוג! לחלוטין פתחנו את השבוע בטוב, וללא ספק נחזור לשם בקרוב! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מנחם - תמונה
דינה מנחם מבקר מתחיל
מסעדה טובה מאוד
4.8
17/03/13

היינו אתמול בערב במסעדת סיטרה ושמחנו לראות שמעבר לתפריט המגוון ישנו במקום גם תפריט סושי הרולים שהזמנו היו טובים מאוד, איכותיים ואין ספק שבשבילנו זו מעכשיו מסעדת הבית. אווירה טובה... ונעימה שירות מקצועי בקיצור, נהננו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
חווה - תמונה
חווה 2 ביקורות
סושי מעולה! תפריט חדש!
5.0
17/03/13

הגענו לסיטרה, ביום שבת בצהריים, הנוף עוצר נשימה! פשוט תענוג רצוף, אכלנו אוכל איכותי וטוב, שירות מקצועי ביותר! למרות העומס הרב הכל הגיע בזמן! נהנו מאוד- מומלץ לכל מי שמחפש חוויה ייחודית... בתל אביב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איב - תמונה
איב מבקר מתחיל
חדר פרטי במסעדה = חדר עישון
2.3
13/03/13

אתמול ((12/3/13), חגגנו יומולדת לאחי והזמנו את ה-PRIVATE ROOM.מה שלא טרחו להגיד לנו זה שהחדר הפרטי הוא בעצם מסדרון צר המחובר לחדר העישון במסעדה. אין איוורור, וכל מי שיושב בחדר העישון... (מסתבר שיש במסעדה חדר סגור ללא איוורור שמאפשר לסועדים בו לעשן בנחת),מעשן סיגריות וסיגרים על כל יושבי החדר הפרטי האומללים. כשפנינו למארחת, היא התקשרה למנהלת האירועים (מאיה) וזו טענה בפניה שאין מה לעשות ואף שיקרה ואמרה שהיא הודיעה לנו שחדר הארועים מחובר לחדר העישון. בקיצור- מי שלא אוהב להסריח מסיגריות שלא יעז להזמין אירוע בסיטארה. האוכל המצויין והשירות האדיב - לא כיפרו על עינינו הצורבות ובגדינו המסריחים מהעשן ועל כאב הראש והבחילה שנגרמו לנו כשיצאנו מהמסעדה (בעלי נאלץ לצאת באמצע ולשבת עם הבת הקטנה באוטו עד תום הארוע כי היא לא הצליחה לנשום!!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
מאכזב ביותר.
1.0
26/01/13

עשינו ארוחת בוקר לכבוד יום הולדת לאמא שלי לפורום של חברות. היה מביך, לא עמדו בשום דבר מהסיכומים שלנו איתם. האוכל הוגש בקמצנות וחוסר אסתטיקה ולא תאם לדבר שהובטח.השירות היה גרוע... וכשהתלוננו מנהלת הארועים ובעל המסעדה התנהגו בגסות רוח. האוכל שאני מגישה בבית לילדות שלי ולחברות מוגש בצורה אסתטית יותר. היה מאכזב, מתסכל, לא טעים ובעיקר מאד מרגיז!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה