נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

דנית - תמונה
דנית 4 ביקורות
ארוחה עיסקית נהדרת
4.5
30/01/12

אכלתי אתמול עם חברות מהמשרד עסקית בסיטרה. העיסקית ממש משתלמת: קיבלנו לחם, אנטיפסטי, מנה ראשונה, מנה עיקרית, קווה וקפה הפוך במחיר של 95 ש"ח לסועד!! נהנינו מהאוכל שהיה מצויין , חווית... השירות הייתה נעימה ומקצועית והיה פשוט צהריים של כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יותם ק - תמונה
יותם ק מבקר מתחיל
 תודה על ערב רומנטי וטעים
4.8
14/01/12

הבטחתי לעצמי שאחרי החוויה אתמול בסיטארה, אני אפרגן בתגובה. אשתי ואני חגגנו יום נישואים בסיטארה, האוירה רומנטית ביותר. האוכל היה משובח (במיוחד המנות המיוחדות של אותו ערב). בקיצור... מווושלם. אז תודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
liron87 - תמונה
liron87 5 ביקורות
ארוחות בוקר נהדרות!
4.5
12/01/12

אכלנו היום ארוחת בוקר נפלאה במסעדה! היה מאוד טעים, השירות היה אישי ונהדר ואווירה כייפית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם מבקר מתחיל
אחת המסעדות הטובות בעיר
4.8
12/01/12

חגגנו אתמול בערב יום הולדת לאישתי עם עוד זוג חברים והיה פשוט מעולה!. האוכל טעים ואיכותי, השירות של המלצר גל היה מקצועי והוא היה חברותי להפליא. יש אווירה טובה במקום, מלא אנשים ואנרגיות... טובות. נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bosmat Sohat - תמונה
Bosmat Sohat מבקר מתחיל
מחכה לפעם הבאה
4.3
11/01/12

הייתי בערב אורינטלי ביום שני האחרון , ערב מקסים מוסיקה טובה ,אוירה טובה היינו שני זוגות לא רצינו שהערב יגמר .אוכל ברמה גבוה שירות מצויין ללא ספק זה המקום עכשיו לבילוי ממומלץ בחום תנסו... לא תפסידו הבטחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת קופר - תמונה
עינת קופר 3 ביקורות
פעם אחרונה בהחלט בסיטארה
1.3
09/01/12

- פלייליסט של מועדון בווליום גבוה על הבוקר. - אקוסטיקה גרועה ורעש אימים - שירות לא מקצועי (קפה שנשפך לתחתית עוד לפני הגשה, מאפים הגיעו וקפה אין) - טעויות מלצרים - קרואסון (18 ש"ח!) גומי... ולא חם (נשבעו שהם לא משתמשים במיקרו, אז הקרואסון לא טרי) - 2 ש"ח אבטחה לאדם - אבל אין מאבטח! חוויה מקוממת. כמו שאומרים באנגלית: Never Again!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רתם - תמונה
רתם מבקר מתחיל
אפליה בשרות - חויית שירות ירודה
1.8
06/01/12

הגענו למסעדה לאחר הזמנת מקום מספר ימים מראש. היינו זוג ותינוק. הושיבו אותנו בשולחן קטן לזוג, בצמוד לדלת הכניסה ועמדת המלצרים. כשביקשנו לעבור לשולחן פנימי יותר ומרווח יותר שיתאים יותר... לעובדה שיש לנו ילד - טענו בפנינו שכל השולחנות האחרים מוזמנים. הפתיע אותנו לראות זוגות נוספים יושבים בשולחנות של רביעיות, כאשר הכסאות הריקים מהווים מקום מושב לתיקים ולמעילים שלהם. מספר דקות מאוחר יותר נכנס זוג נוסף למסעדה והושיבות אותו בשולחן פנימי המיועד לארבעה. חשבנו שאולי הם מחכים לזוג חברים, אך גם הם הניחו את התיקים והמעילים על הכסאות המיותמים והרווחו להם במקומם. אנחנו נותנו צפופים עם כסא תינוק שעומד במעבר ומלצרים שעוברים עם מגשים מעל ראשו, ועם שולחן קטן עבור שלושתנו. בשלב זה פשוט קמנו ועזבנו את המסעדה. כנראה שבמסעדה הזו צריכים להראות בצורה מסוימת בשביל לקבל יחס אנושי - ואם אתה לא שייך לאותה קבוצה - עדיף שתלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat Magen - תמונה
Efrat Magen 2 ביקורות
שירות מאכזב
2.5
24/12/11

המקום מאוד נחמד, אך המחיר אינו משקף את מה שמקבלים.השירות היה מאכזב ואיטי מאוד חיכינו לכל הזמנה זמן ארוך מהרגיל. לאחר תלונתינו, קיבלנו פיצוי של עוגה. לעומת זאת, האווירה והמקום מאוד... נעימים.לסיכום, שווה לחפש מקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 3 ביקורות
4.3
11/09/11

אכלתי ארוחת בוקר בסיטרה עם בן זוגיהיה מעולה ,ממש הקפידו על הפרטים הקטניםסלסלט לחמים חמים וטריים שנאפו במקום בכל מני ווריאציותסלטים טעימים וגבינות מעולות.והנוף של הים עוצר נשימה .ממליצה... בחום.... שווה כל שקל :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 3 ביקורות
4.3
10/08/11

סיטרה -מהמסעדות הטובות שיש בארץ!!!מקום מהמם עם אווירה נעימה ,אנשים יפים,אוכל מעולה !!!ושירות אדיב ונעים. ממליצה בחום על מסעדת סיטרה . אף פעם לא מאכזבים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של עינת קופר
עינת קופר
09/01/2012
זו שכתבה את חוות הדעת מבוססת על "אנשים יפים" - אני מאמינה שהיא מישהי מהמסעדה. אוכל מעולה? שירות אדיב ונעים, אבל לא מקצועי. מקום מהמם? אווירה נעימה?? מישהי מהמסעדה. לא יכול להיות אחרת.