נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
2 ביקורות
1.3
31/07/07

הינו אתמול ב30/07/2007 במסעדה למזלינו הזמנו מקומות כי תור היה אין סופי בגלל החג ט"ו באב, שירות שקיבלנו היה פשוט מזעזע ומתחת לכל ביקורת - מילצרית היתה לא נחמדה אבל ברמות... ו אחרי המתנה... די ארוכה (אבל היינו ממש סבלנים כי מסעדה היתה מפוצצת) קיבלנו מנות שלנו ו... ביקשנו שתיה ...קולה ומים - דבר הכי פשוט ביום חמים בקיץ ...לצערי כמעט התייבשנו כי רק אחרי 30 דקות ...כן כן 30 דקות והרבה שאלות...מלצרית אמרה לנו שיש להם מחסור בכוסות!!!!!!!!! בשיא הטבעיות וכשביקשתי להביא רק בקבוקים עם שתיה קיבלנו אותם אחרי המתנה נוספת של 10 דקות !!! פשוט לא יאמן שבמסעדה בערב חג יש מחסור בכלים...מאכזב ביותר........

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוטם - תמונה
לוטם 3 ביקורות
1.3
17/06/07

היינו אתמול 16/6 בסניף בהרצליה עם אורחים מחו"ל. כל אחד הזמין מנה. אחרי חצי שעה המנות עדיין לא הגיעו, וחלקנו, קצינים בצבא, נאלצנו לחזור לצבא. ביקשנו מהמלצרית שלכשהמנות יהיו מונות שתארוז... 2 - כריך ג'בטה עם אנטיפסטי וסלט יווני.עברה עוד רבע שעה, ואין זכר למנות והזמן לחוץ. לבסוף קיבלנו את המנות לשולחן ואת המנות הארוזות. עזבנו בחופזה ולא בדקנו את תכולת השקית. כשפתחנו את האריזה, התאכזבתי. על סלט ששילמנו 34 ש"ח - קיבלנו כלי פלסטיק קטן, חציו מלא בירקות שעבר זמנם, אני די בטוחה (ומקווה) שככה הם לא התכוונו להגיש את זה לשולחן. אז מה החסכון הזה פתאום? בנוסף המנה התהדרה לה במקבץ שערות בלונדיניות מתולתלות (שאינן שלי כי יש לי יש שיער חום קצר) כנראה שאם היינו עדיין קרובים להרצליה היינו חוזרים ודורשים את הכסף חזרה. בעיקר התאכזבנו. (לא מדברת בכלל על המלצרית הלא מקצועית.. שזה סיפור אחר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 5 ביקורות
3.0
05/06/07

גם אני רוצה לכתוב על הסניף החדש בנתניה (פולג): הייתי פעם בהרצליה פיתוח ולא יכולנו להיכנס. היו המון אנשים בחוץ וחיכו לתורם. לא היה סיכוי. הצטערתי מאוד כי המליצו לי ורציתי לראות איך זה:... מה רבה הייתה הפתעתי כשבמקרה ראיתי שבנתניה הקימו סניף. הייתי לבד, ורק נכנסתי לראות. איזה אדיבות! הסתכלתי על הכל, מוקסמת מהעיצוב בחנות בה מוכרים שוקולדים. ישבתי גם בחוץ כדי לקרוא מהתפריט. ולמרות שידעו שרק באתי "לבדוק" התייחסו אלי מאוד יפה. כמובן שאחזור עם משפחתי ונשב לאוכל ולשתות. אחזור לשם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
2.7
23/05/07

משום מה,לא כתוב פה על הסניף בנתניה אז אני אכתוב פה.הייתי ביום שני עם חברות: המקום היה עמוס ונאלצנו לשבת בחוץ, בקור.אני מעוניינת לפרט על כל ציון שבחרתי:עיצוב חם ונעים-למרות שישבנו בחוץ... שהלכתי לשירותים ראיתי את יופיו של המקום, רק חבל שהמקום לא יותר גדול כי ממש התבאסתי לשבת בחוץ.אווירה אוכלים והולכים- פשוט כמשמעו. התחשק לי לאכול וללכת ולא להשאר שם באווירה הלחוצה ובקור דקה נוספת.אוכל מפתיע-נהניתי מאוד (אכלתי פיצה שוקולד), למרות שהלחם היה קצת יבש השוקולד היה מדהים. הם מגישים שם מבחנות שוקולד, אני חייבת להעיר אני יודעת בדיוק איך הם עושים זאת: לוקחים שוקולד פרה חלב (אני בטוחה שזה הסוג) וממיסים. זה נורא נורא מתוק ואי אפשר לשתות את זה כלל וכלל, הם חייבים לדלל את זה עם מים,חמאה, משהו.שירות בסדר-תראו אני יכולה להבין את השירות כי באמת היו שם הרבה ילדים ומשום מה הם לא היו ערוכים כראוי, המלצריות היו בלחץ אדיר חבל שלא העסיקו יותר.בנוסף,חל בילבול אדיר בעודף שלנו והמלצרית המסכנה נאלצה ללכת כמה פעמים להחליף אותו אך זה ברור מאליו בגלל שהיינו הרבה (7 אנשים).לסיכום, אוכל טעים. מקווה שבפעם הבאה אשב בפנים ואם לא אז המסעדה הזו פשוט אוכלים והולכים.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/05/07

לעומתם של המטקבקים האחרים פה, אני קראתי לפני את התגובות ואת ההמלצות ובכל זאת ניסיתי ללכת ל"מקסברנר" לראות. האוכל, השירות והאווירה היו פשוט מדהימים. המטקבקים סתם נותנים שם רע לשוקולד בר... הממש טוב הזה. נהנתי מכל שניה, מכל דקה ומכל ביס. חבל שאתם לא נהנים משלוחה של גן העדן על פני הכדור שלנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/05/07

בואו נתחיל בשירות שהיה אחלה, המלצרים היו סבלניים דואגים, במיוחד המלצרית בשם דנה דאגה לנו ממש ממש vip. האוכל טעים, השוקולד טעים ברמות על, היה כיף לבקר במקס ברנר הרצליה. אני עוד אחזור... לבקר ותודה לכם על הכל, הייתם סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/04/07

בניגוד לחלק/ רוב התגובות רציתי לציין שמקס ברנר זה אחד מבתי הקפה של שוקולד הכי טובות בעולם!! ואני הייתי בהרבה מאוד!אני חובבת שוקולד מושבעת!! אני חושבת שלכל מסעדה צריך לחכות. אז מחכים רבע... שעה עד חצי שעה ואוכלים כמו מלכים! יש שם אחלה שירות וכל בקשה הם ממלאים. אפילו מביאים כוסות מים ישר בלי לבקש בארוחה.באמת אחלה שירות. הייתי שם כ"כ הרבה פעמים ואף פעם לא התאכזבתי.מ=א=ו=ש=ר=ת=!:))

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/04/07

הגענו בשבת בערב עם ילדים לסניף הרצליה ב 21-04-07 בכוונה לחגוג יום הולדת של בתי. עמדנו בתור יותר בשעה, חיכינו לאזור ללא עישון. קשה להבין למה אזור ללא עישון קטן פי-2 מהאזור למעשנים? כבר... הינו מאוד מאוכזבים. סוף סוף קיבלנו מקום, נתנו לנו ל-4 אנשים שולחן קטן שמיועד לזוג. וכשהעמדנו בתור, הכניסו זוגות בלי תור כי התפנה מקום לזוג, אז בעצם למה חיכינו? בסופו של דבר קיבלנו מקום זוגי גם כן. הזמנו מנות ולא היה מקום על השולחן. חיכינו הרבה זמן למנה לילד שהזמין סה"כ מוקה. אני התקשרתי להזמין מקום ואמרו לי שלא ניתן אחרי 2 בצהריים. למה? כדי שאנשים סתם יעמדו בתור? הינו לפני כשנתיים בסניף בת"א ברח' רוטשילד, גם שם היה שירות על הפנים. הפעם החלטנו לנסוע להרצליה והתאכזבנו עוד יותר, אני אמליץ לכולם לא להתקרב לשם, פשוט בושה מה שהם עושים לאנשים. חבל שבחרנו ליום הולדת של בתי את המקום הזה. לא בא לנו עכשיו להכנס לשום סניף שלכם. תתביישו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
12/04/07

אוקי... הייתי במקס ברנר הרצליה והיה מאוד נחמד. אני הזמנתי ופל אמריקאי עם כל מיני דברים והוא היה בסדר! חברה שלי הזמינה מרק שוקולד לדעתה היה טעים. (לדעתי - בעע! ממש מגעיל!).המלצר היה ממש... חמוד אבל לקח לו שעה להגיע למרות שהוא ניסה! הכמות באוכל לא ענקית אבל מספקת!העיצוב יפה, אווירה כיפית, אבל לחוץ מעט מכיוון שלא היה מקום אז שמו אותנו בחוץ והיה יום קפוא!מומלץ לא ממש בחום, יש מסעדות שלא קשורות לשוקולד ומכינים דברים טעימים יותר... תנסו, חביב ביותר!!אמממ... המלצר היה דומה לפיטרפן והוא היה חמוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
04/04/07

היה מעפאן!!! האוכל יקר למנות שאני יכולה להכין בבית והמנות של השוקולד גדולות ולכן גורמות לצרבת!לא נעים לשבת שם וצריך לחכות המון זמן בזמן שכולם מסתכלים עליך ואז הבחורה הפלצנית שעומדת שם... עושה טובה שהיא מכניסה אותך.

עוד פרטים
הוספת תגובה