נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/03/07

אם תעשו את המקום כשר או לפחות את הסניף בת"א או של ראשון אני אשמח לבוא, שמעתי המלצות על המקום. בבקשה, תדאגו לכשרות המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/03/07

לא הלכתי לשם הרבה, פעמיים, אבל האוכל שם מצוין, פשוט גן עדן והשרות אחלה. הגישו לנו מהר וחם, בדיוק כמו שרצינו. אני רוצה לחזור לשם שוב לאכול שוב שוקולד משובח וטעים והאווירה כמו בבית... והעיצוב חמים ונעים בפנים. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
11/02/07

אני ואשתי הלכנו לאכול צהרים ונהנינו מאוד, (אכלנו עסקית ב-39 ש"ח), אני לקחתי לשתיה סמוזי תות (מצוין בתוספת 6 שקלים), ואשתי לקחה משקה שוקולד מריר, מנה ראשונה לקחנו מרק בטטה (טוב), ובמקום... מנות עיקריות (בינוניות בדרך כלל), הסכימו להחליף למנת קינוחים זוגית, שנהנינו ממנה עד הגג. ממליץ להכניס אופציה כזו לתפריט, או אופציה של מנה עיקרית + קינוחים בלבד. נחזור שוב, אבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/01/07

בתור טבעונית את לא אמורה לדעת מה כן מותר לך ומה אלא מותר לך? אם (לדוגמא) היית אלרגית לדגים היית אוכלת במסעדה יפנית? או שגם אז היית מוצאת דרך להאשים את צוות המסעדה? זאת, כמו רבות לפניה,... פשוט ביקורת קטנונית, בלי שום קשר לאוכל ולשירות שם שהוא אגב בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
21/01/07

מה יש להם להציע לטבעונים - לימונדה!!!תוך כדי עיון בתפריט המתוקים שמחתי לראות מנות רבות בהן ניתן לבחור שוקולד מריר (כטבעונית אני נמנעת מדברי חלב ושאר מוצרים מהחי).על מנת לוודא שאלתי את... המלצרית אם המנות המבוססות על שוקולד מריר הינן חלביות (מכילות חלב / חמאה וכו'), תשובתה - - - "השוקולד עצמו מכיל חלב..." - - -, שאלתי אם לא מדובר בסתירה, הרי אם השוקולד המריר מכיל חלב אז הוא "שוקולד חלב" ולא "שוקולד מריר", והיא בשלה, כל השוקולדים במקס ברנר מכילים חלב.ביקשתי שתוודא מול המנהל / שף ותשובתה שחזרה, אני יכולה רק להציע לך לימונדה...(יש להם גם תפריט ארוחות רגילות, גם בו כל המנות מכילות גבינות, דגים, בשר, והמלצרית הלא חביבה לא טרחה להציא להתאים מנה ממנו, סלט/אנטיפסטי/סנדוויץ ללא גבינה לדוגמא...).נ.ב. שחברי שאלו אם אפשר לגוון את המוזיקה בשירי שנות ה-80, תשובתה היתה "גם אנחנו סובלים...".מציעה לכם ללכת להנות (ולא לסבול) במקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
18/01/07

אני מאוד אוהבת את המקום! מעוצב יפה ועם המון השקעה. האוכל טוב ובעיקר מנות השוקולד שלהם - ההתמחות שלהם! בישראל לאנשים אין סבלנות!!! אם תלכו למסעדות באירופה תראו כמה זמן תצטרכו לחכות!!! לא... יקרה כלום אם תחכו קצת ותהנו מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
21/12/06

לי דווקא היה כיף כי אני ילדה...היה שם מזרק מלא בשוקולד!!!אכלתי פיצת שוקולד וגם הלכתי עם בן דוד שלי וסבא שלי. הם נהנו גם, רק שלסבא שלי לא היה מה לאכול...חיכינו כמה זמן למלצרית אך נהננו... עד השמים עם כל השוקולד!!!אולי השירות לא טוב אבל האוכל מניפיק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
22/10/06

חבל שלא קראתי את כל הביקורות כאן לפני אתמול בערב...הגענו למקס ברנר בהרצליה חבר שלי ואני, את התפריטים קיבלנו מהר כי הם הגיעו עם המארחת שקיבלה את פנינו, אבל לחכות כמעט 30 דק' למלצרים? וגם... כשאמרנו משהו למנהל הוא שלח מלצרית - שהגיעה לשולחן אחר (שהגיע לפחות רבע שעה אחרינו...).במילה אחת - התאכזבתי קשות. אני בטוחה שהכוונות שם טובות - הביצוע - הרבה הרבה פחות. וחבל.לשם כנראה כבר לא אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
05/10/06

אתמול הלכנו לחגוג לבן שלנו יום הולדת ולמרות שקראתי פה ביקרות חשבתי שהן מוגזמות אבל...חיכיתי למעלה מ-10 דקות עם תינוקת על הידיים עד שהואילו להביא לי כסא לקטנים ואחרי שביקשתי משלוש בנות... שונות.כוס מים מהברז הגיעה אחרי שתי בקשות ו-15 דק' המתנה...בקיצור היינו, אכלנו והלכנו, הם לא ידידותיים לילדים והמנות קטנות ומקומצנות.חבל על הנסיעה והכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
29/09/06

מסעדה מעולה, האוכל מעולה, השירות מעולה... הכל פשוט מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה