נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
17/02/08

המנות טעימות א-ב-ל קטנות במיוחד, על גבול הקמצנות. ופל "בלגי" בגודל פחות מצלוחית עוגה, פנכה מיניאטורית עם 3 פרוסות בננה, קצפת במשורה, פיצת שוקולד (זוגית...) קטנה עם כמה פירורי שוקולד.... הכל בקמצנות. היינו עם ילדים ביום שישי לפנות ערב: היו עוד משפחות עם ילדים אבל אין שום תפריט ילדים, שום יחס אוהד לצרכנים הקטנים. השרות אדיש במיוחד. אכזבה רבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/01/08

ביום חמישי האחרון אני וחברה החלטנו לסיים את הערב בפינוק במקס ברנר. החלטנו לשבת בשולחנות בחוץ. היה סיוט.. הזמן שלקח למלצרית להגיע אלינו היה סביר, האוכל הגיע בזמן סביר, הבעיה הגדולה הייתה... כאשר ביקשנו את החשבון. רבע שעה ישבנו מצפות לחשבון שלא עושה סימנים שהוא מגיע. החלטתי לפנות לארחת ההייתה בסביבה, היא אמרה שהיא תדאג לחשבון וכמובן שהיא לא עשתה כלום באותו עניין. אחרי זמן קצר שהכרטיס אשראי לא מגיע קמתי שוב ושאלתי את אחד המלצרים מי האחראי משמרת. אותו מלצר התייחס באדיבות וכשהיינו בדרכינו לאחראי משמרת מצאתי את המלצרית שלנו בקופה עם האשראי. חתמתי על הספח תוך כדי שהיא מגחכת שהיא מצטערת על ההמתנה. אחרי 20 דקות כשכבר הלכנו פניתי לאותה מארחת והערתי לה על היחס שלה ושל המלצרים תוך כדי כך אני מציינת באוזנייה שלא השארנו טיפ. היחס היה מחפיר. היא בתגובה התגוננה ואמרה שזה לא קשור אליה ואם אני רוצה היא תקרא למנהלת. סירבתי בנימוס מאחר שכבר התעכבנו הרבה מעבר לרצוי, המארחת נפרדה ממני בברכת - אז מה את רוצה שאני אעשה... אני רק מקווה שאותה מארחת מבינה שאנחנו הלקוחות בסופו של דבר משלמים את המשכורת שלה. אני מקווה שהיחס ישתפר, כי היחס המבזה הופך את השוקולד המתוק למריר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/12/07

חובה לקרוא! מי שבאמת חשוב לו היחס במקס ברנר בהרצליה!! הייתי השבוע במקס ברנר הזמנו לאכול , לא מספיק שחיכנו הרבה זמן השירות על הפנים! ברגע שביקשנו לפנות את השולחן חיכנו 20 דקות למלצרית... שתגיע כמובן שהיא לא באה הלכתי למנהל משמרת שגם ככה הוא נראה ציני שאלתי אותו איפה המלצרית שלנו הוא שואל אותי למה מה הבעיה? אז אני אומרת לו אתה לא חושב ש20 דקות לחכות בשביל לפנות שולחן זה הרבה אז הוא אומר לי אל תדאגי תיכף היא תבוא אז אמרתי לו 20 דקות חכיתי מספיק שהיא תבוא עכשו אני לא מחכה יותר.... השירות והיחס על הפנים .... לא ממליצה לכם ללכת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/11/07

שדרות רוטשילד: העיצוב תמיד דחה אותי. הקרחת של עודד ברנר, והצבעוניות המוגזמת, והססמאות הפשיסטיות על שוקולד בכל מקום, האפלה המיותרת- ממש לא יוקרתי, מלחיץ. לא נעים. גם מבט קצר בתפריט די... גורם לבחילה. פיצת שוקולד? שוקולד עם מרשמלו? איכס. גועל נפש. איפה הזמנים היפים שמקס ברנר היה קוביות שוקולד מריר קטנות עם קישוטים מיוחדים בנייר ממוחזר בליווי ורד אדום? המיתוג של החברה הזאת עושה לה רק רע. גם האוכל מתוק, מתוק מידי. קצפת עם פתיתי שוקולד חלב וסירופ שוקולד לבן בתוך מבחנה וופל עשוי בעיקר מחמאה...איכס. האוכל הלא-מתוק יקר וחסר השראה. המלצריות עוברו רק לעיתים רחוקות, וזה חבל מאוד. ההמתנה לפני האוכל ועד התשלום ארוכה מידי. יש לי רק דבר אחד לומר לטובת המקום הזה: האחמ"ש חתיך. אה, כן, וגם המוסיקה לא הפריעה לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/11/07

אני וחבר שלי היינו שמה לפני שבועיים בערך.. אני חייבת לציין שמהרגע שנכנסו ועד לרגע שיצאנו דאגו לנו טיפ טופ, המלצר היה חמוד נורא ודאג שבאמת יהיה לנו הכי טוב בעולם, את האוכל קיבלנו בערך... אחרי 15 דק' אבל לא ביג דיל בכלל, תחשבו שאתם יושבים קצת מדברים הזמן עובר בסבבה [: לא הייתה אויירה לחוצה בכלל (זה היה שעת אחה"צ -כנראה זו הסיבה, בערב באמת מחכים בחוץ שעות..) המנות היו באמת מפנקות וטעימות, לא הפסקנו לאכול טרפנו הכל! סניף הרצליה שולט! באמת נהנתי מכל רגע וזה לא פעם ראשונה שלי שמה, וכל פעם אני נהנת מחדש, כמובן שבלילה יש לחץ אבל אין מה להגיד בקשר לזה, זה עובדה, אין מה לעשות הם משתדלים באמת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, ברור שיש (אני מניחה) את המלצרים יוצאי הדופן (מגעילים וכד'..) בסה"כ זה אחד המקומות שווה לבקר כדי להתרשם מתי שיש פחות לחץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/10/07

נהנתי מכל רגע, ואני לא מבינה את האנשים שטוענים שרע שם. באתם לשם לאכול שוקולד, קוראים למקום שוקולד בר, ואתם רושמים שהאוכל צפוי? איך זה הגיוני? בכל מקרה.. האוכל היה מושלם, התזמון בין... המנות גם כן, השירות מקצועני ואדיב, ואין לי טענה אחת חוץ מהמזגן המקפיא ביום קריר יחסית. ממליצה בחום, לעומת הסניף ברוטשילד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliayank - תמונה
eliayank מבקר מתחיל
4.0
17/10/07

הייתי במקס ברנר המון פעמים ואני לא מבינה למה כל התגובות השליליות פה.האוכל ממש טעים [קרפ מרשמלו זאת המנה האהובה עליי]. הפאק היחידי הוא שהשירות לפעמים טיפונת מתעכב כי יש עומס. אגב, אני לא... מבינה את כל אלו שבאים לשם כדי לא לאכול אוכל שוקולדי, מה הקטע?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/10/07

מסעדה מעולה! המנות מצוינות, השרות מהיר ונחמד, היחס חם והאווירה זורמת ומתקתקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/10/07

באתי למקס ברנר והושיבו אותי במקום עם חברותי חיכינו המון זמן לאוכל בערך חצי שעה ואז שהגיע האוכל הופתעתי למרה עיני כי ראיתי אוכל כול כך מגרה עד שלא יכלתי להתאפק ויש ר אכלתי את מנתי למרות... כל זאת הזמנתי המון מנות ולא היה סבלנות לזלול אותן כל כך נהנתי והשירות היה מאוד נחמד בכל זאת לקח זמן וישר אחרי הארוחה אמרתי לחברותי שאני באה לשם גם בשבוע הבא מקס ברנר היא המסעדה הכי טעימה ומפנקת בישראל וכדי לכולם לבוא כמה שיותר מהר כי אני עשיתי סקר בוואלה לפני שבוע ויצא ששבעים ואחת אחוזים מישראל בחרו כי זו המסעדה הכי טעימה בישראל אבל רק בהרצליה פיתוח רח' המנופים

עוד פרטים
הוספת תגובה
doribd - תמונה
doribd 33 ביקורות
3.7
16/09/07

יום שבת צהרים, אין צורך להזמין מקום מראש. מנות קטנות אבל מעולות, במקום יש מוסיקת רקע, נחמד לשבת. יתכן ונחזור שנית, יש מקום לשיפור בשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה