נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/07/06

לפני חודשיים הייתי בסניף בת"א ומאוד נהניתי מהאוכל. היה ממש טעים. בשישי האחרון 28/7/06, הייתי בהרצליה וממש ממש התאכזבתי מהפחתת הכמות.המנהלים הורידו משמעותית את הכמות. כנראה שהם קיבלו... 'עיניים גדולות' על הכסף של הלקוחות.שאלנו את המלצרית לפשר ההפחתה והיא אמרה שהמצרכים עכשיו עולים יותר, ממש ממש חוצפה.לשלם 30 שקל לחתיכה קטנה של וופל + כדור גלידה.לסיכום אכזבה אחת גדולה!!!אני בטוח שעוד הרבה אנשים יתאכזבו אחרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 2 ביקורות
4.7
26/07/06

הבטחתי למלצרית המקסימה עדי שאכתוב ולכן אני מקיימת: באופן כללי אנחנו מרבים לשבת במקס ברנר אם כי אנו מעדיפים את הסניף שברוטשילד. המנה הקבועה שלנו היא הוופל הבלגי עם הבננות והקרמל - גן... עדן!! אם כי גם הסופלה מעולה...המלצרית המתוקה שלנו פינקה אותנו בוופל בלגי עם 2 כדורי גלידה בחינם רק כי שמעה אותנו משוחחים על כך שהסניף ברוטשילד מוצלח יותר. עכשיו שינינו את דעתנו:) היה נעים וטעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/06/06

אני ממליצה די בחום על מקס ברנר בהרצליה. הייתי שם רק פעם אחת אבל זה המסעדה הכי מתוקה שהייתי בה אי פעם!!!וכי הרצליה זה קרוב אלי וזו מסעדה אדירה, מלצרים נותנים שירות טוב והאוכל ממש טעים... לחובבי השוקולד(כמוני!).לא הייתי בתל אביב ואני לא יודעת איך זה אבל בהרצליה לדעתי הכי טוב, גם המחירים סבירים לא כמו בכל המסעדות שהייתי בהם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/05/06

מקס ברנר - אחלה מסעדה. למרות שהנושא העיקרי של המסעדה הוא שוקולד - אתה מרגיש כמו במסעדת יוקרה. השירות סביר, האוכל ט=ע=י=ם וקיצר, שווה ביקור. לידיעתכם - יש שם גם ארוחות מלבד שוקולד. יש גם... סנדוויצ'ים וארוחות בכלל!! אני אישית ממליצה על הבננה ספליט. בתאבון =]]

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal 24 ביקורות
4.3
08/05/06

הבעיה בסניף בהרצליה זה בד"כ התור.אבל שווה לחכות בשביל הסופלה שוקולד החלומי שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
05/05/06

הייתי גם בתל אביב וגם בהרצליה...אני חייבת לציין שבתל אביב מאוד נהנתי, היה מעולה וממש טעים!!לעומת זאת בהרצליה היה מזוויע. לא טעים בכלל. סתם קר ובכלל לא אותו דבר. אכזבה, במיוחד אחרי... שביקרתי בסניף הראשון.בקיצור, אם אתם רוצים למקס ברנר - לכו לת''א ולא להרצליה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנית  - תמונה
אילנית מבקר מתחיל
4.3
01/05/06

חוויה מטורפת לקניבלי השוקולד- עיצוב ברמה, שירות אדיב, מנות מפוצצות -עמוסות ומחירים סברים לחלוטין - נא בין 60-70 ש"ח לאדם שרוצה לטעום כמעט מהכל...... שווה ביקור למי שיש ילדים חווה של... שוקולד שהם לא ישכחו - מחר דיאטה ורופא שיניים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/04/06

הרושם דברים רעים על מקס ברנר - כאילו לא היה שם. מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
27/03/06

פשוט מדהים! אין מילים, לא ראיתי מימיי שירות כה מקצועי ואדיב כמו במקס ברנר.מלצרים מקסימים, תמיד מחייכים ויודעים לתת שירות!!!אוכל טעים וקינוחים משגעים.שווה לנסות את הסניף בנמל ת"א חדש... שנפתח. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין מבקר מתחיל
1.0
11/03/06

אני נוהגת ללכת לשם לעיתים קרובות אך בזמן האחרון הרגשתי שהשירות מידרדר... היום ביקרתי שם שוב וכנראה שזאת תהיה הפעם האחרונה! מה אני אגיד פשוט מ-א-כ-ז-ב-! לא האמנתי שהמקום המהולל הזה יכול... להגיע לרמת שפל כזאת נמוכה! ממה אני אתחיל??? מהמלצרית האנטיפטית חסרת הניסיון? שהביאה לנו סכ"מ מלוכלך ואני לא אציין איך היא ערכה לנו את השולחן... חוסר מקצועיות מוחלטת!!!! מהאוכל שהזמנתי- בננה ספליט, המנה האהובה עליי (עד היום) שהוגשה לשולחן בצורה מזעזעת קטנה מהרגיל עשוייה בזלזול וקרה?! (שלא תחשבו שלא התלוננתי והחליפו לי את המנה.. אבל האם זה עזר..? לא רק הגיע יותר גרוע!) אל תטעו זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי שם, אבל היום זה היה הגבול! נתתי כמה דוגמאות שמהן תוכלו להבין שהמקום כבר לא מה שהיה פעם... איכס ברנר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה