נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

מיה ועומר - תמונה
מיה ועומר 6 ביקורות
פינוק שעושה חשק לחזור
4.3
22/10/12

ישבנו כאן ביום ראשון בערב, במרפסת בחוץ. היה די מלא אבל אווירה נעימה ושירות מעולה. הסופלה היה פשוט מעולה, מנה מפנקת ביותר. אחת הטובות. עדיף לחלוק בין 2-3 אנשים כי נורא מתוק..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan Paz - תמונה
Yonatan Paz 7 ביקורות
המתנה של 45 דקות בתור- ביקורת על 'מקס ברנר'
2.8
14/01/12

שלום. באנו בשבת כדי לחגוג לאבא ולבת דודה שלי יום הולדת ב'מקס ברנר'. קודם כל המערכת הזמנות שלהם בכלל לא עבדה, אז היה תור של אנשים בחוץ בקור ובגשם. וכשנכנסים, המלצרית מעמידה את כל... הממתינים ליד החנות. ישבנו בחוץ (מקורה) נעים לשבת שם, אך בפנים פחות נעים לשבת כי צפוף, רעש, צעקות ומעבירים צלחות. האוכל דווקא במחיר יחסית טוב חוץ מהשתייה- 29 שקל לשייק שוקולד קר? האוכל היה בינוני-גבוהה אבל רק האווירה הרסה קצת את הכיף. אם אתם בלי ילדים, אני ממליץ לא לבוא כי תפריט הצהריים/ערב ממש קטן והמסעדה מתייחסת יותר לילדים ולא לבוא בשבת אלא לבוא באמצע השבוע בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira Oren - תמונה
Shira Oren 2 ביקורות
א.בוקר באיחור של שעה, יחס מחפיר של מנהל המשמרת, אוכל ממוצע מינוס
1.3
11/11/11

הגענוו לארוחת בוקר ליומולדת, הארוחה הגיעה באיחור של כמעט שעה, לא לוותה בהתנצלות ואף לא קיבלנו את כל מרכיבי הארוחה שאמורים לקבל.. המלצרים היו בסדר אך מנהל המשמרת מזעזע ומתנשא. מקום בו... שכחו שהלקוח תמיד צודק. וגם שכחו עם השנים להשקיע באוכל ובשירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/02/11

פשוט אכזבה, המנות יצאו באיחור , האוכל היה קר ומגעיל, בזבוז

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/11/10

חוויה לא נעימה בסניף בהרצליה ישבנו בחוץ באזור הסגור, הריח היה בלתי נסבל, כנראה מרצפת העץ, זה המקום היחיד שהיה פנוי לכולנו. ממש היה מחניק, לא מאוורר וריח רע במקום. הזמנו שוקו, קיבלנו מים... עם המון המון סוכר ומעט חלב וכל זה ב 20 שח. השוקו בבית יותר טעים לי. אם אתם לוקחים 20 שח על כוס שוקו קטנה, תעשו אותו סמיך יותר, אל תתקמצנו על שוקולד, ואל תתנו לי לשתות מים עם סוכר. השארנו הכל והלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
15 ביקורות
2.0
25/08/10

המחירים בשמיים ! הסלט שהזמנתי ( יווני ) הגיע לאחר 30 דק' בדאווין מעוצב על מגש שמפצה על טעמו התפל, לא מצדיק את מחירו 49 ש"ח לכמות הקטנה - ביקשתי להחזירו ולא עשו בעיות יאמר לזכותם .... בבקשה להקפיץ את רמת השירות והמזון שמגישים לאנשים בזלזול מכעיס ! לא חוזרת  

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/02/10

בפעמים שביקרנו בסניף הרצליה פיתוח. בדרך כלל באנו בשביל המתוקים והיה טוב ונעים. הפעם באנו להתרשם מהארוחה העסקית. למרות שרשום שהעסקיות מוגשות עד השעה 18:00 - כבר בשעה 16:00 לא נשאר רייס... טנדורי, ולא מרק ! ההסבר של המלצר היה שבצהריים היה עמוס מאוד בעובדים מהסביבה והמנות נגמרו. (!) זוג שהזמין לפנינו - קמו והלכו לאחר ששמעו שהמנה נגמרה וכך גם אנחנו. מאוד לא מקצועי ולא שירותי. א-כ-ז-ב-ה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
25/10/09

ברוטשילד המלצרית רשפה בחוסר סבלנות לבקשתי להסביר לי מה ההבדל בין 3 מנות דומות (אשמתי שיש לכם תפריט באורך הגלות?) ללא בושה. ובהרצליה, כשבאתי עם שובר משקה שוקולה חינם וביררתי מה מהתפריט... אוכל לקחת בתמורה לשובר, הזמנתי "שוקולה שוויצרי" אחרי ששאלתי אם זה תופס. אך שוקולד שוויצרי הוא איכותי הרבה יותר (יש בו קצפת, וואו) מסתבר, והוא לא נכלל בשובר. את זה כמובן גיליתי בעת התשלום. לא יהיו עוד צ'אנסים. איחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי מבקר מתחיל
4.7
30/09/09

קראתי קצת תגובות, ואני חייב לומר- על מה אתם מדברים??? אתמול הייתי שם (פעם ראשונה במקס ברנר) עם חבר מארה"ב והיה פשוט תענוג! המנות מוגשות בעיצוב שובה לב והן גם טעימות לאללה. אל תשכחו- זו... לא מסעדת גורמה לבשר. והקינוח, יאמי!!! הזמנו גלידת מלבי עם מיץ רימונים שהיה מדהים! המלצר היה מתוק במיוחד ומנהלת המשמרת מקצוענית אמיתית. תמיד שאלו אם הכל בסדר ואם טעים. היה פשוט מדהים, ובהחלט אחזור לשם בשנית. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/09/09

קראתי את התגובות.. ובאמת שהופתעתי מהן. הייתי במקס ברנר בהרצליה ואנחנו כל הזמן שמחים לחזור... אף פעם לא התאכזבתי.. האוכל מצויין!. המנות לא ענקיות ולא הכי זול אבל הן בהחלט משביעות! המנה... מסודרת ומאוד כייפית כל מנה מצויינת!! ועשויה היטב השירות (בכל הפעמים שהייתי) היה מצויין ומאוד אדיב!. ואנחנו תמיד חוזרים עם חיוך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה