נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

Ziva - תמונה
Ziva מבקר מתחיל
אכזבה!
1.5
16/01/16

ישבתי עם אחותי במקס ברנר הרצליה. אנחנו לקוחות קבועות כבר שנים במקום והזמנו את מנת ה"שרינג" המפורסמת. היחס שקיבלנו מן המלצרים לאורח כל הערב היה מחפיר. דומגאות: 1. קבלנו את האוכל לפני... שערכו לנו 2. המנה הגיעה לאחר שישבה בפס, הגלידה כבר נמסה והוופל לא היה חם. 3. רק אחרי שביקשנו 5 פעמים מים ממלצרים שונים, קבלנו לאחר חצי שעה מהרגע שהתיישבנו (הזמנו כוסות מים יחד עם האוכל) 4. לאחר שסיימנו לאכול. רצינו עוד מים, אף אחד לא הביא לנו, נאלצתי למלא לעצמי את המים מאחר ואף אחד לא ניגש , יש לציין שהמסעדה לא הייתה מלאה בלקוחות . 5. ביקשנו חשבון, המלצריות עמדו מולנו ודיברו , נאלצנו לפנות לאחמ"ש בשביל לקבל חשבון. שילמנו במזומן, לאחר 10 דקות המתנה, שאלתי את המלצרית היכן העודף. מסתבר שהיא הניחה מבלי לשאול אותי שזה טיפ בשבילה . ביקשתי ממנה שתחזרי לי את העודף בהקדם מאחר ואני ממהרת. במקום להתנצל על הטעות ולהביא את העודף כמה שיותר מהר, היא התמהמה בפינויים, סיבובים במטבח כל דבר חוץ מיזה. לבסוף רק אחרי שנעדמתי בפתח הדלת היא הביאה לי את העודף בזלזול. ברור שלאור ההתייחסות כל הערב הזה, לא היינו מעונינות להשאיר להן טיפ. פשוט חוצפה. לא נחזור למקום הזה יותר! ושתינו היינו מלצריות ויש לנו סבלנות פלאים אבל הערב זה עבר כל גבול. חוסר מקצועיות שלא נראה כמותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bavner - תמונה
bavner 2 ביקורות
שירות לא טוב
1.0
28/08/15

כנסנו אתמול בערכב למקס ברנר בהרצליה פיתוח. אשתי, אני, בני ובת זוגו. השעה הייתה 2030, המסעדה הייתה ריקה ברובה והמתנו למארחת שתושיב אותנו. חיכינו מספר דקות ואף אחד לא ניגש ואז פנינו אנחנו... לאחת המלצריות שמאוד לא אהבה את הפניה וכעסה על אדם שישב ליד שולחן בקרבת הכניסה שמאוחר יותר התברר שהוא מנהל המשמרת. אני הזמנתי לי ארוחת בוקר וביקשתי מהמלצר את סלט הירקות ללא פטרוזיליה. כמובן המנה הוגשה עם פטרוזיליה. פניתי למלצרית ואמרתי לה זאת והיא, במקום לקחת את המנה ולהביע צער התחילה להתווכח איתי אם זה פטרוזיליה או אולי מלפפון. אמרתי לה בנחרצות שדעתה לא נחשבת ושתחליף לי את הסלט. לאחר מספר דקות היא הגיעה וזרקה את הקערה עם הסלט על השולחן בהפגנתיות רבה ובצורה מכוערת ביותר. קראתי למנהל המשמרת סיפרתי לו את הסיפור. הוא אפילו לא התנצל על המקרה וביקש סליחה אלא אמר אני אדבר עם המלצרית. שירות כזה לא קיבלתי בשום מקום אף פעם. זה השירות הכי גרוע שחוויתי במסעדות וכנראה לא אכנס יותר לרשת המסעדות שלא מכבדת את הלקוחות שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
טעים
4.3
02/07/15

הזמנו את המנות הרגילות שלנו - וופל בלגי עם נטיפי שוקולד וסמוזי תותים ושוקולד לבןושמרים שוקולד. הוופל בלגי היה טעים אך טעם הבלילה של הוופל היה שונה קצת מהוופל הבלגי שאכלנו באותה רשת רק... בסניף אחר. אבל עדין טעים. הסמוזי היה מוצלח כרגיל, מאוד מומלץ. השמרים שוקולד היה טוב כרגיל מדובר בעוגת מיני שמרים אישית עם שוקולד וקקאו. מאוד נחמד כקפה ומאפה. החיסרון היה המלצרים שהיו קצת איטיים ושיחקו אחד עם השני במקום לתת שירות והמקום היה יחסית לא מלא. כן, נחזור שוב בטוח. המחירים הם המחירים של מקס ברנר. לא זול אבל גם אין שני להם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גגגג - תמונה
גגגג מבקר מתחיל
בת מצווה במקס ברנר הרצליה
4.3
10/06/15

לפני שנה חגגנו בת-מצווה לשתי בנות במקס ברנר סניף הרצליה. השרות שקיבלנו מכובד וראוי לציון. מאז אנחנו לא מפסיקים לבקר במקום- חגיגת תחילת שנה, חגיגת קבלת תעודות, ימי הולדת- הילדים תמיד... בוחרים כצופר ותמיד מתוק בפה ונהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניוש - תמונה
דניוש 17 ביקורות
שירות איטי-ובכל זאת- משקאות האייס מעולים
3.5
01/01/15

סמוזי שוקולד לבן ותותים-אלוהי גם השניצל שהוזמן היה טוב מאוד. מגיע עם ציפס וסלט- מנה די גדולה. רק חבל שהשירות כל כך איטי. חיכינו חצי שעה לכוס מים. ועוד עשרים דקות לחשבון. האווירה כרגיל... מצויינת, מקום מצויין למפגש אינטימי עם חברות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 3 ביקורות
מקס ברנר הרצליה
3.3
20/12/14

חוויה מאכזבת ומיותרת. נראה שהמסעדה שינתה את התפריט תוך כדי השארת או העלאת המחיר. ביקרתי במסעדה עם 3 ילדים, למנה קוראים מנה גדולה של רביולי בטטה אבל לא מספיקה לאדם, המחיר של 56 ש״ח... בהחלט לא מצדיק מנה קטנה ולא בשרית. אירי הארוחה הזמנו עוגת גבינה שבעבר היתה מגיעה חתיכה גדולה על מצע עוגיות - המנה הוקטנה ב 50%. הזמנו מנת אנטיפסטי, אבל נגמר - נחשו מה.... החיוב על אנטיפסטי שלא סופק היה בחשבון. שורה תחתונה, לא מתאים לעסק ברמה של מקס ברנר. ממליץ לכם לחפש מקום אחר לאכול. פשוט אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
ארוחת בוקר בערב
3.5
06/12/14

אחרי שגיליתי שמקס ברנר מגישים ארוחות בוקר גם בערב, אז החלטתי לנסות זאת במסעדה שלהם בהרצליה. כצפוי בשוקולד בר, המקום המה בני נוער וחגיגות יום הולדת, מה שהוסיף לאווירה העליזה. אז היינו... שתי חברות ואכלנו ארוחת בוקר זוגית, אותה שידרגנו עם פריטטה במקום חביתה רגילה. מנת הלחם נדיבה וטעימה, 2 מיני באגט, לחמנייה מקמח מלא, ועוד אחת בנוסח חלה. ממרחים של גבינות, ריבה, ושוקולד. שנגמר ביקשנו תוספת וקיבלנו ללא תשלום. סה"כ תמורה יפה לכסף ששילמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
כיף לפתוח את היום עם מקס ברנר
4.8
23/09/14

ארוחת בוקר מפנקת. הגענו למסעדה בשעות הבוקר כשעוד לא היו הרבה אנשים, הזמנו ארוחת בוקר ונהננו מכל רגע! ממליצה על הארוחת בוקר הזוגית, לפתיחת יופ כיף רומנטי עם ההן זוג או אפילו סתם עם... חברות. רגוע, שקט ופשוט כיף. מגוון של ממרחים עם חביתה בדיוק כמו שאני אןהבת, עם פטריות ןעשבי תיבול! מעולה לפתוח את היום בחיוך גדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liorit Mirman - תמונה
Liorit Mirman 8 ביקורות
שירות מתחת לכל ביקורת
3.0
19/08/14

היינו 3 חברות, מההתחלה המלצרים ששירתו אותנו היו לא נעימים, התחושה היתה מזלזלת מאוד. היינו צריכות לבקש הכל כמה פעמיים ובסוף קיבלנו כל דבר פעמיים בגלל חוסר תקשורת בין המלצרים. כשהתעכבה... מנה ושאלנו מה קורה קיבלנו מין פרצוף כזה של "מה לעשות", אפילו לא אמר שיבדוק. בסוף קיבלנו חשבון של 301 ש"ח, שמנו שטר של 100 ושני כרטיסי אשראי וביקשנו שיחלק. הוא גבה 200 ש"ח מכרטיסי האשראי ואמר שחסר לנו שקל, מה?? למה לא לקחת מאחד הכרטיסים? האוכל טוב אבל אם אין לכם סבלנות לשירות איטי מאוד ולא אדיב אל תטרחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
מקום טוב לקנות שוקולד
3.3
18/05/14

חנות נחמדה לקנות שוקולד, למרות שהסניפים האחרים יותר מרשימים. לארוחות פחות הייתי יושב- אלא אם רוצים רק קינוח קטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה