נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

יעלרו - תמונה
יעלרו 2 ביקורות
ככה ככה
2.8
08/04/14

השוקולד במקס ברנר טוב. הבעייה היא שהמנות הולכות וקטנות עם בכל ביקור (המחיר דווקא עולה), שאר האוכל הוא בין בסדר לטוב, אבל לא יותר, והשירות על הפנים... צריך לקפוץ באוויר כדי שמלצרית תשים... לב אליך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan 4 ביקורות
נפילה . נפלנו חזק !!!
2.5
22/03/14

אין שום הצדקה לגבות מחיר בעבור שירות וחוויה שלילית . בהזמנה יש אפשרות להזמין ספות - שלא קיימות עקב שיפוץ שהתרחש כבר. בהגעה - דקות ארוכות עד שמלצר כלשהו ייגש להציע שירות . מההזמנה - דקות... ארוכות מאוד עד שיגיעו המנות . שניצל ילדים - צ'יפס בכמות לילד בן שלוש. קמצנות מחרידה . חלק מהמנות הגיעו בצורת הגשה שלא תפתה לאכול גם תן מורעב . ביזיון . לבקש זיקוק ליום ההולדת של הילדה -חכה חצי שעה עד שמישהו יתייחס . בקיצור - אין הצדקה לשלם גרוש עבור חוויה ושירות לא ראויים . לשם לא אחזור . המנות המתוקות - אגב - טעימות מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 8 ביקורות
שירות... לא שמעו על זה ... קטסטרופה
1.3
29/12/13

ב28.12.13 (מוצאי שבת) בסביבות השעה 21:30 נפגשנו שני זוגות במסעדה במקס ברנר הרצליה, הושיבו אותנו די בזריזות נתנו תפריט אחד ספוג מים, ועוד 3 ... אבל לא זו הבעיה. המלצר שקיבל אותנו הפציר... בנו ללא הרף להזמין כבר , נו תזמינו... ואכן הזמנו.. ופה מתחילות הבעיות, השתיה של אחד מאיתנו הגיע לאחר חצי שעה ולא מה שהזמנו, מנה הגיע חלקית, מנה שלישית הגיע בסדר יחסית וכשביקשנו תוספות לקח זמן, מנה רביעית כנראה שהיו צריכיה להביא אותה מקצה העיר משום שלקח מעל לשלושת רבעי שעה לחביתה , סכום חסר. מנות לא מלאות חתול מסתובב בתוך המסעדה, שירות לא שירות, מנהלת משמשרת לא מתפקדת, הקיצר נורא. האור בקצה המינהרה הגיעה מאוחר מדי בצורה של מנהלת משמערת שהגיעה אלינו בטעות וגם עם שתיה לא מה שהזמנו. אבל זה הקש ששבר אותנו. יצאנו מתוך כוונה להנות ויצאנו סובלים. ( השירותים מטונפים אין נייר...). הקיצר מממש ממש נורא. לא להתקרב אם לא באמת צריך הסניף בראשלצ עדיף !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
ככה ככה בגלל השירות
2.3
26/12/13

כל פעם שאנחנו מגיעים לשם מישהו לא מקבל משהו שכלול במנה שלו, ואז לוקח המון זמן עד שהוא מקבל את זה. צריכים להתעצבן ולהתלונן. מבאס ולא נעים... האוכל כיאה לרשת, טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
OL - תמונה
OL 8 ביקורות
נחמד
2.3
19/11/13

אווירה נחמדה מאוד אם יושבים בחוץ בפנים זה קצת צפוף הארוחת בוקר מגניבה ומכובדת יתר הפעמים לקחתי משקאות הגרניטה טעימה משקאות עם ליקרים זה סתם לטעמי לא מרגישים את האלכוהול זה רק נעשה מתוק... יותר וגם יתר השילובים שלהם מתוקים מדי לטעמי מחירים יקרים גם אם הוסיפו שוקולד גולמי כזה או אחר שירות לא טוב, שוכחים אותך כמעט תמיד קניתי כמה פעמים את הספלים שלהם, חמוד בבית, כמו למילקשייק וחיבוקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
ארוחת בוקר
4.3
26/10/13

הגענו זוג בשעת הצהריים עם שובר לארוחת בוקר. הארוחה עצמה הייתה טעימה והחביתות נעשו כפי שביקשנו והיו מאוד טעימות. השירות היה טוב מאוד וקשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal V - תמונה
Gal V 2 ביקורות
יום הולדת 2/8/13 מקס ברנר הרצליה
2.3
03/08/13

היינו משפחה כמו בכל שנה באותו המקום לפי בקשת רעיתי הבחירה שלה תמיד מקס ברנר ולצערנו התאכזבנו קשות הסלטים הינם אכילים העגבניות רכות ברמת הריקבון כמעט למרות הודעתנו למלצרית אך דבר לא... נעשה בנושא רק נאמר חבל שלא אמרת .הרי אנו אומרים! ובנוסף המתנה ארוכה למנות חבל בית קפה האהוב עלינו בד"כ לשפר דחוף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 6 ביקורות
חלומי!
4.3
23/04/13

הקינוחים פשוט טעימים! האווירה מאוד נחמדה, מומלץ לשבת עם חברים ומשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
נחמד +
2.5
04/03/13

אווירה נעימה / רומנטית לא מלא כמעט אף פעם אז זה נעים שלא יושבים קרוב וצפוף מדי, זה קורה בקיץ יותר. קפה הפוך טעים גם השוקוליטה (אם אני לא טועה בשם) שירות בדרך כלל מאוד מאוד איטי לטעמי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
שירות מהיר וטוב
4.3
09/11/12

היינו יום חמישי בערב, המקום לא היה מפוצץ, המחצר ניגש אלינו כעבור שתי דקות, לקח הזמנה במהירות בלי לבלבל אותנו מותר מידי, לא ניסה לדחוף לנו דברים. המנות הגיעו מהר מאד. סך הכל מקום נחמד.... המחיר מאכזב , המנות קטנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה