נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

אלינה קופיטמן - תמונה
אלינה קופיטמן 5 ביקורות
מצויין
4.8
26/07/19

כל הכבוד , הייתה חוויה טובה מאוד.שירות מצויין ויחס אדיב. נחזור שוב ובמיוחד בשביל הקינוחים שלכם. חבל שלא היה משקה מנגו. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Laura - תמונה
Laura מבקר מתחיל
לא נעימה בכלל
2.8
17/05/19

שלום. שמי לאורה אני הגעתי עם עם משפחתי לחגוג לחמותי יום הולדת 85. חייבת לציין דבר ראשון שהאוכל היה טעים. וזהו...לא קיבלנו שירות או יחס כלשהו לאורך כל ארוחת הבוקר. הארוחות הגיעו ללא... הלחמים,היינו צריכים לבקש כמה פעמים. סיימנו את הארוחה וחיכינו לפינוי השולחן והבאת הקפה משהו כמו חצי שעה, אחד מהקפה הגיע ממש קר ושוב חיכינו שיגיע המלצר כדי להחליף את הקפה. האחראי משמרת לא תפקד גם ולא דאג שהמלצר יסיים איתנו. מציינת שוב שהיינו עם אישה מבוגרת מאוד. המסעדה היתה דיי ריקה כך שאפילו תירוץ לא היה ליחס הזה. נכנסנו ב 9 וחצי ויצאנו ב 11 וחצי... שעתיים!! האחמ'ש אפילו לא התנצל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 7 ביקורות
היה נחמד, טעון שיפור בניקיון המסעדה
3.8
04/11/18

היה נחמד , ארוחת הבוקר הזוגית היתה חביבה, אך המקום אינו נקי, הרצפה, השירותים כך שהאוכל שהגיע נחמד גרם לנו לחשוב על איך נראה המטבח אם המסעדה אינה נקייה ואז כבר נהננו פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
חוויה נעימה לקראת סוף הקיץ
4.5
04/10/18

השירות היה מאוד טוב, בייחוד הסבלנות לדרישות של הילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
היה מצויין
4.0
27/07/18

טעים מאוד, מנות מיוחדות ולא סטנדרטיות, לא יקר. אווירה כיפיית, שירות בסדר כאשר יש עומס ממליצה בחום לכל המשפחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעים
4.0
22/01/18

היה נחמד טעים אבל קצת האווירה לא ממש ווא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
המקום לשוקולד
4.0
13/08/17

המקום הכי מושחת לאכול שוקולד. הזמנו את הפנקייקס שהיו מעולים ואת הופל בלגי, פשוט וואו! השירות היה בסדר גמור, אוירה טובה, מקום מעולה לזוגות בעיקר לבלות ערב חמים עם משהו מתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומפנק
4.8
07/04/17

הייתי במסעדה במוצאי שבת עם בן זוגי וזוג חברים. כרגיל המנות מתוקות ומגוונות, רק ממליצה למי שכמוני עם אי סבילות ללקטוז לקחת לקטוזין לפני, אבל יש גם מנות טבעוניות. המנה נראית מצוין וטעימה.... המלצרים אדיבים בכל הסניפים ממה שראיתי עד כה. לא זוכרת כמה יצא אבל שילמנו עם "חבר" אז הייתה הנחה. יש להם גם שובר דרך "בהצדעה" אבל המנה שלי ושל בן זוגי עלתה פחות מ100 שקל (מנה גדולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
מפתיעה לטובה
4.8
01/07/16

הגענו למסעדה מכיוון שהיה לנו שובר של 50 ש"ח לניצול והחלטנו ללכת על זה. בדרך כלל במקומות שמתמקצעים בתחום מסוים (כמו שוקולד במקרה הזה) אני הולך משהו יחסית רגיל כדי לא להתאכזב אבל הפעם... חרגתי והלכתי על קרפ צרפתי עם תרד (שבד"כ אני לא מאוד אוהב) והמנה הייתה טעימה בטירוף, חוסלה לחלוטין. הוספתי על זה גם חזה עוף שזה שדרג את המנה לחלוטין. נוסף על כן, דווקא זה שבזמן היורו המקום אינו מכיל בתוכו טלוויזיה על מנת לצפות במשחק שהתקיים במקביל - בעיני זה דווקא היה פלוס כי זה היה סוג של ניתוק מהסביבה. הופתעתי מאיכות המנה שלקחתי לטובה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hani - תמונה
Hani מבקר מתחיל
מאכזבת מאחד
2.5
20/02/16

החוויה הייתה מאכזבת . הרגשנו שהזמנו מנה וקיבלנו חלקים ממנה. כל פעם היינו צריכים להזכיר למלצרים מה מגיע לנו במנה . חיכינו זמן רב לקבל שולחן וזה היה לחינם . מה שבטוח למקס ברנר הרצליה לא... נחזור וחבל ...

עוד פרטים
הוספת תגובה