נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

לירז ורענן סלמון - תמונה
לירז ורענן סלמון 2 ביקורות
4.7
07/10/08

לפני חודש הגענו אני ובן זוגי למסעדה דרך מספר המלצות של חברים וגילינו שאף אחד מהם לא טעה ויצאנו מרוצים ומלאים +, בן זוגי הזמין סטייק אנטריקוט 400 גרם שהגיע ברמת צלייה מעולה אני הזמנתי את... שיפוד הקצבים המעולה ושנינו ללא ספק יצאנו מרוצים מאד! הבשר באיכות מעולה טעים ומגיע בדיוק כמו שצריך, המנות הראשונות והתוספות למנה העיקרית גם כן טעימות מאד!! חשוב מאד גם לציין את השירות האדיב והנחמד שיש במסעדה!!! אחרי שבועיים חזרנו שוב רק הפעם הבאנו איתנו את כל המשפחה.. אז תבינו רק כמה נהננו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/09/08

מסעדה בשרית הכי טובה שאכלתי בה!!!!!!! עם שרות מעלה ואווירה כייפית!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/09/08

מסעדת הבשרים הטובה ביותר בכל הצפון ! אבל צריך להזמין מקום לפני 2-3 ימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/08/08

בערב 20.30 ביום 18.08.08 ניכנסו למסעדת התחנה, בכניסה לא היתה מארחת ולא היתה תפוסה מלאה . התישבנו בשולחן לשנים . לאחר כ 10 דקות ניגש אלינו מלצר שאל אותנו אם הזמנו מקום השבנו שלא אז... התבקשנו לעזוב את המקום. הסברנו למלצר שבכניסה לא היתה מארחת. על כך הוא התנצל והסביר שהמארחת הלכה לשרותים אבל עדין עלינו לפנות את המקום. קמנו ועזבנו בכעס והרגשה מבזה. ככול הניראה זו רמת השרות במסעדת" הטחנה "

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 3 ביקורות
4.3
26/07/08

בתור אורח קבוע במסעדה אני מוכרח לציין שהטחנה היא פשוט מסעדה שכיף לחזור אליה,החל מהבשר הנפלא,מהתוספות המצוינות,המזטים המעולים המוגשים עם תחילת הארוחה,וכלה בשירות המצויין והקפדה מופתית על... כל הפרטים הקטנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/07/08

מסעדה מעולה, אחד הסטייקים הטובים שאכלתי. מנות פתיחה טובות, סטייק סינטה מעולה, קינוח טעים. כדאי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/06/08

אני ובן זוגי אוכלים בטחנה על בסיס קבוע .... המסעדה הכי טובה בצפון .... מומלץ מאד ...מפרגנים לכם!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nadavb - תמונה
nadavb 3 ביקורות
4.0
31/05/08

לפני מספר ימים אכלתי במסעדה והסטייק שמוגש שם ללא ספק הטוב ביותר שאכלתי בישראל! ואני עוד אכלתי סטייקים בארגנטינה והרמה אותה רמה. הסלטים שמוגשים בהתחלה מעולים, ובמיוחד המלפפון הכבוש... הבייתי שכזה עוד לא אכלתי מימיי. השירות קצת קר אבל סך הכל סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
24/05/08

היי אנשים ,שעה 12 בלילה מוצאי שבת. כרגע נכנסתי הביתה ולא יכולתי להתאפק... הייתי חייב לכתוב כמה התאכזבתי . כמו שאתם מבינים לא מהאוכל המדהים ולא מהמלצרית המהממת (שירות מעל ומעבר, חבל"ז)... אלא מבעלי הבית. היינו עם זוג נוסף שבילה בצימר באיזור וקיבל כרטיס הנחה של 10% מתוקף הייתו בצימר. נכנסנו למסעדה, אכלנו, שתינו, היה לנו טב על הלב סיימנו עם חשבון של 785 ש"ח (כן, כן, הטחנה, תבדקו מי זה) 4 אנשים. הצגנו את כרטיס ההנחה שניתן לנו לפני שעה קלה ולתדהמתינו המלצרית חזרה ומסרה שההנהלה החליטה לא לקבל את הכרטיס כי היום יום שבת.ביקשנו לשוחח עם מי מהמנהלים ובחורה שהגיעה הודיעה חגיגית כי אין הנחות בחמישי, שישי, שבת וחגים כי גם ככה מפוצץ שם בימים האלו (לפי המשתמע כי בימים אלו איננו רצויים עם או בלי ההנחה), בכל אופן נתקלנו בסירוב מוחלט לכל הנחה שהיא וזה עלה להם ב-4 לקוחות ישירים ועוד 40 עקיפים. זהירות!!! בעלי המקום אינם מכבדים הנחות, כרטיסים וכד' ותוך כדי כך אינם מכבדים את עצמם. בושה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
21/05/08

זהו ביקורי החמישי במקום וכנראה האחרון. צודקים קודמי באשר לשירות אשר נהייה חובבני במקרה הטוב ואפילו המנות הטובות שמציע המקום לא מצליחות לכפר על הייחס המעליב והמזלזל מצד מנהלת המקום.... פרגיות - הם לא יודעים להכין. כל פעם שניסינו - נפלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה