נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

טל וניר - תמונה
טל וניר מבקר מתחיל
4.7
09/02/09

אכלתי בטחנה לפני הרבה זמן ומאז אני רק רוצה לחזור שוב. כל מי ששואל אותי על מסעדה טובה אני מייד ממליצה על הטחנה בלי בכלל להתבלבל. המלצר ששירת אותי היה מקצועי ונחמד מאוד!!! הבשר היה טוב... וטעים מעבר למה שבכלל אפשר לתאר במילים. אני ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוזי אנידג'ר mozi anidjar - תמונה
מוזי אנידג'ר mozi anidjar 8 ביקורות
4.7
01/02/09

איזה כייף זה לגור בצפון!!! אתמול בלילה, שלושה זוגות, יום הולדת ליותם וכמו כל תושבי הגולן והצפון צפון הולכים לטחנה במוצ"ש שכולכם תקועים בואדי ערה בפקקים!!! חוויה מפנקת - בשר... מעולה!!! המאזטים בהתחלה Y Y Y. אושר עילאי. 24.03 - יום הולדת שלי - חוזר לשם ובענק!!! (סגרנו את המסעדה אפילו הצעתי לשטוף את הריצפה) שתמשיכו ככה!!! המון אהבה - מתושבי מרום גולן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/02/09

הגענו רעבים. זה חשוב כי להגיע רעב למסעדה הזו - קריטי. יום שישי נזכרתי שצריך להזמין מקומות, אז ב-14:00 התקשרתי ולא היה מקום, בסוף הצליחה למצוא המארחת מקום לשעה 21:00. הרעבתי את חברה שלי... כל היום וכשהגענו למטולה ונכנסנו למסעדה, היה מדהים אילו ריחות!!! צלחת הפתיחה בצגובה הקודמת דווקא זכתה לשבחים, במיוחד עלי הגפן... התוספות למנות גם כן בשפע, תפוח הדמה מהמדורה, צ'יפס אנטיפסטי... אני הזמנתי את סטייק הטחנה שזה בעצם אנטריקוט על עצם - מדהים. כל כך נהניתי, וחברה שלי הזמינה צלעות טלה ללקק את האצבעות. + כוס יין + קנקן לימונדה + קינוח - סופלה שוקולד כיפי = 400 ש"ח לא כולל... (אבטחה (-:...) תהנו כי זה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
24/01/09

היינו שניים. הגענו ערב לפני סוף 2008.גילינו תפריט עשיר אבל חלקו נעדר מאחר שבעלי הבית החליטו שחלק מהבשרים (כמובן, הכי מפתים) לא מיושנים מספיק ולכן לא יהיו טעימים. ניחא...כמו כן, התברר... שאם מזמינים סטייק או מנה עיקרית רצינית אחרת, מקבלים מבחר מנות פתיחה.הזמנו. קיבלנו מגש עץ ענקי וכבד עם מבחר מנות פתיחה בסגנון שנות ה-80. הכל בינוני. חלק יותר מזה וחלק (בייחוד פאטה העוף והטחינה) פחות. הסטייקים היו יפים בגודלם, בצורתם ובמידת עשייתם, אבל אויה - לא היה להם טעם. הוספנו קצת מהרטבים (ברביקיו וכדומה כמסורת האייטיז) וגם חמאת שום כדי לשפר את הטעם. לא ארחיב עוד על תפריט היין שהיה כמעט כי זה סוף השנה" (מה זה קשור?). שילמנו יותר מדי. למרות זאת, המקום מאד חמוד והשירות היה לא רע. סביר בקושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tak - תמונה
tak 3 ביקורות
4.7
20/01/09

מי שרשם שאוכל היה מגעיל לא יודע על מה הוא מדבר!!!!!!! אוכל מצויין אנחנו באים מרעננה כדי לאכול במקום המושלם הזה הבשר הכי טעים בארץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/11/08

בשרים משובחים בעיקר האנטקוט המדהים 400 גרם. המזטים בתחילת הארוחה טעימים וללא הגבלה. בירות משובחות מהחבית נהננו מאד מבירה סטלה ארטואה.שרות קשוב וסימפטי חזרנו למחרת בערב שוב.... בהתחשב... בהיצע הנמוך באיזור מטולה והצפון זאת פנינה אמיתית.שמרו על הרמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
19 ביקורות
1.3
26/10/08

היינו ביום שבת 18/10/08 לאחר שביקרנו בה בעבר פעם אחת. האכזבה היתה גדולה. ראשית אומר את הדברים הטובים: הפתיחים (סוללת סלטים), פשוט מעולים!!!!. אך לאחר מכן, כבר שום דבר לא היה... טעים. הנקניקיות היו סתמיות. סטייק האנטריקוט היה יבש, למרות שביקשתי מדיום, אך לא טרחתי להחליפו, כי השירות היה מאוד לא שירותי, והתחושה היתה, באותו יום שבת, שזו היכולת של המסעדה ואין לי מה להטריח את עצמי. בתום הארוחה, חשבנו לקנח במשהו מתוק, ע"מ אולי להמתיק מעט את האכזבה, וכן אני רציתי תה עם נענע, המתנו חצי שעה של התעלמות מוחלטת מצד המלצרית, ולבסוף, נאלצנו לקרא לה ,וביקשנו כמובן את החשבון. מה יש לומר??? אכזבה אכזבה,אכזבה... קשה לי לעכל את זה שמסעדה שחשבנו להוסיף לרפרטואר מסעדות האיכות שלנו, עומדת להימחק. מי יודע אולי, נחליט, לבדוק אותה שוב,לפני שאנו עושים החלטה סופית....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/10/08

לאור ניסיון בעבר המלצתי בפני זוג חברים שנסעד בחופשתינו במטולה בטחנה. כך עשינו ביום ראשון 19.10 בערב ומה גדולה הייתה אכזבתינו. הלחם שקבלנו היה לא טרי ולא מחומם דיו. "התקלה" אכן תוקנה אך... בעיכוב לא מבוטל. האכזבה הגדולה הגיע בהמשך.הגברים היזמינו המבורגים 300 גר'-מדיום.הם הגיעו קרים. להערתינו לקחו את המנות והחזירו אותם כמו שהם.לא הצלחנו לאכול אותם. לשאלת המלצרית שאספה את הכלים הסברנו שהם לא אכילים. קמנו שילמנו ואז פניתי לאחראית בעיניין.לא מצאתי כל התייחסות עניינית למעט המילה מצטערת. זו לא גישה של מסעדה המכבדת את עצמה ואת סועדיה. דרך אגב שמעתי מחברים נוספים על אכזבתם. קרה משהו למסעדה הנפלאה הזאת. אותנו לא יראו יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
2.4
25/10/08

2 המבורגרים הגרועים ביותר שהוגשו לנו אי פעם היו קרים ולא מופשרים בפנים נילקחן חזרה למיטבח חוממו והוחזרו כמו שהיו בתחילה כך לא מגישיםת, אסור לחממם הנהלה שאינה יודעת להתייחס... ללקוחות שילמנו עבור הארוחה 4 סועדים כ500 שח ולא נחזור ל"מסעדה"זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
07/10/08

במוצ"ש ביקרנו במקום. אני הזמנתי ספגטי , בעלי עוף מעושן ולילד לקחנו שניצל עם צ'יפס. מנה של הילד הייתה די בסדר- בשר טעים מאוד. כעבור שעה הגיעה מלצרית והודיעה "סליחה אבל רק עכישו שמנו לב... כי אין לנו עוף מעושן! אז תצטרך להזמין משהו אחר ולהמתין עוד "קצת". בינתיים הגיע הספגטים המחוממים. מנה של בעלי הגיעה כעבור עוד 40 דקות. ואז הזמנו קינוח לילד ותה בשבילנו- התה לא הגיע גם כעבור 30 דקות.בקיצור שרות טעון שיפור!

עוד פרטים
הוספת תגובה