נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/09/10

התחלנו את הסיבוב שלנו במדרחוב בזכרון על יד מרתף היין וסיימנו את הסיבוב שלנו בו. חיפשנו מקום עם אוכל טוב, שקט וממוזג ובניגוד לשאר המקומות במדרחוב, מרתף היין ענה על הדרישות. עמוס איש... מעניין וצבעוני ואירח אותנו כאילו בביתו. מה שכן, ממליצה לברר מראש את מחירי היין. אנחנו מעט הופתענו, אבל כל כך נהנו שזמנו את הנקודה הזו בצד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
JusticeWarrior - תמונה
JusticeWarrior 4 ביקורות
4.7
11/09/10

הגענו שלושה. הלכנו על ההמלצה של עמוס לפלטה מעורבת וסלט וחצי בקבוק יין. קיבלנו זיתים אלוהיים, סלט ברוטב ויניגרט, לחמניות וחמאה. הפלטה כללה גבינות של עין כמונים ובשרים מעושנים ברוטב יין... מתוק. החולשה של המקום היא בתפריט. לא ברור אם המחיר הוא לכוס יין, חצי בקבוק או בקבוק שלם. הנחנו שהמחירים הם לבקבוק וכשקיבלנו את החשבון גילינו שחצי בקבוק עלה כמו כל המנה, אבל היה שווה! בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב ריכטר - תמונה
נדב ריכטר מבקר מתחיל
1.7
11/09/10

אווירה פלצנית. האנרגיה עומדת. את היין מאבקים כדי שיראה ישן. בעל המקום לא החמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/08/10

הגענו לזכרון אחרי טיול צהרים באזור וחיפשנו כוס יין עם קצת גבינה בצד, התמזל מזלנו ומצאנו את אחת מהפינות הכי יפות\מפנקות\מרגיעות בארץ. השירות אדיב, היינות שהומלצו לנו ע"י בעל הבית היו לא... פחות ממעולים הגבינות היו מפתיעות והמוסיקה הייתה בדיוק כמו שצריך. הגענו בטעות, נחזור בכוונה :) (*הערה לעצמי : המקום כ"כ רומנטי שפעם הבאה אני אחזור לשם עם אשתי בלבד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
29/07/10

אין לי מילים לתאר כמה נהנתי! הייתי עם בן זוגי לפני כחודש בפעם הראשונה ופשוט התאהבתי במקום! הזמנו פלטה מעורבת עם גבינות מדהימות וסלט עם תיבול מצויין. בן זוגי לא חובב יין במיוחד כך... שנאלצתי להסתפק בכוס יין הבית שהיה לא פחות ממעולה! אז לך עמוס המון תודה על בילוי אחרה"צ מושלם, ולכם שקוראים את הביקורות כאן- לכו. אחרת לא תדעו איזו פנינה אתם מפסידים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/07/10

טיילנו היום, שני זוגות, בגני הנדיב וזכרון יעקב וחיפשנו מקום לסעוד לאחר הליכה מייגעת בשמש. הגענו למרתף הקסום של עמוס לגמרי במקרה והחלטנו באופן ספונטני להכנס. איזה יופי של מקום! קטן,... חמוד, רגוע, מוזיקה שנסונית-אופראית מקסימה. אוכל נפלא, בעל בית משעשע ונעים ובקיצור- שווה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sylvie - תמונה
Sylvie 3 ביקורות
4.3
12/07/10

אנשים ממש מגזימים בקשר לצפיפות - לפי הביקורות קצת חששתי כאשר הזמנתי מקום. חבר'ה ! קטן , אפילו מאוד , אבל מורווח לעומת בית קפה פריסאי למשל ! שם , אם יש לכם 2 ס"מ בין השולחנות, תגידו תודה... ! הזמנו פלטת גבינות : פשוט מהמם. גבינות באיכות גבוהה, מבחר גדול, לחמניות טריות חמות , הכל מלווה ביין משובח לפי המלצת המארח. היה לנו כייף וטעים, ואנחנו ממליצים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
09/06/10

אני ובן זוגי הגענו לטיול קצר במושבה ובאחת החצרות משכחה את אוזנינו מוזיקה נפלאה שבקעה מתוך מרתף עתיק וכך ללא תיכנון מוקדם מצאנו את עצמו באחת הפינות הקסומות והנפלאות שיש בארצנו. מרתף היין... העתיק פינק אותנו באוירה,אוכל,ושירות מדהים. תודה רבה! לעמוס על ההמלצה ליין ועל ריבה שקיבלנו במתנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/06/10

בן זוגי ואני טיילנו השבוע במדרחוב של זכרון ושם גילנו את מרתף היין הקסום מקום עם אוירה ונשמה שסחפה אותנו למחזות רחוקים של רונמטיקה.השרות היה מקצועי היין היה איכותי והגבינות ללקק את... האצבעות .אני רוצה לאודות לעמוס ולרועי על המלצה מצויינת של היינות והיחס המפנק ,חכו לנו אנחנו חוזרים.נ.ב תודה על המתנה שקיבלנו צנצת ריבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
31/05/10

מאכזב מאוד אין להם אפילו מטבח, פינה קטנה חשוכה עם המיקרוגל מאותו בחור בן 17 מלצר וטבח אוירה לחוצה , חשוכה, לא נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה